Connect with us

Законодавство

Статут територіальної громади можна реєструвати в місцевому органі Мін’юсту

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад» від 18 грудня 2019 р. № 1058.

Постановою визначено, що реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім м. Києва), в тому числі статутів об’єднаних територіальних громад, утворених згідно із Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», здійснюється відповідними територіальними органами Мін’юсту.

Тепер, прийняття та видача документів здійснюється не лише через центри 

надання адміністративних послуг, а й шляхом подання їх до відповідних територіальних органів Мін’юсту.

Змінено перелік документів, які подаються для реєстрації статуту разом із заявою. Тепер це:

  • статут територіальної громади у двох примірниках та на електронних носіях;
  • копія рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту, оформлена відповідно до законодавства;
  • витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування щодо затвердження статуту.

Документи, що подаються для реєстрації статуту, повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства та Положення.

Орган, що здійснює реєстрацію статуту, не має права вимагати від заявника подання документів, не передбачених законодавством та Положенням або оформлених інакше.

Орган, що здійснює реєстрацію статуту, обов’язково перевіряє відомості, які містяться в поданих документах, а не лише у разі потреби.

Змінено також термін розгляду заяв про реєстрацію статуту та поданих до неї документів – 30 днів (раніше – місяць). За результатами розгляду заяви та документів здійснюється реєстрація статуту або надається відмова в його реєстрації, яка повинна бути обґрунтованою.

Відомості про реєстрацію статуту та видачу свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади встановленого зразка вносяться до реєстру статутів територіальних громад, який ведеться органом, що здійснює реєстрацію статутів та оприлюднюються на офіційному веб-порталі цього органу.

Підставою для відмови в реєстрації статуту може бути невідповідність поданих документів Конституції та законам України.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про внесення змін до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад
||
№ Документа: 1058
Дата прийняття: 18.12.2019
Дата набрання чинності: 27.12.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення змін до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад
||
№ Документа: 1058
Дата прийняття: 18.12.2019
Дата набрання чинності: 27.12.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає