Connect with us

Законодавство

Надавача довірчих послуг інформуватимуть про перевірку за 10 днів

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг» від 7 листопада 2018 р. № 992.

Затвердженим Порядком встановлено, що Адміністрація Держспецзв’язку здійснює державний нагляд за довірчими послугами шляхом проведення планових та позапланових перевірок надавачів довірчих послуг, центрального засвідчувального органу чи засвідчувального центру (далі – суб’єкт довірчих послуг).

Окрім того Адміністрація здійснює невиїзні заходи державного нагляду шляхом аналізу:

  • стану роботи осіб з надання довірчих послуг;
  • наповненості їхніх сайтів чи належного інформування користувачів про надання довірчих послуг;
  • переліку, порядку надання та змісту послуг через сайт;
  • звіту про діяльність надавача послуг; тощо.

Позапланові перевірки проводяться у разі:

  1. подання надавачем послуг заяви щодо проведення перевірки;
  2. виявлення та підтвердження недостовірності даних у документах, поданих надавачем;
  3. невиконання вимог Адміністрації протягом строку, визначеного у приписі про усунення порушень вимог законодавства, виданому за результатами проведення планового контролю;
  4. отримання інформації чи повідомлення про порушення надавачем послуг вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг.

Повідомлення про проведення перевірки надсилається відповідному суб’єкту за 10 робочих днів до початку перевірки рекомендованим листом та/або е-поштою, або вручається особисто під розписку керівникові. У разі недотримання строку повідомлення особа може не допустити контролюючий орган до перевірки.

Перевірка проводиться шляхом вивчення документів, інформації, що міститься в базах даних, співбесід з працівниками суб’єкта довірчих послуг, аналізу стану дотримання вимог законодавства та розпорядчих документів, пов’язаних з наданням послуг.

Результатом проведення перевірки є акт, який складається у 2-х примірниках та підписується не пізніше останнього дня її проведення головою та всіма членами комісії з перевірки і керівником суб’єкта надання послуг.

За результатами перевірки Адміністрація може вживати такі заходи:

  1. вимагати усунення порушень в установлений приписом про усунення порушень строк;
  2. блокувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа, печатки;
  3. надсилає центральному засвідчувальному органу подання про виключення надавача послуг з Довірчого списку.

У разі виявлення порушення у сфері захисту персональних даних, Адміністрація інформує про це Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг
||
№ Документа: 992
Дата прийняття: 07.11.2018
Дата набрання чинності: 12.12.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг
||
№ Документа: 992
Дата прийняття: 07.11.2018
Дата набрання чинності: 12.12.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає