Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Відмову у внесенні змін до кадастру мають чітко пояснити

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку ведення Державного земельного кадастру» від 18 липня 2018 р. № 710.

Державний кадастровий реєстратор з моменту прийняття рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру може видати чи надіслати таке рішення в паперовій формі, а у випадку, передбаченому п. 110-1 Порядку, рішення отримуватиметься заявником в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держгеокадастру. (уточнення в абз. 6 п. 73).

Новим п. 74-1 визначено, що коли підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до кадастру є невідповідність поданих документів, то реєстратор у рішенні має зазначати посилання на положення нормативно-правового акта, з яким виявлено невідповідність поданих документів . Якщо підставою для відмови є невідповідність електронного документа, то до рішення реєстратор має додати протокол проведення перевірки е-документа.

Коли підставою для відмови є нерозбірливий текст документів чи підчищення або дописки, або текст дає змогу неоднозначно тлумачити зміст, – у рішенні має зазначатися назва документа та його частина, в якій написаний нерозбірливий текст, тощо. Якщо підставою для відмови є подання документів не у повному обсязі, то реєстратор у рішенні про відмову зазначає назви документів, яких бракує .

Якщо ж такою підставою є розташування об’єкта у межах іншого об’єкта, то реєстратор має зазначити обліковий номер об’єкта, з яким виникає перетинання та/або кадастровий номер земельної ділянки, якщо таким об’єктом ДЗК є земельна ділянка.

Виключено п. 88 за яким реєстратор під час здійснення певних дій, визначених п.п. 71, 73, 77, 83, мав повідомляти заявника про вчинення відповідних дій шляхом оприлюднення певних фактів на сайті Держгеокадастру.

Новим п. 110-1 визначено, що заявники, визначені у п. 109, мають право надсилати реєстратору документи через уповноважених ними сертифікованих інженерів-землевпорядників в електронній формі за електронним цифровим підписом такого інженера засобами телекомунікаційного зв’язку та отримувати за власним бажанням необхідні документи (визначені у пп. 73, 75, 77, 87) в електронній формі з електронним цифровим підписом реєстратора. Доповненим п. 110-2 встановлено порядок подачі та отримання інформації / документів сертифікованим інженером-землевпорядником.

За оновленим абзацом до п. 183 викопіювання з картографічної основи ДЗК, кадастрової карти (плану), підготовлене та роздруковане її замовником самостійно не засвідчуватиметься власним підписом та печаткою суб’єкта надання адміністративних послуг у сфері Державного земельного кадастру.

Порядок також доповнено новим розділом щодо моніторингу розгляду звернень про внесення відомостей (змін до них) до ДЗК.

Сервіси моніторингу відслідковуватимуть таку інформацію, як внесення відомостей (змін до них) про межі адміністративно-територіальної одиниці (їх зміни),обмеження у використані земель, у т.ч. внесення змін про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, тощо.

Законодавство

Візу в Україну не обов’язково оформляти за кордоном

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Правил оформлення віз для в’їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію» від 6 березня 2019 р. № 368.

За новою редакцією абз. 7 п. 4 Правил, довгострокова віза на 90 днів може оформлюватися тепер не лише закордонною дипломатичною установою України, а й департаментом консульської служби МЗС.

Але виключно для іноземців або осіб без громадянства, які можуть в’їжджати в Україну без візи за законодавством України чи за міжнародними договорами України (новий абз. 8).

Довгострокову візу такі особи можуть отримати з метою:

  • працевлаштування/навчання;
  • реалізації проектів міжнародної технічної допомоги;
  • роботи у представництвах іноземних підприємств/у філіях банків, тощо.

Також візи можуть видаватися в цілях провадження культурної, наукової, освітньої діяльності, а також для вищевказаних осіб, які прибули з метою участі в міжнародних та регіональних волонтерських програмах.

Згідно з уточненням в абз. 2 п. 9, документи до департаменту консульської служби, як і до дипломатичної установи, можуть подаватися як особисто, так і через представника чи поштовими засобами.

Віза оформлюватиметься департаментом у загальний строк – до 10 робочих днів у звичайному порядку, та до 5 днів – у терміновому (п. 19).

Також за оформлення візи у департаменті МЗС справляється консульський збір у розмірі 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 25).

При чому у пунктах пропуску через державний кордон не застосовуватиметься подвійний тариф збору (абз. 3 п. 25).

Читати далі

Законодавство

Оператори систем розподілу мають деталізувати інвестиційні плани

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Змін до Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу» від 11 червня 2019 р. № 1030.

Уточненням у пп. 4 п. 2.4 глави 2 визначено, що пояснювальна записка інвестиційної програми підприємств з розподілу електричної енергії повинна містити, зокрема:

  • мету виконання запланованих робіт;
  • дані про схвалення/затвердження проектно-кошторисної документації;
  • опис планового економічного ефекту від запровадження інвестиційної програми,
  • відомості про планові роботи, їх етапи виконання та вартість тощо.

Згідно з новим абз. 2 п. 2.5 підприємство повинно додавати до проекту зведений реєстр номенклатури обладнання та матеріалів, що заплановано купувати протягом прогнозованого періоду та/або фактично куплено протягом базового періоду.

Читати далі

Законодавство

Електропостачальники – боржники не отримуватимуть клієнтських коштів

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Порядку розподілу коштів з поточних рахунків із спеціальним режимом використання електропостачальників та внесення зміни до постанови НКРЕКП від 18 січня 2019 року № 26» від 18 червня 2019 р. № 1041.

Постановою № 26 затверджено Порядок розподілу коштів постачальників універсальних послуг, постачальника «останньої надії» та операторів системи розподілу, який діє до 1 липня 2019. Проте за змінами постанови № 1041 цей граничний термін скасовано.

За оновленим Порядком розподілу коштів електропостачальників, вони повинні відкрити поточні рахунки із спеціальним режимом використання в одному з уповноважених банків та повідомити про це НКРЕКП (регулятора). Перелік рахунків буде оприлюднений регулятором.

На такий відкритий рахунок буде здійснюватись зарахування плати за отриману електроенергію її покупцями та коштів споживачів енергії за договором про постачання електричної енергії споживачу.

Якщо електропостачальником буде прострочено оплату вартості електричної енергії, то оператор системи передачі направлятиме до уповноваженого банку довідку з повідомлення про заборгованість.

Оператор системи кожного дня поновлюватиме інформацію про стан заборгованості, подаючи до банку довідку та інформуючи про розмір заборгованості постачальника та НКРЕКП.

Банки відновлятимуть перерахунок коштів від покупців електрики на рахунки постачальника після погашення повної суми заборгованості перед оператором системи передачі.

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до Порядку ведення Державного земельного кадастру
||
№ Документа: 710
Дата прийняття: 18.07.2018
Дата набрання чинності: 19.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає
 

Підпишись на нашу розсилку.

Юридичні новини 1 раз на день у твоїй поштовій скринці.