Connect with us

Законодавство

Повторний штраф за одну помилку: можна чи ні, пояснюють в ДФС

Складений акт перевірки для направлення податкових повідомлень-рішень вручається платнику податків. У разі відсутності можливості вручити такий акт безпосередньо платнику податків, його необхідно передати представнику платника податків або тій особі, яка здійснює розрахункові операції. Протягом 15 робочих днів після вручення акту перевірки платнику податків або його представнику, або особі, яка здійснює розрахункові операції, керівником контролюючого органу складається податкове повідомлення-рішення.

Платник податків має право аргументовано пред’явити заперечення щодо складеного акту перевірки або документів, які складаються додатково. Ці заперечення повинні бути розглянуті і перевірені. Для розгляду заперечень щодо акту перевірки або додаткових документів, передбачений термін, що становить 3 робочих дні, наступних після дня розгляду заперечень. Підсумком розгляду заперечень є надсилання платнику податків письмової відповіді, стосовно прийнятого рішення.

Процес складання податкового повідомлення-рішення, здійснюється окремо по кожному відображеному нижче пункту:

  1. податку;
  2. збору (разом зі штрафними санкціями);
  3. штрафної санкції, пені (у разі допущення порушень норм іншого законодавства, наприклад терміну розрахунку).

Результати кожної перевірки відображаються в податкових повідомленнях окремо. Штрафні санкції застосовуються окремо за кожним порушенням, виявленим в ході проведення перевірки, про що повідомляється в податковому повідомленні.

Повторне накладення штрафів за вчинення одного порушення не проводиться, якщо протилежне не передбачено законодавчими нормами.

Законодавство

Призначати та звільняти керівника системи БПД буде Міністр юстиції

Як повідомляє прес-центр безоплатної правової допомоги, Уряд затвердив зміни до Положення про Координаційний центр з надання правової допомоги.

Змінами до Положення до повноважень Наглядової ради Координаційного центру віднесено визнання роботи керівника системи задовільною чи незадовільною. Таке рішення буде прийматися за результатами оцінювання діяльності директора Координаційного центру 2/3 голосів від складу Наглядової ради та подаватися на розгляд Міністру юстиції.

Крім того, змінено процедуру відбору кандидатів на посаду директора Координаційного центру. Наглядова рада рекомендуватиме Міністру юстиції кандидатів, які отримали три найвищі конкурсні бали за результатами проведеного конкурсу. Такі рекомендації повинні містити обґрунтування щодо доцільності призначення на посаду кожного з кандидатів, який успішно пройшов конкурс.

Відтепер повноваження щодо призначення та звільнення керівника системи БПД покладені на Міністра юстиції (відповідно до попередньої редакції Положення призначав на посаду та звільняв з посади державний секретар Мін’юсту за обґрунтованим поданням Наглядової ради).

Читати далі

Законодавство

Для великих промислових забруднювачів довкілля запровадять обов’язкові екологічні дозволи

Кабінет Міністрів схвалив законопроект «Про запобігання, зменшення та контроль промислового забруднення».

Законопроект передбачає впровадження інтегрованого дозволу для великих підприємств, які є найбільшими забруднювачами довкілля. Це, зокрема, підприємства у сфері енергетики, виробництва та обробки металів, переробки, мінеральної сировини, хімічної промисловості тощо.

Інтегрований дозвіл встановлюватиме вимоги до обсягів забруднення та необхідних заходів для зменшення впливу підприємств на довкілля. Він охоплюватиме вимоги до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, спеціальне водокористування та управління відходами. Отримання такого дозволу найбільшими забруднювачами стане обов’язковим.

Крім того, буде впроваджено електронну систему видачі інтегрованих дозволів.

Суб’єкти господарювання будуть зобов’язані здійснювати моніторинг викидів та щорічно звітуватимуть про дотримання умов інтегрованого дозволу. Якщо ці умови порушуватимуться, дозвіл може бути анульований – робота підприємства буде зупинена до виконання законних вимог держави.

Документ був розроблений Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України з метою забезпечення імплементації положень директиви 2010/75/ЄС «Про промислові викиди» (інтегроване запобігання та контроль забруднення) та виконання умов Угоди про асоціацію з ЄС.

Читати далі

Законодавство

Припинено продаж об’єктів великої приватизації до кінця карантину

Набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України “Про приватизацію державного і комунального майна” щодо парламентського контролю за приватизацією державного майна» від 2 вересня 2020 р. № 853-IX.

Новою ст. 9 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» встановлено, що парламентський контроль за приватизацією державного майна здійснюється комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого віднесені питання приватизації державного і комунального майна.

Також визначені контрольні функції і відповідні повноваження у сфері приватизації вищезазначеного комітету ВРУ.

Окрім цього, новою редакцією п. 7-2 розд. V Закону встановлено, що тимчасово, на період встановлення Кабінетом Міністрів України карантину та обмежувальних заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), аукціони з продажу об’єктів великої приватизації не проводяться (раніше – приватизація (продаж) об’єктів великої приватизації припиняється.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

Telegram