Connect with us

Законодавство

Реєстрація РРО проводитиметься лише за заявою, без додатків

Опубліковано

Державна фіскальна служба України повідомила про затвердження нових порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та реєстру центрів сервісного обслуговування РРО (ЦСО).

ДФС зазначає, що відповідний наказ Мінфіну від 13 лютого 2019 р. № 64 набере чинності орієнтовно 19 квітня 2019 р., або в інший найближчий час.

Зокрема передбачається спрощена процедура реєстрації РРО за однією заявою, яка буде також мати спрощену форму – подаватись без додатків в електронній формі.

Під час реєстрації РРО, їх виробник вноситиме дані щодо:

  • екземпляра реєстратора, який поставляється для введення в обіг – до реєстру екземплярів РРО;
  • ЦСО, якому надається право здійснювати технічне обслуговування та ремонт РРО – до реєстру ЦСО.

При цьому центр обслуговування повинен буде подавати до фіскальної служби електронне повідомлення про укладення із власником РРО договору про технічне обслуговування РРО

Також власник РРО до початку його реєстрації має подати контролюючому органу повідомлення про об’єкти оподаткування, об’єкти, що пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться господарська діяльність. У повідомленні має зазначатися інформація про господарську одиницю, де буде застосовуватися РРО.

Порядок та строки подання повідомлення визначені наказом Мінфіну від 9 грудня 2011 р. № 1588.

Окрім того, ДФС розроблено нові форми е-документів та створено нові сервіси в Електронному кабінеті, що зараз працюють у тестовому режимі до набрання чинності Наказом № 64.

Буде встановлено 2 місячний період та особливості первинного формування і наповнення реєстру екземплярів РРО ДФС.

РРО, поставка яких здійснюється до набрання чинності наказом № 64, включатимуться до реєстру всіх екземплярів РРО протягом 3 місяців за заявами їх виробників/постачальників.

Для первинної реєстрації РРО власники реєстраторів повинні будуть додавати до заяви паспорти (формуляри) таких РРО та паспорти модема (у разі застосування зовнішнього модема), а також копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність.

Первинне наповнення реєстру ЦСО здійснюватиметься на підставі заяв виробників (постачальників) протягом 2 місяців після набрання чинності наказом № 64.

ДФС рекомендує:

  • укласти Договір про визнання електронних документів між суб’єктом господарювання (юридичною особою або фізичною особою) та органом ДФС;
  • провести необхідні підготовчі процедури, наприклад – оформлення тестових заяв, повідомлень, інвентаризацію договорів, укладених між виробниками та ЦСО та між ЦСО та суб’єктами господарювання – власниками РРО, тощо;
  • виробникам РРО провести інвентаризацію екземплярів РРО, відомості щодо яких необхідно внести до реєстру екземплярів РРО згідно з порядком, визначеним наказом № 64; тощо.
Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.