Connect with us

Законодавство

Нові умови реєстрації електронного підпису з 7 листопада

Опубліковано

ДФС України повідомляє, що акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС з 7 листопада 2018 року почне формувати усім своїм клієнтам виключно кваліфіковані сертифікати.

Така зміна буде впроваджена згідно із Законом «Про довірчі послуги», основні положення якого вступають в силу саме 7 листопада.

В ДФС наголосили, що кваліфіковані сертифікати будуть і надалі використовуватися   для подання електронної звітності, організації електронного документообігу, отримання адміністративних послуг в електронному вигляді, тощо.

Посиленні сертифікати відкритих ключів, які сформовані до набрання чинності вказаним Законом, будуть обслуговуватись АЦСК ІДД ДФС до закінчення строку дії.

На інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС буде розміщено нові форми реєстраційних карток для отримання електронних довірчих послуг з 7 листопада 2018 р.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.