Connect with us

Законодавство

Нові мінімальні ліміти відповідальності в авіаційному страхуванні

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку і правил здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації» від 14 серпня 2019 р. № 725.

Зміни покликані оптимізувати рівень мінімальних страхових сум (лімітів відповідальності) із страхування відповідальності експлуатанта аеропорту (аеродрому, вертодрому) і сертифікованих суб’єктів наземного обслуговування за шкоду, заподіяну третім особам, спростити процедури визначення мінімальних страхових сум відповідальності для суб’єктів наземного обслуговування, а також привести їх до єдиної грошової одиниці вимірювання.

Встановлено нові мінімальні ліміти відповідальності – для експлуатанта постійного злітно-посадкового майданчика – 130 тис. грн, для експлуатанта вертодрому – 5 млн грн, для експлуатанта аеропорту (аеродрому) за класифікацією ІСАО з кодовими літерами “Е” або “F “без права пасажирських перевезень – 5 млн грн, із правом пасажирський перевезень – 1,624 млрд грн. Для сертифікованих суб’єктів наземного обслуговування за умови, що загальна річна кількість повітряних суден (відправлені й прибулі) в аеропорту (на аеродромі, вертодромі, постійному злітно-посадковому майданчику) до 1 тис. од. – 523 тис. грн, понад 1 тис. од. – 5 млн грн.

Якщо суб’єкт наземного обслуговування надає послуги в аеропортах (на аеродромах, вертодромах, постійних злітно-посадкових майданчиках) із загальною річною кількістю повітряних суден (відправлені та прибулі) з різних груп, мінімальна страхова сума (ліміт відповідальності) визначається згідно з групою, в якій розміри мінімальної страхової суми (ліміту відповідальності) найбільші. Страхувальники мають самостійно оцінювати розміри ризиків та забезпечувати страхування на відповідному рівні, але не нижче рівня, визначеного в постанові.

Також були доповнені всі типові договори обов’язкового страхування щодо загального строку обґрунтованого письмового повідомлення про відмову в страховому відшкодуванні, який становить 15 діб після закінчення страхового розслідування. Страхувальники тепер зобов’язані письмово (листом, телефаксом, телеграфом або електронною поштою) повідомити страховику про настання події, що може бути визнана страховим випадком, протягом двох робочих днів з моменту, коли страхувальнику стане відомо про її настання.

Законодавство

Міжнародне усиновлення – через постійно діючу комісію

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей» від 10 липня 2019 р. № 603.

Постановою, з метою забезпечення максимальної відкритості та прозорості процедури усиновлення, введено обов’язкову підготовку (раніше за бажанням або за рекомендацією служби у справах дітей) для громадян України, які виявили бажання усиновити дитину-сироту, дитину, позбавлену батьківського піклування з питань виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за програмою, затвердженою Мінсоцполітики, крім випадків, коли заявники є родичами дитини, її опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями  (п. 25 Порядку).

Передбачено створення постійно діючої комісії з питань міжнародного усиновлення (положення та склад якої затверджується Мінсоцполітики), яка забезпечуватиме розгляд заяв щодо перегляду рішення про відмову у взятті громадян України, які проживають за межами України, та іноземців на облік кандидатів в усиновлювачі, питання щодо доцільності надання згоди (дозволу) на усиновлення дитини громадянами України, які проживають за межами України, та іноземцями (Порядок доповнено п. 2-1).

Регламентовано роботу служб у справах дітей з кандидатами в усиновлювачі в частині ознайомлення з інформацією про дітей, які можуть бути усиновлені (п.п. 48-50, 53-55 Порядку).

Читати далі

Законодавство

Гральний бізнес – тільки в готелях не нижче 3-х зірок

У Верховній Раді України зареєстровано законопроект «Про державне регулювання діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор». № 2285.

Законопроектом  передбачається обмеження кількості ліцензій, гральних закладів та грального обладнання.

Гральні заклади можуть розміщуватись винятково на території готелів (класу 3-5 зірки – для залів гральних автоматів і класу 5 зірок – для казино).

Уводиться обов’язкова верифікація гравців при прийомі ставок/виплати виграшів та реєстрації виграшів у «Системі онлайн-моніторингу», яка адмініструватиметься податковою службою.

Обов’язковою буде сертифікація грального обладнання для проведення азартних ігор відповідно до міжнародних стандартів.

Посилено фінансову і кримінальну відповідальності за діяльність у сфері азартних ігор без ліцензії.

Платежі за ліцензії в сфері азартних ігор спрямовуватимуться на розвиток спорту, медицини та культури в Україні.

Читати далі

Законодавство

Членство в саморегулівних організаціях буде добровільним

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України опублікувало для обговорення проект Закону України «Про саморегулювання господарської та професійної діяльності».

Законопроект стане законодавчою основою для створення саморегулівних організацій і надасть можливість делегувати таким організаціям відповідні повноваження.

Згідно з проектом саморегулівна організація є недержавною неприбутковою організацією, що об’єднує суб’єктів господарювання та/або суб’єктів професійної діяльності для саморегулювання у межах здійснюваної ними господарської або професійної діяльності, яка відповідно до цього Закону набула такого статусу.

Членство суб’єктів господарської або професійної діяльності в саморегулівній організації є добровільним (обов’язковість членства хоча б у одній саморегулівній організації може бути встановлено виключно законом, що регулює господарську або професійну діяльність у певній сфері (галузі)).

Контролю саморегулівної організації за дотриманням її членами статуту, правил саморегулівної організації та відповідальність за їх порушення, здійснюється, зокрема шляхом здійснення моніторингу та перевірки діяльності.

Саморегулівним організаціям делегуватимуться повноваження органів державної влади, Національного банку України з контролю та/або регулювання господарської або професійної діяльності відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

Для захисту прав та законних інтересів саморегулівних організацій та координація її взаємодії з органами державної влади, Національним банком України діє Координаційна рада з питань саморегулювання.

Також законопроектом передбачено, що саморегулівні організації, які діють на день введення цього Закону в дію не потребують повторного набуття статусу відповідно до вимог цього Закону та зобов’язані протягом трьох років привести свою діяльність у відповідність до його вимог.

Долучитись до обговорення проекту Закону «Про саморегулювання господарської та професійної діяльності» можна на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до Порядку і правил здійснення обов`язкового авіаційного страхування цивільної авіації
||
№ Документа: 725
Дата прийняття: 14.08.2019
Дата набрання чинності: 20.09.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення змін до Порядку і правил здійснення обов`язкового авіаційного страхування цивільної авіації
||
№ Документа: 725
Дата прийняття: 14.08.2019
Дата набрання чинності: 20.09.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає