Законодавство
Створюють спеціальний фонд для пожвавлення спортивної активності людей
Набрало чинності розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів на 2021 – 2022 роки щодо реалізації першого етапу Стратегії розвитку фізичної культури і спорту на період до 2028 року» від 3 березня 2021 р. № 163-р.
Затверджений план заходів передбачає, зокрема:
– створення онлайн-платформи для забезпечення взаємодії, проведення засідань та зустрічей, обміну ідеями і технологіями між представниками держави, бізнесу і науковцями з метою координації зусиль щодо підвищення рівня залученості населення до оздоровчої рухової активності;
– розміщення соціальної реклами на телебаченні, сторінках соціальних мереж із залученням провідних спортсменів, у тому числі спортсменів з інвалідністю, тренерів, ветеранів спорту, для формування ціннісного ставлення юнацтва і молоді до власного здоров’я, поліпшення фізичного розвитку та фізичної підготовки, з урахуванням вимог майбутньої професійної діяльності;
– сприяння створенню фонду розвитку спорту та рухової активності для поліпшення матеріально-технічної бази спорту, популяризації оздоровчої рухової активності, наповнення якого здійснюватиметься за рахунок коштів юридичних і фізичних осіб та інших джерел, не заборонених законодавством;
– запровадження пілотного проекту «Гроші ходять за послугою» у системі масового спорту та оздоровчого фітнесу;
– проведення загальнодоступних спортивних заходів для активного сімейного відпочинку в місцях масового відпочинку, зокрема забезпечення організаційної підтримки та координації діяльності регіональних центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»;
– облаштування безпечних маршрутів для пішохідного, велосипедного, водного туризму за участю органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання;
– забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти;
– імплементація міжнародних стандартів у сфері боротьби з допінгом у спорті та запровадження постійного моніторингу тощо.