Connect with us

Законодавство

Спори з комунальниками врегульовуватиме НКРЕКП

Опубліковано

Набрала чинності постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Правил розгляду звернень споживачів щодо дій суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів» від 2 липня 2019 р. № 1333.

Споживач енергетичних та комунальних послуг може направити своє звернення (скаргу чи заяву) до НКРЕКП щодо відновлення порушених суб’єктом господарювання особистих прав, порушення законодавства, або з приводу виявлення недоліків у діяльності суб’єкта господарювання.

Звернення повинно містити ПІБ особи, посаду та найменування підприємства (для юр. осіб), адресу об’єкта, де надається послуга чи здійснюється розподіл енергії, суть порушеного питання, дані про зворотні засоби зв’язку.

Анонімні звернення розгляду не підлягають.

У разі подання скарги, мають бути додані відповіді суб’єкта господарювання щодо порушеного питання. Якщо відповіді не надавалися, то у скарзі повинно бути про це зазначено.

Заявник має право також особисто викласти свої аргументи особі, що перевіряє звернення; подавати додаткові матеріали, а також вимагати від Нацкомісії запитати про певні документи у надавача послуг.

НКРЕКП повертатиме, без розгляду, звернення які:

  • містять питання, що перебувають на розгляді у суді, чи по них є судові рішення;
  • написані нерозбірливо;
  • поданні після 1 року з дати вчинення певних дій, що стали підставою для звернення; тощо.

Якщо ж особа описує у зверненні питання, які не належать до компетенції НКРЕКП, то таке звернення протягом 5 робочих днів перенаправлятиметься належному органові з повідомленням про це заявника.

У випадку звернення надавача послуг до суду по суті спірного питання, Нацкомісією розгляд скарги/заяви особи буде продовжено. Якщо звернеться з позовом заявник– Комісія припинить розгляд звернення.

НКРЕКП може проводити попередні слухання в межах граничних строків розгляду заяви/скарги з метою з’ясування обставин та всебічного розгляду та щоб надати можливість заявнику та суб’єкту господарювання самостійно врегулювати спір.

Загальним строком розгляду звернення встановлено 1 місяць. У разі виникнення необхідності отримати додаткові матеріали чи детальніше перевірити викладену інформацію – строк може бути подовжений до 45 днів.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження Правил розгляду звернень споживачів щодо дій суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів
||
№ Документа: 1333
Дата прийняття: 02.07.2019
Дата набрання чинності: 10.07.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Правил розгляду звернень споживачів щодо дій суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів
||
№ Документа: 1333
Дата прийняття: 02.07.2019
Дата набрання чинності: 10.07.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає