Connect with us

Законодавство

Встановлено вимоги до ведення реєстру вимог кредиторів у справах про банкрутство

Опубліковано

Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Вимог до форми та порядку ведення реєстру вимог кредиторів у справах про банкрутство (неплатоспроможність)» від 17 серпня 2020 р. № 2778/5.

Згідно з ним реєстр – це єдина уніфікована система записів про кредиторів боржника та їхні вимоги.

Під записом розуміється внесення до Реєстру відомостей про кредитора та вимоги кредитора.

Реєстр ведеться в електронному вигляді за встановленою формою (додаток 1).

У разі якщо планом реструктуризації боргів не передбачено участі керуючого реструктуризацією у виконанні такого плану, боржнику – фізичній особі рекомендується вести Реєстр за формою, встановленою цими Вимогами.

Арбітражний керуючий та боржник – фізична особа забезпечують підтримання Реєстру в актуальному стані.

Арбітражний керуючий забезпечує подання оновленої інформації з Реєстру до Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), згідно з Порядком подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації), затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 18 лютого 2020 р. № 593/5.

Доступ до відомостей з Реєстру мають конкурсні та забезпечені кредитори, інвестори, а також поточні кредитори (з моменту ухвалення господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури погашення боргів боржника) згідно з Порядком функціонування автоматизованої системи «Банкрутство та неплатоспроможність», затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 18 лютого 2020 р. № 594/5.

Арбітражний керуючий зобов’язаний надати Реєстр особі, яка виявила намір одночасно погасити всі вимоги кредиторів боржника.

Арбітражний керуючий та боржник – фізична особа несуть відповідальність за достовірність відомостей, внесених до Реєстру, та відповідність таких відомостей документам, на підставі яких вони внесені.

Реєстр складається з опису інформації щодо справи про банкрутство (неплатоспроможність) та трьох розділів – відомості про кредиторів; черговість задоволення вимог кредиторів; вимоги, які задовольняються позачергово.

До Реєстру окремо вносяться відомості про майно боржника, яке є предметом застави згідно з відповідним державним реєстром (додаток 2).

Арбітражний керуючий починає ведення Реєстру за результатами попереднього засідання господарського суду у справі про банкрутство (неплатоспроможність).

Підставою для внесення відомостей до Реєстру є ухвала (постанова) господарського суду або інформація, отримана під час провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (списання або прощення боргів, задоволення вимог кредиторів, зміна відомостей про кредитора тощо).

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження Вимог до форми та порядку ведення реєстру вимог кредиторів у справах про банкрутство (неплатоспроможність)
||
№ Документа: 2778/5
Дата прийняття: 17.08.2020
Дата набрання чинності: 28.08.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 17.08.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 793/35076
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Вимог до форми та порядку ведення реєстру вимог кредиторів у справах про банкрутство (неплатоспроможність)
||
№ Документа: 2778/5
Дата прийняття: 17.08.2020
Дата набрання чинності: 28.08.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 17.08.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 793/35076
Внутрішній номер документа: Немає