Connect with us

Законодавство

Смертність на маршрутах – критерій ризиковості міського електротранспорту

Набрала чинності постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 5 червня 2019 р. № 475.

Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), визначено:

  • кількість людей, які померли в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
  • кількість людей, яким заподіяно каліцтво, тілесні ушкодження або будь-яку іншу шкоду здоров’ю в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
  • кількість одиниць наявного в суб’єкта господарювання рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
  • загальна протяжність трамвайних колій, що перебувають у користуванні суб’єкта господарювання, станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
  • загальна протяжність контактної мережі, що перебуває в користуванні суб’єкта господарювання, станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
  • кількість позапланових заходів державного нагляду (контролю), проведених щодо суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду, з підстав, передбачених абзацами третім – п’ятим, сьомим – дев’ятим частини першої статті 6 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”;
  • кількість порушень вимог законодавства у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), які були виявлені за результатами проведених заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
  • кількість порушень вимог законодавства щодо прав осіб з інвалідністю, які були виявлені за результатами проведених заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
  • кількість дорожньо-транспортних пригод, що сталися з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду.

Кількість «ризикових» балів визначатиметься за додатком 2 до критеріїв. Приміром, за смерть на маршруті (з вини транспортників) однієї і більше осіб впродовж двох років нарахують 20 балів.

«Наділятимуть» електротранспортників ризиковістю згідно з такими підсумками накопичення балів:

  • від 41 до 100 балів – високий ступінь ризику;
  • від 21 до 40 балів – середній ступінь ризику;
  • від 0 до 20 балів – незначний ступінь ризику.

Планові заходи державного нагляду (контролю) діяльності суб’єктів  міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) проводитимуться Укртрансбезпекою з такою періодичністю:

  • з високим ступенем ризику – не частіше одного разу на два роки;
  • із середнім ступенем ризику – не частіше одного разу на три роки;
  • з незначним ступенем ризику – не частіше одного разу на п’ять років.
Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
||
№ Документа: 475
Дата прийняття: 05.06.2019
Дата набрання чинності: 20.06.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
||
№ Документа: 475
Дата прийняття: 05.06.2019
Дата набрання чинності: 20.06.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає