Connect with us

Законодавство

Учасники ринку цінних паперів застосовують е-печатки за потреби

Набрало чинності рішення Національної комісії з цінних паперів та фонового ринку «Про внесення змін до рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28 серпня 2014 року № 1120» від 16 жовтня 2018 р. № 733.

У Порядку електронної взаємодії Комісії з цінних паперів та фондового ринку з учасниками ринку цінних паперів, затвердженому рішенням Комісії № 1120, посилання на Закон «Про електронний цифровий підпис» замінено на Закон «Про електронні довірчі послуги».

У зв’язку з цим загальні правила обміну електронними документами з Комісією відтепер встановлені також і для учасників ринку цінних паперів, які виявили згоду на формат електронної взаємодії (учасники взаємодії), окрім як для основного суб’єкта – Центрального депозитарію.

Новою редакцією п. 3 визначено, що пересилання документів учасниками взаємодії здійснюється е-документами, які ідентичні паперовим документам і мають однакову юридичну силу. На електронні документи накладається е-підпис, а за потреби – електронна печатка. Така печатка є обов’язковою, якщо е-підпис не надає можливості визначити походження документа.

Зазначено, що кваліфіковані електронні підписи та печатки (ЕПП) застосовуються так само, як і електронні підписи та печатки.

Використання електронних довірчих послуг учасниками взаємодії та перевірка ЕПП здійснюється з дотриманням вимог ст. 17 та ч. 2 ст. 18 Закону «Про електронні довірчі послуги».

В абз. 3 п. 6 уточнено, що документи передаються в паперовій формі у разі неможливості відправлення е-документів, проте лише з технічних причин.

За новою редакцією п. 7  учасники взаємодії виявляють згоду на обмін документами у електронній формі шляхом своєї реєстрації у системах обміну е-документами, інтегрованими із системою внутрішнього документообігу Комісії. Про факт такої реєстрації учасники взаємодії повідомляють Комісію, зазначають систему, де  зареєструвалися, та вказуються свою електронну адресу в системі.

Законодавство

Прогресивної шкали оподаткування ускладнить діяльність сумлінного бізнесу

Компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації не підтримують запропоноване проектом Закону № 2758 збільшення податкового навантаження на оплату праці, яке матиме негативний вплив саме на законослухняний бізнес.

Зазначеним законопроектом пропонується запровадити прогресивну шкалу оподаткування для нарахування податку на доходи фізичних осіб, зокрема, ввести найвищу серед країн Європи ставку податку на доходи.

На думку експертів Європейської Бізнес Асоціації, у разі впровадження прогресивної шкали витрати бізнесу суттєво зростуть, а негативними наслідками збільшення податкового навантаження можуть бути як збільшення вартості товарів та послуг сумлінних компаній, так і втрата ними висококваліфікованих кадрів. Зросте попит на «тіньову» оплату праці, що дасть додаткові переваги недобросовісним роботодавцям.

Як результат, маємо ситуацію, коли умови діяльності ускладнюються для сумлінного бізнесу, а тіньовий сектор, де використовуються різні схеми ухилення від сплати податку, залишається поза увагою.

Читати далі

Законодавство

Керівників Укрдержархіву тестуватимуть з питань забезпечення прав осіб з інвалідністю

Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Методики оцінювання роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю у Державній архівній службі України та установах, що належать до сфери її управління» від 5 лютого 2020 р. № 388/5.

Методику розроблено з метою захисту та забезпечення дотримання в Укрдержархіві та установах, що належать до сфери його управління, основоположних прав і свобод осіб з інвалідністю.

Оцінювання здійснюється керівниками структурних підрозділів апарату Укрдержархіву та установ, що належать до сфери його управління, шляхом надання письмових відповідей на запитання, які складені у вигляді тестів, керуючись вимогами Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю, Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

У разі відсутності керівників структурних підрозділів Укрдержархіву та установ, що належать до сфери його управління, з поважних причин, оцінювання здійснюється особами, які виконують їх обов’язки.

Оцінювання складається з 9 загальних запитань відповідно до Переліку питань для оцінювання роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю у Державній архівній службі України та установах, що належать до сфери її управління, який наведено у додатку до затвердженої Методики.

Керівники структурних підрозділів апарату Укрдержархіву та установ, що належать до сфери управління Укрдержархіву щороку до 15 січня подають до відділу управління персоналом Укрдержархіву заповнені примірники Переліку питань з відповідями на запитання.

Відділ управління персоналом Укрдержархіву узагальнює отриману інформацію та проставляє кожному структурному підрозділу апарату Укрдержархіву загальну оцінку.

Читати далі

Законодавство

НБУ визначився із завданнями своєї процентної політики

Набрала чинності постанова Правління Національного банку України «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 18 лютого 2020 р. № 20.

Змінами до постанови Правління Національного банку України від 21 квітня 2016 р. № 277 «Про затвердження Положення про основи процентної політики Національного банку України» заголовок постанови змінено на «Про затвердження Положення про процентну політику Національного банку України».

Змінами до Положення про основи процентної політики Національного банку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 21 квітня 2016 р. № 277 заголовок положення викладено в такій редакції «Положення про процентну політику Національного банку України».

Крім цього, розд. I зазначеного Положення доповнено п. 3-1, яким визначено завдання процентної політики Національного банку, а саме:

  • досягнення визначеної в розд. V цього Положення операційної цілі процентної політики Національного банку шляхом визначення ставок за стандартними інструментами регулювання ліквідності банківської системи;
  • посилення дієвості процентного каналу трансмісійного механізму грошово-кредитної політики через установлення процентних ставок за операціями Національного банку, які проводяться з метою розвитку фінансових ринків, що сприяє забезпеченню впливу зміни короткострокової процентної ставки міжбанківського ринку на вартість середньо- та довгострокових фінансових ресурсів.

З метою реалізації процентної політики Національний банк установлює, поміж іншого, процентні ставки за операціями своп та умови їх проведення.

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28 серпня 2014 року № 1120
||
№ Документа: 733
Дата прийняття: 16.10.2018
Дата набрання чинності: 12.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 27.12.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1487/32939
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення змін до рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28 серпня 2014 року № 1120
||
№ Документа: 733
Дата прийняття: 16.10.2018
Дата набрання чинності: 12.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 27.12.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1487/32939
Внутрішній номер документа: Немає