Connect with us

Законодавство

У класах для дітей зі складними порушеннями розвитку – до 6 учнів

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр» від 6 березня 2019 р. № 221.

За першим Положенням школа для дітей з порушеннями слуху, зору чи опорно-рухового апарату може забезпечувати здобуття загальної середньої освіти на одному чи кількох рівнях освіти, зокрема:

  • початкова освіта – 1 – 4 класи;
  • базова середня освіта – 5 – 10 класи;
  • профільна середня освіта – 11 – 13 класи.

Водночас, спецшкола для дітей з тяжкими порушеннями мовлення чи інтелектуального розвитку забезпечуватиме лише початкову та базову середню освіту.

Спеціальна школа може входити до складу освітнього округу, а також інших закладів загальної середньої освіти як структурний підрозділ. Також школа може мати філії, дошкільні групи, інтернат з частковим або повним утриманням учнів.

Гранична наповнюваність становить 12 учнів у класах дітей із зниженим зором, тяжкими порушеннями мовлення та легкими порушеннями інтелектуального розвитку. В інших класах кількість учнів менша, зокрема у групах зі складними порушеннями розвитку – 6 осіб.

Учні у навчальні дні можуть проживати в інтернаті спецшколи, якщо перебування в дорозі в один бік перевищує 1 годину або відсутнє пряме транспортне сполучення, або за протоколом реабілітації передбачено обмеження фізичного навантаження.

За заявою батьків або представників учня та за погодженням із службою у справах дітей, вихованця може бути влаштовано до інтернату на вихідні та святкові дні, але не на канікули. В такому випадку за наказом директора утворюються чергові групи.

Інтернат повинен мати спальний корпус із кімнатами для відпочинку та дозвілля з умовами, що наближені до сімейних.

Тривалість уроків має становити 35 хвилин у 1 класі, у 2 – 4 класах – 40 хвилин, а далі – 45 хвилин.

Педагогічною радою окремо схвалюється періодичність проведення перерв під час уроків та їх тривалість між заняттями відповідно до особливостей організації освітнього процесу та харчування.

Освітній процес у спецшколі має за мету розвиток особистості учня та корекційну спрямованість. Шляхом індивідуального та диференційованого підходів процес забезпечує корекцію порушень розвитку, засвоєння освітньої програми, розвиток здібностей та подальшу соціалізацію.

Відділення корекційно-розвиткової роботи школи складатиметься з логопедичних кабінетів, кабінету практичного психолога; кімнати для сенсорного розвантаження; тощо.

Шкільний психолого-педагогічний консиліум з лікарів, психологів, соціальних педагогів, тощо, проводитиме моніторинг динаміки розвитку учня, визначатиме умови, форму і методи навчання з урахуванням освітніх потреб вихованця, тощо.

Оцінювання відповідності результатів навчання учнів здійснюватиметься шляхом підсумкового оцінювання результатів навчання та державної підсумкової атестації.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
||
№ Документа: 221
Дата прийняття: 06.03.2019
Дата набрання чинності: 27.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
||
№ Документа: 221
Дата прийняття: 06.03.2019
Дата набрання чинності: 27.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає