Connect with us

Законодавство

Сільськогосподарські кооперативи поділять за ознакою прибутковості

Дата публікації:

На засіданні Уряду схвалено законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сільськогосподарських кооперативів», який формує сприятливі податкові умови діяльності членів сільськогосподарських кооперативів.

«Сільськогосподарська кооперація є одним із ефективних інструментів розвитку аграрного сектору. Об’єднання у кооперативи стимулює розвиток малого та середнього аграрного бізнесу, насичує ринок якісною продукцією та сприяє економічному зростанню регіонів. У зв’язку з оновленням законодавства про сільськогосподарську кооперацію виникла необхідність у внесенні змін до деяких положень Податкового кодексу України. Реалізація цього документу знизить податкове навантаження на членів сільськогосподарських кооперативів, що сприятиме активізації їх господарської діяльності», – пояснив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігор Петрашко.

Законопроектом пропонується внести зміни до Податкового кодексу України, а саме:

– замінити терміни «сільськогосподарський виробничий кооператив» та «сільськогосподарський обслуговуючий кооператив» на «сільськогосподарський кооператив, що діє без мети отримання прибутку», та «сільськогосподарський кооператив, що діє з метою отримання прибутку»;

– увести новий термін «патронажні дивіденди сільськогосподарського кооперативу, що діє з метою отримання прибутку»;

– додати положення, згідно з яким не сплачується податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) з коштів, отриманих фізичною особою-членом кооперативу, який діє без мети отримання прибутку, що повертаються йому як надлишково сплачена ним вартість наданих кооперативом послуг. Також не сплачується ПДФО з частки члена кооперативу у статутному капіталі і поворотного цільового внеску, що повертаються йому після припинення членства у кооперативі;

– визначити особливості 3-річного перехідного періоду до діючих сільськогосподарських виробничих та обслуговуючих кооперативів, а також кооперативних об’єднань, а саме – приведення їх установчих документів у відповідність до вимог Закону «Про сільськогосподарську кооперацію».

Advertisement

Законодавство

879 млн грн виділено на компенсації працівникам, звільненим через ліквідацію районів

Опубліковано

on

Набрало чинності розпорядження Кабінету Міністрів України «Про розподіл частини бюджетних призначень, передбачених у 2021 році за програмою «Забезпечення окремих видатків районних державних адміністрацій, пов’язаних з ліквідацією районів» від 26 січня 2021 р. № 48-р.

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» Уряд здійснив розподіл частини бюджетних призначень у сумі 879020,4 тис. гривень (видатки споживання, у тому числі оплата праці – 720508,6 тис. гривень), передбачених у 2021 р. Міністерству фінансів (загальнодержавні видатки та кредитування) у загальному фонді державного бюджету за програмою 3511270 «Забезпечення окремих видатків районних державних адміністрацій, пов’язаних з ліквідацією районів».

Як повідомляє Мінфін, розподіл здійснено за єдиними підходами з урахуванням середньомісячної заробітної плати для райдержадміністрацій, врахованої на 2021 р., та кількісних показників, наданих облдержадміністраціям.

Йдеться про кількість працівників, які попереджені про вивільнення, яким необхідно виплатити вихідну допомогу та які отримають грошову компенсацію за невикористані відпустки.

Передані обласним державним адміністраціям кошти спрямовані на виплату працівникам районних державних адміністрацій, що реорганізуються:

– заробітної плати, що складається з посадового окладу, надбавки за ранг і вислугу років;

– вихідної допомоги;

– грошової компенсації за невикористані відпустки працівникам, які вивільняються.

Читати далі

Законодавство

На всеукраїнський референдум можуть виносити одне питання

Опубліковано

on

Верховна Рада України прийняла Закон «Про народовладдя через всеукраїнський референдум» (законопроект № 3612).

Він визначає правові засади здійснення народного волевиявлення через всеукраїнський референдум, його організацію та порядок проведення.

Всеукраїнський референдум є формою безпосередньої демократії в Україні, способом здійснення влади безпосередньо Українським народом, що полягає у прийнятті (затвердженні) громадянами України рішень шляхом голосування у випадках і порядку, встановлених Конституцією України та цим Законом.

Предметом всеукраїнського референдуму можуть бути питання:

– затвердження закону про внесення змін до розділів І, ІІІ, XIII Конституції України;

– загальнодержавного значення;

– про зміну території України;

– про втрату чинності законом України або окремими його положеннями.

Не можуть бути предметом всеукраїнського референдуму питання:

– що суперечать положенням Конституції України, загальновизнаним принципам і нормам міжнародного права, закріпленим насамперед Загальною декларацією прав людини, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, протоколами до неї;

– що скасовують чи обмежують конституційні права і свободи людини і громадянина та гарантії їх реалізації;

– спрямовані на ліквідацію незалежності України, порушення державного суверенітету, територіальної цілісності України, створення загрози національній безпеці України, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі;

– щодо питань податків, бюджету, амністії;

– віднесені Конституцією України і законами України до відання органів правопорядку, прокуратури чи суду.

Також визначено, що на всеукраїнський референдум може виноситися одне питання.

Всеукраїнський референдум не може проводитися одночасно з черговими та позачерговими загальнодержавними виборами, черговими місцевими виборами.

Крім цього, Закон вносить зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про Конституційний Суд України», «Про запобігання корупції», «Про політичні партії в Україні», «Про Центральну виборчу комісію».

Читати далі

Законодавство

Строк дії категорій видів спорту продовжено до проведення чергових Олімпійських ігор

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства молоді та спорту України «Про внесення змін до наказу Міністерства молоді та спорту України від 15 червня 2016 року № 2392» від 23 грудня 2020 р. № 2805.

Новим абзацом п. 4 Положення про критерії пріоритетності олімпійських видів спорту в Україні, затвердженого наказом Міністерства молоді та спорту України від 15 червня 2016 р. № 2392, визначено, що у разі коли Олімпійські ігри не проводилися з незалежних від організатора причин (загроза поширення епідемії, пандемії та/або на час загрози військового, техногенного, природного чи іншого характеру) строк дії затверджених категорій видів спорту продовжується до проведення найближчих Олімпійських ігор.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram