Connect with us

Законодавство

Надавачів довірчих послуг перевірятимуть на «відповідність» кожні 24 місяці

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення процедури оцінки відповідності у сфері електронних довірчих послуг» від 18 грудня 2018 р. № 1215.

Дія порядку щодо оцінки відповідності у сфері електронних довірчих послуг (ЕДП) не поширюється на надання кваліфікованих електронних довірчих послуг у банківській системі та під час здійснення переказу коштів.

Процедура оцінки відповідності проводиться на добровільних засадах за рахунок замовника процедури, яким може виступати юридична особа, ФОП, які мають намір надавати кваліфіковані ЕДП, та кваліфікований надавач ЕДП. Вартість робіт з проведення процедури визначається також на договірних засадах.

Замовник процедури самостійно обирає орган з оцінки відповідності та укладає з ним договір. Таким органом може бути підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що пройшли акредитацію в національному органі з акредитації та провадять діяльність з оцінки відповідності у сфері ЕДП.

Під час проведення оцінки, органи з оцінки відповідності та замовники повинні дотримуватися положень, визначених у стандарті ДСТУ ETSI EN 319 403:2016 «Електронні підписи та інфраструктури (ESI). Оцінювання відповідності провайдерів довірчих послуг. Вимоги до органів з оцінювання відповідності, що оцінюють провайдерів довірчих послуг» (ETSI EN 319 403:2015, IDT).

Рішення за результатами проведення процедури оцінки приймається на основі аналізу аудиторського звіту, оформленого органом оцінювання за результатами виконання усіх етапів процесу аудиту, що визначені у вказаному стандарті ДСТУ ETSI EN 319 403:2016.

Строк прийняття органом з оцінки відповідності рішення про видачу документа про відповідність або відмову у його видачі не може бути більшим ніж 6 місяців з дня укладення договору.

У разі прийняття рішення про відповідність об’єкта оцінки вимогам у сфері електронних довірчих послуг орган з оцінки відповідності видає підписаний документ про відповідність, часткову відповідність чи невідповідність, невід’ємною частиною якого є аудиторський звіт.

У разі прийняття рішення про часткову відповідність об’єкта оцінки, орган оцінювання видає замовнику процедури аудиторський звіт з висновками та переліком недоліків, які можливо виправити протягом 3 місяців після завершення процедури.

Після виправлення недоліків може бути проведена додаткова процедура оцінки виправлення недоліків.

Кваліфіковані надавачі ЕДП, які пройшли процедуру оцінки відповідності та відомості про яких внесені до Довірчого списку, повинні проходити планову процедуру оцінки відповідності у сфері ЕДП кожні 24 місяці.

Кваліфіковані надавачі ЕДП повинні повідомити Держспецзв’язку про результати проведення процедури планової чи позапланової оцінки відповідності шляхом надання копій документів про відповідність та аудиторських звітів не пізніше 3 робочих днів з дня їх отримання.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження Порядку проведення процедури оцінки відповідності у сфері електронних довірчих послуг
||
№ Документа: 1215
Дата прийняття: 18.12.2018
Дата набрання чинності: 28.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Порядку проведення процедури оцінки відповідності у сфері електронних довірчих послуг
||
№ Документа: 1215
Дата прийняття: 18.12.2018
Дата набрання чинності: 28.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає