Connect with us

Законодавство

Отримувачів гуманітарної допомоги внесуть до системи, інтегрованої з держреєстрами

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання організації ведення автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги» від 9 жовтня 2020 р. № 927.

Затверджене нею Положення визначає основні процеси, суб’єктів та структуру автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги, а також умови її функціонування.

Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги використовуватиме систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів для інформаційної взаємодії з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, Державним реєстром фізичних осіб – платників податків, Єдиним державним інформаційним веб-порталом «Єдине вікно для міжнародної торгівлі», іншими державними електронними інформаційними ресурсами відповідно до єдиних форматів електронних повідомлень та обміну даними системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.

Автоматизована система може бути інтегрована з іншими інформаційними системами державних органів та органів місцевого самоврядування.

Основними завданнями автоматизованої системи, зокрема є:

– інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Мінсоцполітики, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій з питань гуманітарної допомоги та суб’єктів громадського контролю за визнаними гуманітарною допомогою вантажами (товарами), коштами, в тому числі в іноземній валюті, виконаними роботами, наданими послугами;

– ведення обліку отримувачів гуманітарної допомоги та вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг;

– забезпечення подання отримувачем гуманітарної допомоги електронних документів;

– реєстрація та прийняття до розгляду електронних документів;

– забезпечення електронної взаємодії під час процесу прийняття Мінсоцполітики рішень за погодженням із Держмитслужбою, ДПС, МОЗ, Мінекономіки, Мінфіном, Міноборони, ДСНС, МВС, Національною поліцією, Національним банком – через відповідних уповноважених осіб зазначених та інших органів – членів робочої групи;

– забезпечення збереження всієї інформації щодо взаємодії отримувача гуманітарної допомоги, Мінсоцполітики, місцевих держадміністрацій;

– автоматичне інформування отримувача гуманітарної допомоги через його електронний кабінет та/або на електронну адресу про стан розгляду та опрацювання поданих ним документів та прийнятого за результатами їх розгляду рішення;

– забезпечення обліку і контролю за отриманням, розподілом, використанням за цільовим призначенням гуманітарної допомоги.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Деякі питання організації ведення автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги
||
№ Документа: 927
Дата прийняття: 09.10.2020
Дата набрання чинності: 01.12.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Деякі питання організації ведення автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги
||
№ Документа: 927
Дата прийняття: 09.10.2020
Дата набрання чинності: 01.12.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає