Connect with us

Законодавство

Статус центра професійної досконалості для закладів професійної освіти – на основі конкурсу

Міністерство освіти і науки України опублікувало для громадського обговорення проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку та критеріїв надання закладу професійної (професійно-технічної) освіти статусу центру професійної досконалості, підтвердження чи позбавлення цього статусу».

Проектом постанови пропонується унормувати вимоги до процедури надання (підтвердження чи позбавлення) закладу професійної (професійно-технічної) освіти статусу центру професійної досконалості на основі конкурсного відбору, який проводитиметься Міністерством освіти і науки України.

Проектом також затверджуються критерії (обов’язкові, порівняльні та преміальні) надання чи підтвердження цього статусу. Зокрема, обов’язковими критеріями є:

  • виконання Законів України «Про освіту» та «Про професійну (професійно-технічну) освіту», Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності;
  • відсутність виявлених раніше порушень Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності;
  • наявність єдиного інформаційного середовища закладу освіти, в якому забезпечується автоматизація основних процесів діяльності; вебсайту закладу освіти;
  • розміщення на офіційному вебсайті закладу освіти обов’язкової інформації, передбаченої законодавством.

Крім цього, унормовується форма заявки на участь у відборі закладу професійної (професійно-технічної) освіти для надання (підтвердження) йому статусу центру професійної досконалості.

Ознайомитись з проектом постанови КМУ «Про затвердження Порядку та критеріїв надання закладу професійної (професійно-технічної) освіти статусу центру професійної досконалості, підтвердження чи позбавлення цього статусу» можна за цим посиланням. Зауваження та пропозиції до проекту приймаються до 15 грудня 2019 р. на електронну адресу gorbatiuk@mon.gov.ua.

Законодавство

Операторів озоноруйнівних речовин внесуть до єдиного реєстру

Верховна Рада України прийняла Закон «Про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази» (законопроект № 0874).

Закон врегульовує виробництво, імпорт, експорт, зберігання, використання, розміщення на ринку та поводження з контрольованими речовинами, товарами та обладнанням, які їх містять або використовують, що впливає на озоновий шар та на рівень глобального потепління.

Державне управління у сфері регулювання контрольованих речовин здійснюватиме Кабінет Міністрів України, якому надані такі повноваження:

  • реалізація визначеної Верховною Радою України екологічної політики у сфері охорони озонового шару та запобігання зростанню рівня глобального потепління;
  • спрямовування та координація діяльності центральних органів виконавчої влади, інших органів виконавчої влади у сфері охорони озонового шару та запобігання зростанню рівня глобального потепління;
  • організація екологічного виховання та екологічної освіти населення у сфері охорони озонового шару та запобігання зростанню рівня глобального потепління;
  • організація і забезпечення провадження зовнішньоекономічної діяльності щодо контрольованих речовин;
  • визначення графіків скорочення обсягів споживання контрольованих речовин;
  • встановлення строків подання документів для отримання частки в межах щорічної національної квоти на імпорт контрольованих речовин;
  • затвердження форми звіту про операції з контрольованими речовинами;
  • встановлення порядку розподілу часток щорічної національної квоти на імпорт контрольованих речовин.

Законом визначено, що провадити операції з контрольованими речовинами мають право лише фізичні особи – підприємці або юридичні особи, які набули статусу оператора контрольованих речовин через внесення до Єдиного державного реєстру операторів контрольованих речовин.

Читати далі

Законодавство

Житлову субсидію можна отримати в 38 банках

Набрав чинності наказ Міністерства соціальної політики України «Про внесення змін до форми заяви про призначення та надання житлової субсидії населенню у грошовій формі» від 23 жовтня 2019 р. № 1528.

У новій редакції викладено форму заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі.

Відтепер житлову субсидію можна отримати у будь-якому з 38 уповноважених банків, а не лише через АТ «Ощадбанк».

Крім цього, якщо одержувач субсидії бажає отримувати допомогу на оплату комунальних послуг в іншій банківській установі, то слід із цією заявою та реквізитами рахунку банку, в який потрібно перераховувати житлову субсидію у грошовій готівковій формі звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

Водночас, у разі відсутності рахунків в уповноважених банках, до надання інформації про платіжні реквізити зазначену субсидію можна отримувати через національного оператора поштового зв’язку за адресою, вказаною при зверненні за субсидією.

Ознайомитися з новою формою можна за посиланням.

Читати далі

Законодавство

Органи державної виконавчої служби перейшли на дистанційне обслуговування

Міністерство юстиції України цифровізувало процес перерахунку коштів на рахунки стягувані – органи державної виконавчої служби перевели на дистанційне обслуговування в органах казначейства.

За словами заступника Міністра юстиції з питань виконавчої служби Андрія Гайченка, це значно оптимізує процес управління рахунками органів державної виконавчої служби, дасть змогу відстежувати надходження в режимі реального часу і значно пришвидшить процес перерахування грошових коштів з рахунків органів державної виконавчої служби на рахунки стягувачів та до Державного бюджету України.

Згідно з чинним законодавством, кошти, стягнуті з боржника (у тому числі одержані від реалізації майна боржника), зараховуються на відповідний рахунок органу виконавчої служби в Держказначействі. Після того, не пізніше наступного робочого дня, на підставі платіжних доручень перераховуються виконавцем на зазначений у заяві про примусове виконання рішення рахунок у банку або іншій фінансовій установі чи надсилаються на адресу стягувача поштовим переказом.

Відтепер державні виконавці, які підключені до системи, зможуть здійснювати управління рахунками установи цілодобово, не виходячи з офісу, в дистанційному режимі контролювати надходження та здійснювати видатки та отримувати виписки з рахунків за надходженнями дистанційно, в будь-який час, без використання паперових носіїв та без звернення в органи Казначейства.

Платіжні доручення формуються в Автоматизованій системі виконавчого провадження та надсилаються до органів Казначейства засобами ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» з накладанням електронних цифрових підписів та електронної цифрової печатки.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.