Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Нові вимоги з безпеки працівників під час використання виробничого обладнання

Опубліковано

on

У відкритих джерелах з’явився текст наказу Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками» від 28 грудня 2017 р. №  2072.

Дія Вимог поширюватимуться на всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форми власності, організаційно-правової форми і видів діяльності, та встановлюватимуть мінімальні вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками у процесі трудової діяльності.

Відповідно до Вимог, роботодавцю буде необхідно вживати всіх необхідних заходів, щоб виробниче обладнання, яке використовуватиметься працівниками, відповідало виконуваній роботі або було належним чином пристосоване для виконання роботи та не становило загрози їхньому життю або здоров’ю.

Обираючи виробничого обладнання, роботодавець буде зобов’язаний враховувати конкретні умови праці, ризики щодо безпеки, здоров’я та життя працівників, наявні на робочих місцях, та будь-які додаткові ризики, пов’язані з його використанням.

Виробниче обладнання, що надаватиметься працівнику та використовуватиметься ним, має бути технічно справним і відповідати:

  1. вимогам відповідних технічних регламентів, якщо виробниче обладнання виготовлене після дати набрання чинності такими технічними регламентами;
  2. мінімальним вимогам безпеки, а також нормативно-правовим актам з охорони та гігієни праці.

Крім того, виробниче обладнання має встановлюватися, розташовуватися та використовуватися так, щоб зменшити ризики для операторів та інших працівників.

Роботодавець буде зобов’язаний вживати усіх необхідних заходів щодо утримання виробничого обладнання протягом строку його експлуатації шляхом належного технічного обслуговування обладнання відповідно до вимог технічних документів щодо його експлуатації, які роботодавець зобов’язаний буде надати працівникові разом з виробничим обладнанням.

Також, роботодавець має інформувати працівників про:

  • небезпеку, що може виникнути в робочій зоні або на майданчику під час використання виробничого обладнання;
  • небезпеку, пов’язану з виробничим обладнанням, розташованим у їх робочій зоні або на майданчику (якщо працівники безпосередньо не використовують таке обладнання);
  • будь-які зміни, що впливають на виробниче обладнання, розташоване в їх безпосередній робочій зоні або на майданчику.

Читати далі
Клікніть для коментування

Залишати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Законодавство

Плату за відвідання об’єктів заповідного фонду встановлюватимуть місцеві органи

Опубліковано

on

От

Набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо повноважень в галузі охорони навколишнього природного середовища» від 22 березня 2018 р. №  2362-VIII, яким внесено зміни до Законів України «Про природно-заповідний фонд України» та «Про екологічну мережу України».

Головною метою прийняття Закону є передання повноважень в галузі охорони навколишнього природного середовища на обласному рівні, а також у місті Києві та Севастополі відповідним державним адміністраціям.

Окрім того, що в численних статтях Закону «Про природно-заповідний фонд України» слова «органи центрального органу виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища на місцях» замінено словами «обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації», також уведено посилання на новий «центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовищ».

Новою редакцією ч. 2 ст. 47 Закону «Про природно-заповідний фонд України» встановлено, що плата за  відвідування територій та об’єктів природно-заповідного фонду можуть встановлювати їх адміністрації, а також підприємства, установи, організації і громадяни, у підпорядкуванні яких перебувають ці території та об’єкти.

А зміною до пункту “е” статті 5 Закону України «Про екологічну мережу України»  до складових екомережі додали “луки”.

Читати далі

Законодавство

Всі товари подвійного використання зведено до Єдиного списку

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова КМУ від 11 січня 2018 р. № 1 «Про внесення змін до Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів подвійного використання».

Згідно із затвердженими змінами, пункт 4 Порядку, викладений у новій редакції: «Товари, контроль за міжнародними передачами яких здійснюється відповідно до цього Порядку, зазначені в Єдиному списку товарів подвійного використання, згідно з додатком».

Окрім цього з 19 квітня 2018 р. списки 1-5 до Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів подвійного використання замінені єдиний список, у якому зазначені товари, що підлягають державному контролю як товари подвійного використання.

Читати далі

Законодавство

Податкові та митні пільги для учасників фінальних матчів Ліги Чемпіонів УЄФА

Опубліковано

on

От

Набрали чинності три Закони, що стосуються податкового та митного регулювання у зв’язку з проведенням в Україні матчів Ліги чемпіонів УЄФА, а саме:

  • Закон України № 2374-VIII «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України у зв’язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018»;
  • Закон України № 2375-VIII «Про внесення зміни до розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України у зв’язку з організацією та проведенням фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018»;
  • Закон України «Про внесення зміни до розділу VIII “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” у зв’язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018.

Всі три Закони стосуються особливостей оподаткування, митного оформлення та контролю у зв’язку з проведенням в столиці Україні місті Києві в травні 2018 р. фінальних матчів футбольної Ліги Чемпіонів УЄФА.

Від оподаткування, сплати  єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та ввізного мита звільняються товари, роботи і послуги, які необхідні для забезпечення проведення фінальних футбольних матчів Ліги Чемпіонів УЄФА сезону 2017-2018 років, в тому числі транспортні засоби.

Дія вищеперерахованих пільг поширюється на членів команд-учасниць змагань, уповноважених УЄФА осіб.

Продаж товарів, що ввозяться на територію України  для забезпечення проведення футбольних матчів, забороняється.

Читати далі

В тренді

Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками
||
№ Документа: 2072
Дата прийняття: 28.12.2017
Дата набрання чинності: З дня офіційного опублікування
Дата реєстрації в Мінюсті: 23.01.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 97/31549
Внутрішній номер документа: Немає