Connect with us

Законодавство

На період карантину заборонено в’їзд в Україну іноземцям без поліса страхування

Дата публікації:

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641» від 28 вересня 2020 р. № 888.

Новими підпунктами п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» встановлено, що на території України на період дії карантину, серед іншого, забороняється:

– перетин державного кордону іноземцями та особами без громадянства (крім іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України, та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту, працівників дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в Україні, та членів їх сімей, військовослужбовців (підрозділів) збройних сил держав – членів НАТО та держав – учасниць програми НАТО “Партнерство заради миру”, які беруть участь у заходах з підготовки підрозділів Збройних Сил) без наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування, що виданий страховою компанією, яка зареєстрована в Україні, або іноземною страховою компанією, яка має представництво на території України чи договірні відносини із страховою компанією – партнером на території України (асистанс), та покриває витрати, пов’язані з лікуванням COVID-19, обсервацією, та діє на строк перебування в Україні;

– перетинання контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території в Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та виїзду з них іноземцями та особами без громадянства без наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування, що виданий страховою компанією, яка зареєстрована в Україні, або іноземною страховою компанією, яка має представництво на території України чи договірні відносини із страховою компанією – партнером на території України (асистанс), та покриває витрати, пов’язані з лікуванням COVID-19, та діє на строк перебування в Україні.

Уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону відмовляє іноземцям та особам без громадянства:

– у перетинанні державного кордону в порядку, визначеному ст. 14 Закону України «Про прикордонний контроль», у випадках, визначених у пп. 4 цього пункту;

– у в’їзді на тимчасово окуповані території в Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та виїзді з них згідно з Порядком в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 367, та Порядком в’їзду осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях і виїзду осіб, переміщення товарів з таких територій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2019 р. № 815, у випадку, визначеному в пп. 5 цього пункту.

Також новою редакцією пп. 3 п. 20 постанови визначено, що самоізоляції підлягають особи, що перетинають державний кордон та прибули з держави або є громадянами (підданими) держав із значним поширенням COVID-19, крім таких осіб, якщо немає підстав вважати, що вони були в контакті із хворою на COVID-19 особою:

– осіб, які не досягли 12 років;

– осіб, які прибувають в Україну з метою навчання у закладах вищої освіти;

– осіб, які є громадянами (підданими) держав із значним поширенням COVID-19 та не перебували на території таких держав протягом останніх 14 днів або прямують територією України транзитом та мають документи, що підтверджують виїзд за кордон протягом двох діб;

– працівників дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в Україні, та членів їх сімей;

– водіїв та членів екіпажу вантажних транспортних засобів, автобусів, що здійснюють регулярні перевезення, членів екіпажів повітряних і морських, річкових суден, членів поїзних і локомотивних бригад;

– інструкторів збройних сил держав – членів НАТО та держав – учасниць програми НАТО “Партнерство заради миру”, які беруть участь у заходах з підготовки підрозділів Збройних Сил;

– діячів культури за запрошенням закладу культури разом з однією особою, що супроводжує кожного з них;

– осіб, що здійснюють перевезення гемопоетичних стовбурових клітин для трансплантації;

– осіб, які мають негативний результат тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції, який проведено не більш як за 48 годин до перетину кордону.

Крім цього, п. 10-1 постанови виключено.

Законодавство

Винних у безпідставній невиплаті зарплати, стипендії, пенсії не звільнятимуть від кримінальної відповідальності

Опубліковано

on

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до статті 175 Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за невиплату заробітної плати, стипендії, пенсії чи інших установлених законом виплат» № 4589.

Змінами до ст. 175 Кримінального кодексу України пропонується виключити ч. 3 цієї статті, якою встановлено, що особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо до притягнення до кримінальної відповідальності нею здійснено виплату заробітної плати, стипендії, пенсії чи іншої встановленої законом виплати громадянам.

Також передбачається посилення відповідальності за невиплату заробітної плати, стипендії, пенсії чи інших установлених законом виплат.

Так, згідно з законопроектом безпідставна невиплата заробітної плати, стипендії, пенсії чи іншої установленої законом виплати громадянам більш як за один місяць, вчинена умисно керівником підприємства, установи або організації незалежно від форми власності чи громадянином – суб’єктом підприємницької діяльності, – каратиметься штрафом від 1 500 до 3 000 (зараз – від 500 до 1 000) н.м.д.г. або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на строк до двох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Те саме діяння, вчинене внаслідок нецільового використання коштів, призначених для виплати заробітної плати, стипендії, пенсії та інших встановлених законом виплат, – штрафом від 3 000 до 5 000 (зараз – від 1 000 до 1 500) н.м.д.г. або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на строк до п’яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Читати далі

Законодавство

Співробітники Служби судової охорони зможуть утворювати профспілки

Опубліковано

on

Комітет з питань правової політики рекомендував Верховній Раді прийняти у другому читанні та в цілому законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» щодо врегулювання окремих питань проходження служби у Службі судової охорони» від 24 липня 2020 р. № 3935.

Проектом пропонується внести зміни до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» в частині, що стосуються проходження служби у Службі судової охорони, зокрема передбачається:

– утворення державної служби у Службі судової охорони та її територіальних підрозділів;

– вдосконалення наявного порядку визначення стажу служби у Службі судової охорони;

– поширення дії Дисциплінарного статуту Національної поліції на співробітників Служби судової охорони, а також визначення повноважень Голови Служби судової охорони та інших керівників Служби щодо застосування заохочень та накладення дисциплінарних стягнень на підпорядкованих співробітників;

– створення можливості співробітникам Служби судової охорони для захисту своїх прав та законних інтересів утворювати професійні об’єднання та професійні спілки відповідно до Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності».

Також передбачено внесення змін до низки законодавчих актів.

Читати далі

Законодавство

Законопроект про реформу СБУ Рада розгляне в січні

Опубліковано

on

Верховна Рада має намір розглянути законопроект про реформу Служби безпеки України в січні.

Про це повідомив глава фракції партії «Слуга народу» Давид Арахамія під час підсумкової прес-конференції. «Великі реформи ми відклали трохи далі, бо хочемо в січні повернутися і в ударному темпі розглянути низку законопроектів. Це — «амністія капіталу», створення Бюро економічної безпеки та реформа СБУ», — сказав він.

Нагадаємо, Верховна Рада вперше дійшла до розгляду законопроекту № 3196-д, який має радикально змінити СБУ, 18 грудня, але не змогла ухвалити рішення через нестачу голосів.

Джерело: Юридичний вісник України

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641
||
№ Документа: 888
Дата прийняття: 28.09.2020
Дата набрання чинності: 29.09.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641
||
№ Документа: 888
Дата прийняття: 28.09.2020
Дата набрання чинності: 29.09.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає