Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Нацкомфінпослуг приймає звернення громадян без відмов

Опубліковано

on

Вступило в дію розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг «Про внесення змін до Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг» від 1 листопада 2018 р. № 1929.

Порядок викладено в новій редакції, хоча основні положення залишились без змін.

Працівники Комісії, які мають доступ до персональних даних заявників, дають письмове зобов’язання про нерозголошення відомостей, які їм було довірено або які стали їм відомі у зв’язку з виконанням трудових обов’язків.

Усі звернення громадян приймаються, підлягають попередньому розгляду та реєструються структурним підрозділом Комісії, у день надходження або до 10 год. наступного робочого дня у разі їх надходження (доставки) після закінчення робочого дня.

Оформлені належним чином звернення підлягають обов’язковому прийняттю, реєстрації та розгляду.

Звернення реєструються із застосуванням єдиної реєстраційно-моніторингової картки, що обробляється за допомогою автоматизованої системи електронного діловодства Нацкомфінпослуг (далі – СЕД).

Реєстрація відповідей на звернення громадян здійснюється в автоматичному режимі з накладення кваліфікованої електронної печатки. Якщо адресат не є користувачем електронної системи взаємодії, працівник Комісії створює паперову копію електронного документа та надсилає адресату поштою.

Загальним строком розгляду звернення є 1 місяць від дня надходження, ураховуючи вихідні, святкові та неробочі дні. Якщо в цей час вирішити порушені питання неможливо, додатково встановлюється строк розгляду звернення, при чому загальний строк не може перевищувати 45 днів.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Голова та члени Нацкомфінпослуг здійснюють також особистий прийом громадян. Графік прийому громадян керівництвом Нацкомфінпослуг розміщується на сайті відомства та інформаційному стенді в приміщенні Комісії у доступному для вільного огляду місці.

Не пізніше як за 5 днів до початку прийому здійснюється попередній запис.

У будівлі Нацкомфінпослуг за адресою: вул. Б. Грінченка, 3, м. Київ також функціонує телефонна довідкова лінія для звернень громадян.

Прийом телефонних дзвінків проводиться щовівторка та щочетверга з 09:00 до 18:00 (обідня перерва з 13:00 до 13:45, за винятком святкових, вихідних та неробочих днів) за номером телефону, розміщеним на сайті Нацкомфінпослуг.

Законодавство

Візу в Україну не обов’язково оформляти за кордоном

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Правил оформлення віз для в’їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію» від 6 березня 2019 р. № 368.

За новою редакцією абз. 7 п. 4 Правил, довгострокова віза на 90 днів може оформлюватися тепер не лише закордонною дипломатичною установою України, а й департаментом консульської служби МЗС.

Але виключно для іноземців або осіб без громадянства, які можуть в’їжджати в Україну без візи за законодавством України чи за міжнародними договорами України (новий абз. 8).

Довгострокову візу такі особи можуть отримати з метою:

  • працевлаштування/навчання;
  • реалізації проектів міжнародної технічної допомоги;
  • роботи у представництвах іноземних підприємств/у філіях банків, тощо.

Також візи можуть видаватися в цілях провадження культурної, наукової, освітньої діяльності, а також для вищевказаних осіб, які прибули з метою участі в міжнародних та регіональних волонтерських програмах.

Згідно з уточненням в абз. 2 п. 9, документи до департаменту консульської служби, як і до дипломатичної установи, можуть подаватися як особисто, так і через представника чи поштовими засобами.

Віза оформлюватиметься департаментом у загальний строк – до 10 робочих днів у звичайному порядку, та до 5 днів – у терміновому (п. 19).

Також за оформлення візи у департаменті МЗС справляється консульський збір у розмірі 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 25).

При чому у пунктах пропуску через державний кордон не застосовуватиметься подвійний тариф збору (абз. 3 п. 25).

Читати далі

Законодавство

Оператори систем розподілу мають деталізувати інвестиційні плани

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Змін до Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу» від 11 червня 2019 р. № 1030.

Уточненням у пп. 4 п. 2.4 глави 2 визначено, що пояснювальна записка інвестиційної програми підприємств з розподілу електричної енергії повинна містити, зокрема:

  • мету виконання запланованих робіт;
  • дані про схвалення/затвердження проектно-кошторисної документації;
  • опис планового економічного ефекту від запровадження інвестиційної програми,
  • відомості про планові роботи, їх етапи виконання та вартість тощо.

Згідно з новим абз. 2 п. 2.5 підприємство повинно додавати до проекту зведений реєстр номенклатури обладнання та матеріалів, що заплановано купувати протягом прогнозованого періоду та/або фактично куплено протягом базового періоду.

Читати далі

Законодавство

Електропостачальники – боржники не отримуватимуть клієнтських коштів

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Порядку розподілу коштів з поточних рахунків із спеціальним режимом використання електропостачальників та внесення зміни до постанови НКРЕКП від 18 січня 2019 року № 26» від 18 червня 2019 р. № 1041.

Постановою № 26 затверджено Порядок розподілу коштів постачальників універсальних послуг, постачальника «останньої надії» та операторів системи розподілу, який діє до 1 липня 2019. Проте за змінами постанови № 1041 цей граничний термін скасовано.

За оновленим Порядком розподілу коштів електропостачальників, вони повинні відкрити поточні рахунки із спеціальним режимом використання в одному з уповноважених банків та повідомити про це НКРЕКП (регулятора). Перелік рахунків буде оприлюднений регулятором.

На такий відкритий рахунок буде здійснюватись зарахування плати за отриману електроенергію її покупцями та коштів споживачів енергії за договором про постачання електричної енергії споживачу.

Якщо електропостачальником буде прострочено оплату вартості електричної енергії, то оператор системи передачі направлятиме до уповноваженого банку довідку з повідомлення про заборгованість.

Оператор системи кожного дня поновлюватиме інформацію про стан заборгованості, подаючи до банку довідку та інформуючи про розмір заборгованості постачальника та НКРЕКП.

Банки відновлятимуть перерахунок коштів від покупців електрики на рахунки постачальника після погашення повної суми заборгованості перед оператором системи передачі.

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
||
№ Документа: 1929
Дата прийняття: 01.11.2018
Дата набрання чинності: 02.01.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 29.11.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1360/32812
Внутрішній номер документа: Немає
 

Підпишись на нашу розсилку.

Юридичні новини 1 раз на день у твоїй поштовій скринці.