Законодавство
На розгляд звернень громадян до дипломатичної служби – один місяць
Набрав чинності наказ Міністерство закордонних справ України «Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві закордонних справ України, його представництвах на території України та закордонних дипломатичних установах України» від 24 грудня 2019 р. № 605.
Розгляд звернень громадян в системі органів дипломатичної служби (СОДС) є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі та оскарження дій посадових осіб таких органів і установ.
Звернення громадян, оформлені належним чином і подані в установленому законодавством порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду.
Звернення може бути подане як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне), усне (особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку, що фіксується посадовою особою) чи письмове, яке також може бути надісланим з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Усі звернення громадян, подані у встановленому законодавством порядку, підлягають попередньому розгляду.
Звернення громадянина оформлюється відповідно до вимог ст. 5 Закону «Про звернення громадян».
Письмові звернення складаються розбірливо і чітко у письмовій або друкованій формі та мають бути підписані заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні зазначається також електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Під час надсилання електронного звернення застосування кваліфікованого електронного підпису не вимагається.
Звернення громадян, оформлені без дотримання зазначених вимог, повертаються заявникам із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня їх надходження.
Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця з дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації. Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти календарних днів.
You must be logged in to post a comment Login