Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Нові вимоги з безпеки працівників під час використання виробничого обладнання

Опубліковано

on

У відкритих джерелах з’явився текст наказу Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками» від 28 грудня 2017 р. №  2072.

Дія Вимог поширюватимуться на всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форми власності, організаційно-правової форми і видів діяльності, та встановлюватимуть мінімальні вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками у процесі трудової діяльності.

Відповідно до Вимог, роботодавцю буде необхідно вживати всіх необхідних заходів, щоб виробниче обладнання, яке використовуватиметься працівниками, відповідало виконуваній роботі або було належним чином пристосоване для виконання роботи та не становило загрози їхньому життю або здоров’ю.

Обираючи виробничого обладнання, роботодавець буде зобов’язаний враховувати конкретні умови праці, ризики щодо безпеки, здоров’я та життя працівників, наявні на робочих місцях, та будь-які додаткові ризики, пов’язані з його використанням.

Виробниче обладнання, що надаватиметься працівнику та використовуватиметься ним, має бути технічно справним і відповідати:

  1. вимогам відповідних технічних регламентів, якщо виробниче обладнання виготовлене після дати набрання чинності такими технічними регламентами;
  2. мінімальним вимогам безпеки, а також нормативно-правовим актам з охорони та гігієни праці.

Крім того, виробниче обладнання має встановлюватися, розташовуватися та використовуватися так, щоб зменшити ризики для операторів та інших працівників.

Роботодавець буде зобов’язаний вживати усіх необхідних заходів щодо утримання виробничого обладнання протягом строку його експлуатації шляхом належного технічного обслуговування обладнання відповідно до вимог технічних документів щодо його експлуатації, які роботодавець зобов’язаний буде надати працівникові разом з виробничим обладнанням.

Також, роботодавець має інформувати працівників про:

  • небезпеку, що може виникнути в робочій зоні або на майданчику під час використання виробничого обладнання;
  • небезпеку, пов’язану з виробничим обладнанням, розташованим у їх робочій зоні або на майданчику (якщо працівники безпосередньо не використовують таке обладнання);
  • будь-які зміни, що впливають на виробниче обладнання, розташоване в їх безпосередній робочій зоні або на майданчику.

Читати далі
Клікніть для коментування

Залишати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Законодавство

Регіональні управління ДВС реорганізують

Опубліковано

on

Кабмін схвалив пропозицію Мін’юсту щодо реалізації протягом 2018—2019 років експериментального проекту по оптимізації повноважень державних виконавців та спеціалістів органів примусового виконання рішень.

Відповідна постанова Кабміну від 29 серпня 2018 року No 700 «Про реалізацію експериментального проекту в сфері примусового виконання рішень» набере чинності з дня опублікування. Систему органів примусового виконання рішень планують оптимізувати, зокрема створити (в якості пілотного варіанту) окружні відділи ДВС, реорганізувавши районні, районні в містах, міські, міжрайонні відділи в Дніпропетровській, Луганській, Одеській, Сумській областях та м. Києві. Окружні відділи будуть територіально орієнтовані на систему окружних судів.

Також запланована організація «Центрів виконання рішень» з розміщенням у них управлінь ДВС головних територіальних управлінь юстиції у вказаних регіонах. У таких центрах будуть забезпечені умови для комунікації учасників виконавчого провадження з органами ДВС. У центрах буде здійснюватися виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб), а учасники виконавчого провадження будуть проінформовані про свої права, зможуть отримати допомогу в оформленні документів, заяв тощо.

За результатами реалізації експериментального проекту Мін’юст планує збільшити відсоток виконаних рішень (не менше ніж на 10%) і цим самим зменшити кількість скарг на дії (бездіяльність) державних виконавців та роботу органів ДВС, а також підвищити рівень довіри суспільства.

Джерело: Юридичний вісник України

Читати далі

Законодавство

За борги відключатимуть без попередження

Опубліковано

on

Вступило в дію рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації «Про внесення змін до Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг» від 24 липня 2018 р. № 388. Згадані Основні вимоги затверджено Нацкомісією від 29 листопада 2012 р. рішенням № 624.

Операторам заборонили стягувати зі споживача плату не лише за телефонами екстреного зв’язку (101, 102, і ін.) а й за доступ до телекомунікаційних мереж для надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення відповідно до абз. 6 п. 2.3 розділу II. За нормою абз. 2 п. 3.6.2. розділу ІІІ Положення обов`язки оператора, провайдера повинні передбачати надання таких послуг безоплатно.

Окрім того, за новим абз. 15 цього ж п. 3.6.2 оператори надаватимуть інформацію про умови виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення.

За новою редакцією п.п. 3.5.9, 3.5.11, 3.5.12 у розділі III технічна сторона надання послуг має передбачати дистанційне замовлення скорочення переліку наданих послуг замість їх тимчасового припинення.

Додано новий п. 3.11, який визначає особливості відносин у разі направлення благодійного телекомунікаційного повідомлення: для надсилання благодійного повідомлення оператор повідомить споживача про найменування такої послуги і розмір коштів, які будуть перераховані з особового рахунка абонента. Інформування абонента про суму коштів, списану з його особового рахунка, здійснюється безпосередньо після надсилання повідомлення. Ці суми зазначаються в рахунку окремо від сум, що належать до сплати за інші послуги.

Також, змінами абз. 8 п. 3.6.2 передбачено, що за наявності заборгованості абонента, скорочення переліку послуг, припинення їх надання чи відключення може відбуватися без попередження.

Читати далі

Законодавство

Не більше 1 млн на кожну групу молодих вчених

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті Національній академії наук для підтримки розвитку пріоритетних напрямів наукових досліджень» від 22 серпня 2018 р. № 641.

Порядком визначені, що кошти з держаного бюджету виділяються на:

  1. підтримку наукових досліджень і науково-технічних розробок відповідно до затвердженого постановою Кабміну від 7 вересня 2011 р. № 942;
  2. виконання досліджень та розробок на конкурсній основі;
  3. проведення молодими вченими досліджень і розробок шляхом створення на конкурсній основі дослідницьких лабораторій (груп) молодих вчених;
  4. проведення на конкурсній основі спільних міжнародних наукових досліджень;
  5. придбання новітнього та модернізацію існуючого наукового обладнання.

Кошти, за 1-м пунктом надаються науковим установам НАН України для проведення пріоритетних досліджень і розробок які віднесені до категорії А, тобто мають вагомі наукові і практичні результати широкого національного і міжнародного значення.

Виконання таких дослідження і розробок повинно відбуватися в межах 2 років.

Умовами надання коштів за п. 2 є короткий строк виконання таких робіт – до 1 року, та співфінансування (сума більше державного видатку) з боку установ та організацій різних форм власності.

Для створення створити лабораторій (груп) молодих вчених встановлено умову наявності досвіду участі керівника проекту (віком до 35 років) в міжнародних проектах не менше 2 років та/або аналогічний період стажування в провідних наукових центрах за кордоном, та/або вагомі наукові результати, підтверджені публікаціями в провідних міжнародних виданнях. При цьому розмір щорічного гранту для кожної лабораторії (групи) не перевищуватиме 1 млн. гривень.

Витрати бюджету на придбання та модернізацію наукового обладнання здійснюватиметься з метою здійснення заходів за п.п. 1 – 3.

Читати далі

В тренді

Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками
||
№ Документа: 2072
Дата прийняття: 28.12.2017
Дата набрання чинності: З дня офіційного опублікування
Дата реєстрації в Мінюсті: 23.01.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 97/31549
Внутрішній номер документа: Немає