Connect with us

Законодавство

Витрати на кінозйомки в Україні компенсуватимуть, але не всім

Президент України підписав Закон «Про внесення змін до Закону України «Про державну підтримку кінематографії в Україні» щодо державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених іноземним суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму в Україні» від 20 вересня 2019 р. № 130-IX.

Законом, з метою сприяння залученню позабюджетних коштів, у тому числі іноземних інвестицій та коштів від іноземних суб’єктів кінематографії, у галузь кіновиробництва, внесено зміни до закону України «Про державну підтримку кінематографії в Україні»:

  • визначено, що єдиним суб’єктом, який може претендувати на повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених при виробництві (створенні) фільму в Україні, є іноземний суб’єкт кінематографії,
  • обов’язковою умовою отримання державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених іноземним суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, є відсутність серед його власників, учасників, акціонерів, а також посадових осіб, резидентів України,
  • розмір відшкодування частини фактично здійснених суб’єктом кінематографії кваліфікованих витрат (платежів) на виробництво (створення) фільмів становитиме 25% загального обсягу таких кваліфікованих витрат.

Також, передбачено можливість для іноземного суб’єкта кінематографії додатково отримати 5 відсотків загального обсягу кваліфікованих витрат у випадках, якщо фільм базується на українському літературному творі, якщо мінімум чотири культурні критерії культурного тесту є виключно українськими (культура/історія/міфологія/релігія/архітектура/ оточення/тощо), або якщо фільм містить сцени у яких герої (персонажі)  фільму читають книгу (книги) українського автора, або якщо сюжетна лінія/сценарій/центральна тема фільму базуються на українському літературному творі чи на темі (подіях) збройної агресії держави-агресора проти України, а у сюжеті фільму безпосередньо чи опосередковано надається оцінка діям держави-агресора, яка відповідає оцінці, висновкам, констатованим законодавством України, зокрема визнається, що держава-агресор чинить злочин агресії проти України та здійснює тимчасову окупацію частини її території, порушує принципи та норми міжнародного права.

Законодавство

Комісія з питань деокупації проводитиме закриті слухання

Опубліковано постанову Верховної Ради України «Про утворення Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України з питань формування і реалізації державної політики щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України» № 211-IX.

Відповідно до постанови утворено у складі 12 народних депутатів України Тимчасову спеціальну комісію Верховної Ради України з питань формування і реалізації державної політики щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України, на яку покладено завдання:

  • вивчати стан вирішення питань щодо протидії можливим загрозам національним інтересам України в ході підготовки та здійснення заходів, спрямованих на деокупацію та реінтеграцію тимчасово окупованих територій України;
  • проводити у разі необхідності, але не рідше одного разу на місяць у закритому режимі слухання з питань засад та критеріїв формування, способів реалізації державної політики щодо відновлення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях;
  • готувати для розгляду Верховною Радою України в установленому порядку законодавчі пропозиції щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України на тимчасово окупованих територіях;
  • формувати рекомендації щодо стратегічних та невідкладних заходів, спрямованих на відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України на тимчасово окупованих територіях.

За результатами своєї роботи Тимчасова спеціальна комісія кожні три місяці готує звіт.

Читати далі

Законодавство

Законність вирубки лісу можна перевірити у смартфоні

Вже шість областей України підключено до пілотного проекту e-реєстру заготівлі деревини та онлайн-карти рубок: Чернігівська, Полтавська, Рівненська, Київська, Волинська, Тернопільська.

Сьогодні у реєстрі оприлюднено інформацію про 30,6 тис. виданих дозвільних квитків на заготівлю деревини.

Кожен охочий може зайти з комп’ютера чи смартфону на сайт та ознайомитися з переліком лісорубних квитків на заготівлю деревини або перевірити по карті законність проведення рубок.

Реєстр містить низку опцій, зокрема, можна обрати необхідну область, лісгосп, лісництво, квартал та виділ, систему і тип рубок, їхній статус та період проведення. У загальному переліку можна обрати опцію «Переглянути» та детально ознайомитися з тим чи іншим лісорубним квитком та ділянками, на яких відбувається чи відбуватиметься заготівля деревини, а також переглянути на онлайн-карті.

Скористатися електронним реєстром лісорубних квитків на заготівлю деревини можна за цим посиланням

Читати далі

Законодавство

Мінімальну зарплату запропоновано визначати як 150% прожиткового мінімуму

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з реалізації вимог Конституції та міжнародного права щодо питань мінімальних гарантій в оплаті праці» № 2378.

Пропонується внести зміни до Кодексу законів про працю, Законів України «Про оплату праці», «Про прожитковий мінімум», «Про колективні договори і угоди», «Про індексацію грошових доходів населення», якими передбачити з 1 січня 2020 р. встановлення:

  • розміру мінімальної заробітної плати на рівні не менше 150 відсотків встановленого законом розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • мінімального посадового окладу (тарифна ставка) у розмірі, що перевищує 150 відсотків  встановленого законом розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У разі перевищення двох місяців підряд фактичного рівня інфляції над плановим більше ніж на 2 відсотки, КМУ протягом 15 днів має ініціювати внесення змін до Державного бюджету України на відповідний рік щодо підвищення розміру мінімальної заробітної плати з урахуванням прогнозного рівня інфляції до кінця бюджетного року.

Розмір мінімальної заробітної плати запропоновано визначати з урахуванням потреб працівників та їх сімей, середнього рівня заробітної плати, фактичного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, індексу споживчих цін, продуктивності праці, рівня зайнятості та інших економічних умов, податків, обов’язкових зборів та внесків.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.