Connect with us

Законодавство

Нацкомфінпослуг приймає звернення громадян без відмов

Опубліковано

Вступило в дію розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг «Про внесення змін до Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг» від 1 листопада 2018 р. № 1929.

Порядок викладено в новій редакції, хоча основні положення залишились без змін.

Працівники Комісії, які мають доступ до персональних даних заявників, дають письмове зобов’язання про нерозголошення відомостей, які їм було довірено або які стали їм відомі у зв’язку з виконанням трудових обов’язків.

Усі звернення громадян приймаються, підлягають попередньому розгляду та реєструються структурним підрозділом Комісії, у день надходження або до 10 год. наступного робочого дня у разі їх надходження (доставки) після закінчення робочого дня.

Оформлені належним чином звернення підлягають обов’язковому прийняттю, реєстрації та розгляду.

Звернення реєструються із застосуванням єдиної реєстраційно-моніторингової картки, що обробляється за допомогою автоматизованої системи електронного діловодства Нацкомфінпослуг (далі – СЕД).

Реєстрація відповідей на звернення громадян здійснюється в автоматичному режимі з накладення кваліфікованої електронної печатки. Якщо адресат не є користувачем електронної системи взаємодії, працівник Комісії створює паперову копію електронного документа та надсилає адресату поштою.

Загальним строком розгляду звернення є 1 місяць від дня надходження, ураховуючи вихідні, святкові та неробочі дні. Якщо в цей час вирішити порушені питання неможливо, додатково встановлюється строк розгляду звернення, при чому загальний строк не може перевищувати 45 днів.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Голова та члени Нацкомфінпослуг здійснюють також особистий прийом громадян. Графік прийому громадян керівництвом Нацкомфінпослуг розміщується на сайті відомства та інформаційному стенді в приміщенні Комісії у доступному для вільного огляду місці.

Не пізніше як за 5 днів до початку прийому здійснюється попередній запис.

У будівлі Нацкомфінпослуг за адресою: вул. Б. Грінченка, 3, м. Київ також функціонує телефонна довідкова лінія для звернень громадян.

Прийом телефонних дзвінків проводиться щовівторка та щочетверга з 09:00 до 18:00 (обідня перерва з 13:00 до 13:45, за винятком святкових, вихідних та неробочих днів) за номером телефону, розміщеним на сайті Нацкомфінпослуг.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про внесення змін до Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
||
№ Документа: 1929
Дата прийняття: 01.11.2018
Дата набрання чинності: 02.01.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 29.11.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1360/32812
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення змін до Порядку роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
||
№ Документа: 1929
Дата прийняття: 01.11.2018
Дата набрання чинності: 02.01.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 29.11.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1360/32812
Внутрішній номер документа: Немає