Нацкомфінпослуг приймає звернення громадян без відмов | LexInform - Правові новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Нацкомфінпослуг приймає звернення громадян без відмов

Опубліковано

on

Вступило в дію розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг «Про внесення змін до Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг» від 1 листопада 2018 р. № 1929.

Порядок викладено в новій редакції, хоча основні положення залишились без змін.

Працівники Комісії, які мають доступ до персональних даних заявників, дають письмове зобов’язання про нерозголошення відомостей, які їм було довірено або які стали їм відомі у зв’язку з виконанням трудових обов’язків.

Усі звернення громадян приймаються, підлягають попередньому розгляду та реєструються структурним підрозділом Комісії, у день надходження або до 10 год. наступного робочого дня у разі їх надходження (доставки) після закінчення робочого дня.

Оформлені належним чином звернення підлягають обов’язковому прийняттю, реєстрації та розгляду.

Звернення реєструються із застосуванням єдиної реєстраційно-моніторингової картки, що обробляється за допомогою автоматизованої системи електронного діловодства Нацкомфінпослуг (далі – СЕД).

Реєстрація відповідей на звернення громадян здійснюється в автоматичному режимі з накладення кваліфікованої електронної печатки. Якщо адресат не є користувачем електронної системи взаємодії, працівник Комісії створює паперову копію електронного документа та надсилає адресату поштою.

Загальним строком розгляду звернення є 1 місяць від дня надходження, ураховуючи вихідні, святкові та неробочі дні. Якщо в цей час вирішити порушені питання неможливо, додатково встановлюється строк розгляду звернення, при чому загальний строк не може перевищувати 45 днів.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Голова та члени Нацкомфінпослуг здійснюють також особистий прийом громадян. Графік прийому громадян керівництвом Нацкомфінпослуг розміщується на сайті відомства та інформаційному стенді в приміщенні Комісії у доступному для вільного огляду місці.

Не пізніше як за 5 днів до початку прийому здійснюється попередній запис.

У будівлі Нацкомфінпослуг за адресою: вул. Б. Грінченка, 3, м. Київ також функціонує телефонна довідкова лінія для звернень громадян.

Прийом телефонних дзвінків проводиться щовівторка та щочетверга з 09:00 до 18:00 (обідня перерва з 13:00 до 13:45, за винятком святкових, вихідних та неробочих днів) за номером телефону, розміщеним на сайті Нацкомфінпослуг.

Законодавство

Пеня у розмірі подвійної ставки за надмірну сплату ЄСВ

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку нарахування та сплати єдиного внеску за непрацюючого іншого з подружжя працівника дипломатичної служби, який перебуває за кордоном за місцем довготермінового відрядження такого працівника» від 6 березня 2019 р. № 164.

Єдиний внесок соцстрахування непрацюючого з подружжя (застрахована особа) працівника дипломатичної служби нараховується виходячи із суми мінімальної заробітної плати, затвердженої законом про Державний бюджет України на відповідний рік, з дня направлення працівника за кордон за місцем його довготермінового відрядження до дня перетинання державного кордону України у зв’язку з остаточним поверненням в Україну.

Нарахування єдиного внеску за застраховану особу у розмірі 22 % суми мінімальної заробітної плати здійснюється без нарахування і виплати такій особі зарплати.

Якщо період розрахунку становитиме менше 1 календарного місяця, то внесок розраховуватиметься пропорційно кількості календарних днів, за який він буде сплачуватись. Відповідно, базовим звітним періодом є календарний місяць.

Обчислення єдиного внеску здійснюється:

  1. МЗС – за застраховану особу, яка направляється за кордон разом з працівником дипломатичної служби за місцем її довготермінового відрядження;
  2. уповноваженим органом Міноборони із забезпечення діяльність апарату військових аташе та апарату представника Міноборони при дипломатичному представництві України – за застраховану особу, яка направляється за кордон разом з працівником апарату військових аташе та апарату представника Міноборони відповідно.

Тобто, МЗС та уповноважений орган Міноборони є платниками ЄВ, які переховуватимуть кошти та подаватимуть звітність до територіального органу доходів і зборів.

Сплата єдиного внеску буде припинена:

  1. на період догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку, по догляду за дитиною з інвалідністю, по догляду за особою з інвалідністю I групи, у разі усиновлення дитини, тощо;
  2. у разі працевлаштування застрахованої особи;
  3. у разі, коли застрахована особа протягом року фактично не перебуває за місцем відрядження працівника понад 183 календарних днів;
  4. з дня перетинання застрахованою особою державного кордону України у зв’язку з остаточним поверненням в Україну.

У разі несвоєчасного інформування застрахованою особою платника щодо обставин для припинення сплати внеску, що призвело до переплати платником єдиного внеску за таку застраховану особу, то застрахована особа повинна буде повернути платнику суму переплати єдиного внеску, а також пеню у розмірі подвійної облікової ставки Нацбанку, що діяла у період, за який сплачується пеня.

Суми помилково сплаченого єдиного внеску зараховуються в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску або повертаються платникам.

Читати далі

Законодавство

Захистіть свої рахунки від шахраїв

Опубліковано

on

От

Національний банк України, у зв’язку зі збільшенням обсягу незаконних дій з платіжними картками, вже вкотре застерігає від розголошення реквізитів платіжних карток.

Так, найбільша кількість незаконних дій була вчинена через Інтернет із застосуванням прийомів соціальної інженерії, коли шахраї вводять в оману пересічних громадян будь-якими способами, для того, щоб вони розголосили власні персональні дані, реквізити платіжних карток, коди/паролі чи здійснили переказ коштів під психологічним впливом на користь шахраїв.

НБУ вказує, що в багатьох випадках злочинці намагаються видати себе за співробітників банку (або Нацбанку чи служби безпеки банку) та активно випитують особисту інформацію й інші дані.

Національний банк наголошує, що представники банку ніколи не телефонують із  проханнями виказати особисту інформацію та не мають потреби і повноважень запитувати громадян інформацію про платіжні картки та рахунки.

У жодному випадку не потрібно розголошувати реквізити платіжних карток, до яких відносяться термін її дії, код CVС2/CVV2, ПІН-код до картки, а також персональні дані логін/пароль для входу у веб-банкінг, одноразові паролі для проведення додаткової автентифікації, тощо.

НБУ рекомендує не відповідати на підозрілі телефонні дзвінки, звертатись до банку-емітента платіжної картки з метою запобігання та протидії шахрайству та періодично перевіряти стан своїх рахунків.

Разом з тим варто застосовувати ліміти на проведення операцій з використанням платіжних карток, насамперед – в мережі Інтернет, та користуватись послугами sms-інформування про здійснені операції.

Читати далі

Законодавство

Авансові рахунки митниць заблоковано

Опубліковано

on

От

Рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами заблоковані.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України, яка зазначила, що з 18 березня 2019 р. всі митниці ДФС працюють з «Єдиним рахунком» – новою системою справляння митних платежів.

Митні процедури спрощено, час митного оформлення товарів скоротився, а суб’єкти ЗЕД можуть вільно обирати місце оформлення, оскільки кошти обліковуватимуться відтепер на одній картці в особовому рахунку.

Проте ДФС зауважує, що цей рахунок не призначений для митного оформлення товарів громадян, а тому авансові платежі так і надалі потрібно зараховувати на рахунки митниць ДФС.

До 16 квітня 2019 р. залишки коштів підприємств на рахунках митниць можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів здійснюється протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок.

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
||
№ Документа: 1929
Дата прийняття: 01.11.2018
Дата набрання чинності: 02.01.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 29.11.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1360/32812
Внутрішній номер документа: Немає
 

Підпишись на нашу розсилку.

Юридичні новини 1 раз на день у твоїй поштовій скринці.