Мале виноробне підприємство - не більше 10 тисяч декалітрів - LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Законодавство

Мале виноробне підприємство – не більше 10 тисяч декалітрів

Дата публікації:

Набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку виробництва теруарних вин та натуральних медових напоїв» від 20 березня 2018 р. № 2360-VIII, яким внесено зміни до наступних нормативних актів: Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та Закону України «Про виноград та виноградне вино».

«Теруарне вино» – це вино, виготовлене з винограду, що росте в певній місцевості і на його смак та аромат, відповідно впливають фактори притаманні саме даній місцевості – земля, кількість опадів, сонячних днів та інші умови.

Новою термінологією доповнено ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», що дозволить виробляти вино та медові напої з плодів, ягід, винограду та меду місцевого виробництва.

Також дане визначення малого виноробного підприємства – підприємство, яке здійснюють виробництво вин виноградних, плодово-ягідних та натуральних медових напоїв в обсягах не більше10 тисяч декалітрів.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Змінами до ст. 2 встановлено, що мале виноробне виробництво в якості сировини використовує виключно продукти власного виробництва, не може використовувати спирт та має відповідну матеріально-технічну виробничу базу.

Висновок про затвердження нової марки виноробної продукції відтепер надає Центральна галузева дегустаційна комісія виноробної промисловості та/або дегустаційна комісія профільної наукової установи, та/або дегустаційна комісії галузевої громадської спілки, що діють відповідно до порядку, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, політики у сфері сільського господарства.

Advertisement
Клікніть для коментування

You must be logged in to post a comment Login

Залишати коментар

Законодавство

Крок аукціону не може бути меншим за 1 % стартової ціни об’єкта приватизації

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до пункту 35 Порядку продажу об’єктів великої приватизації державної власності» від 25 жовтня 2021 р. № 1099, якою передбачено, що крок аукціону не може бути меншим за 1 відсоток стартової ціни об’єкта приватизації. Збільшення учасниками аукціону ціни на суму меншу ніж крок аукціону до уваги не береться.

Читайте також: Підписання акта підсумкової перевірки без його затвердження органом приватизації не є доказом виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації

Раніше ця умова була сформульована інакше: збільшення ціни здійснюється учасниками аукціону згідно з кроком аукціону і не може бути меншим за 1 відсоток стартової ціни об’єкта приватизації; збільшення учасниками аукціону ціни, що не відповідає кроку торгів, до уваги не береться.

Нагадаємо, 2,25 млрд грн отримано від приватизації об’єктів у 2020 р.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
Читати далі

Законодавство

Ліки для МОЗ закуповуватиме підприємство «Медичні закупівлі України»

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я» від 11 жовтня 2021 р. № 1093, якою:

  • визначено державне підприємство «Медичні закупівлі України» централізованою закупівельною організацією, яка проводить тендери (торги) та закупівлі за рамковими угодами лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, засобів індивідуального захисту, медичних виробів та спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги в інтересах Міністерства охорони здоров’я згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» за рахунок коштів державного бюджету в межах бюджетних програм, визначених Міністерством охорони здоров’я;

Читайте також: Закупівля вакцини від COVID-19 – поза процедурою публічних закупівель

  • намічено на період до 1 квітня 2022 р. експериментальний проект стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я в інтересах суб’єктів господарювання, які уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з Національною службою здоров’я, та структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних адміністрацій, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення тендерів (торгів) та закупівель за рамковими угодами лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, медичних виробів, спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, систем постачання медичних газів, засобів індивідуального захисту та послуг (крім поточного ремонту), пов’язаних з їх поставками;

Читайте також: Сама лише наявність надзвичайної ситуації на території Донецької області не була достатньою підставою для застосування переговорної процедури закупівлі у 2019 р.

Нагадаємо, Україна позичила 21 млн фунтів стерлінгів на закупівлю 4 мільйонів ПЛР-комплектів.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
Читати далі

Законодавство

Підслідність ДБР поширять на адвокатів

Опубліковано

on

От

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо посилення авторитету адвокатури» № 6206.

Ним передбачено доповнити ст. 216 Кримінального процесуального кодексу пунктом про те, що слідчі органів державного бюро розслідувань здійснюють досудове розслідування кримінальних правопорушень, вчинених адвокатами, право на заняття адвокатською діяльністю яких не зупинене.

Також новою ст. 482-3 КПК пропонується визначити особливості порядку притягнення до кримінальної відповідальності, затримання, обрання запобіжного заходу, проведення слідчих (розшукових) та негласних слідчих (розшукових) дій стосовно адвоката.

Читайте також: Надаючи правову допомогу особі, яка вчинила злочин, адвокат не стає співучасником

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Так, відомості, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення адвокатом, вносяться до Єдиного реєстру досудових розслідувань Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником.

Клопотання про дозвіл на затримання, обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою чи домашнього арешту, обшук, порушення таємниці листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції, а також про застосування інших заходів, у тому числі негласних слідчих (розшукових) дій, що відповідно до закону обмежують права і свободи адвоката, розгляд яких віднесено до повноважень слідчого судді, мають бути погоджені Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником.

Розгляд таких клопотань здійснюється слідчим суддею апеляційного суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, а в кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, – слідчим суддею Вищого антикорупційного суду.

Читайте також: Вимоги до набуття статусу адвоката змінять

Такі клопотання, крім застосування негласних слідчих (розшукових) дій, розглядаються за обов’язкової участі представника ради адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат. Слідчий суддя зобов’язаний завчасно, але не менше як за три години до початку, повідомити раду адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат, про розгляд зазначеного клопотання, крім клопотання про застосування негласних слідчих (розшукових) дій або обшуку.

Якщо представник ради адвокатів регіону без поважної причини не прибув на судове засідання або не повідомив про причини своєї відсутності, таке клопотання може розглядатися без його участі.

Без дозволу слідчого судді, винесеного на підставі клопотання, погодженого Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником, дозволяється затримання адвоката лише у разі, якщо останнього застали під час вчинення або безпосередньо після вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, пов’язаного із застосуванням насильства, або такого, що спричинив загибель людини.

Читайте також: Новий порядок застосування заходів впливу до адвокатів і нотаріусів в разі порушення вимог фінмоніторингу

Орган або посадові особи, які затримали адвоката, повідомили йому про підозру або застосували до нього запобіжний захід, або здійснили інші слідчі дії (крім обшуку та негласних слідчих (розшукових) дій), зобов’язані негайно, але не пізніше 24 години з моменту вчинення таких дій, повідомити про це раду адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат.

У разі вчинення зазначених дій стосовно членів органів адвокатського самоврядування, орган або посадові особи зобов’язані негайно, але не пізніше 24 години з моменту вчинення таких дій, повідомити про це голову ради адвокатів України або його заступника.

Ухвали за результатами розгляду таких клопотань можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у випадках, передбачених КПК.

Нагадаємо, Lex завершує підготовку Довідника майбутнього адвоката, який не застаріває

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку виробництва теруарних вин та натуральних медових напоїв
||
№ Документа: 2360-VIII
Дата прийняття: 20.03.2018
Дата набрання чинності: 20.04.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link
Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку виробництва теруарних вин та натуральних медових напоїв
||
№ Документа: 2360-VIII
Дата прийняття: 20.03.2018
Дата набрання чинності: 20.04.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає