Connect with us

Законодавство

У сфері електронних комунікацій запровадять тарифне регулювання

У Верховній Раді України зареєстровано законопроект «Про електронні комунікації» № 2264.

Законопроектом, з метою встановлення засад державного управління та регулювання у сфері електронних комунікацій, визначені основні принципи діяльності національного регулятора, встановлені правові основи діяльності постачальників електронних комунікаційних послуг, зокрема:

  • Рівні права постачальників електронних комунікаційних послуг на ринку електронних комунікаційних послуг.
  • Пріоритет інтересів споживачів електронних комунікаційних послуг.
  • Розвиток конкуренції в умовах функціонування постачальників електронних комунікаційних послуг різних форм власності.
  • Недопущення вчинення дискримінаційних дій з боку постачальників з істотною ринковою перевагою на ринках електронних комунікаційних послуг проти інших суб’єктів цих ринків.
  • Термінологію у сфері електронних комунікацій привести у відповідність до законодавств ЄС.
  • Установити можливість подання документів до національного регулятора в електронному вигляді за допомогою мереж електронних комунікацій, з дотриманням вимог законів щодо електронних документів.
  • Установити виключний перелік вимог до учасників ринку.
  • Запровадити консультації з учасниками ринку для можливості надати пропозиції з усіх питань, що зачіпають їх інтереси.
  • Удосконалити контроль (нагляд) у сфері електронних комунікацій та зменшити кількість перевірок цих суб’єктів з метою попередження правопорушень та зниження потенційно можливого тиску на суб’єктів господарювання.
  • Визначити перелік регуляторних зобов’язань, які можуть накладатись на постачальників електронних комунікаційних послуг з істотною ринковою перевагою на ринку певних електронних комунікаційних послуг, та повноваження національного регулятора щодо їх накладання.
  • Полегшити доступ до інфраструктури та спільне використання інфраструктури, що суттєво знизить витрати на розгортання мереж.
  • Встановити універсальну послугу, як мінімальний набір послуг, визначений цим законопроектом (послуга голосового зв’язку та послуга широкосмугового доступу до мережі Інтернет), доступний усім кінцевим споживачам за доступною ціною, відсутність яких перешкоджає реалізації соціальних та економічних прав громадян.
  • Встановити тарифне регулювання у сфері електронних комунікацій.
  • Визначити особливості припинення діяльності постачальників електронних комунікаційних послуг та відповідальність за порушення законодавства про електронні комунікації.

Законодавство

Комісія з питань деокупації проводитиме закриті слухання

Опубліковано постанову Верховної Ради України «Про утворення Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України з питань формування і реалізації державної політики щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України» № 211-IX.

Відповідно до постанови утворено у складі 12 народних депутатів України Тимчасову спеціальну комісію Верховної Ради України з питань формування і реалізації державної політики щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України, на яку покладено завдання:

  • вивчати стан вирішення питань щодо протидії можливим загрозам національним інтересам України в ході підготовки та здійснення заходів, спрямованих на деокупацію та реінтеграцію тимчасово окупованих територій України;
  • проводити у разі необхідності, але не рідше одного разу на місяць у закритому режимі слухання з питань засад та критеріїв формування, способів реалізації державної політики щодо відновлення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях;
  • готувати для розгляду Верховною Радою України в установленому порядку законодавчі пропозиції щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України на тимчасово окупованих територіях;
  • формувати рекомендації щодо стратегічних та невідкладних заходів, спрямованих на відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України на тимчасово окупованих територіях.

За результатами своєї роботи Тимчасова спеціальна комісія кожні три місяці готує звіт.

Читати далі

Законодавство

Законність вирубки лісу можна перевірити у смартфоні

Вже шість областей України підключено до пілотного проекту e-реєстру заготівлі деревини та онлайн-карти рубок: Чернігівська, Полтавська, Рівненська, Київська, Волинська, Тернопільська.

Сьогодні у реєстрі оприлюднено інформацію про 30,6 тис. виданих дозвільних квитків на заготівлю деревини.

Кожен охочий може зайти з комп’ютера чи смартфону на сайт та ознайомитися з переліком лісорубних квитків на заготівлю деревини або перевірити по карті законність проведення рубок.

Реєстр містить низку опцій, зокрема, можна обрати необхідну область, лісгосп, лісництво, квартал та виділ, систему і тип рубок, їхній статус та період проведення. У загальному переліку можна обрати опцію «Переглянути» та детально ознайомитися з тим чи іншим лісорубним квитком та ділянками, на яких відбувається чи відбуватиметься заготівля деревини, а також переглянути на онлайн-карті.

Скористатися електронним реєстром лісорубних квитків на заготівлю деревини можна за цим посиланням

Читати далі

Законодавство

Мінімальну зарплату запропоновано визначати як 150% прожиткового мінімуму

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з реалізації вимог Конституції та міжнародного права щодо питань мінімальних гарантій в оплаті праці» № 2378.

Пропонується внести зміни до Кодексу законів про працю, Законів України «Про оплату праці», «Про прожитковий мінімум», «Про колективні договори і угоди», «Про індексацію грошових доходів населення», якими передбачити з 1 січня 2020 р. встановлення:

  • розміру мінімальної заробітної плати на рівні не менше 150 відсотків встановленого законом розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • мінімального посадового окладу (тарифна ставка) у розмірі, що перевищує 150 відсотків  встановленого законом розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У разі перевищення двох місяців підряд фактичного рівня інфляції над плановим більше ніж на 2 відсотки, КМУ протягом 15 днів має ініціювати внесення змін до Державного бюджету України на відповідний рік щодо підвищення розміру мінімальної заробітної плати з урахуванням прогнозного рівня інфляції до кінця бюджетного року.

Розмір мінімальної заробітної плати запропоновано визначати з урахуванням потреб працівників та їх сімей, середнього рівня заробітної плати, фактичного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, індексу споживчих цін, продуктивності праці, рівня зайнятості та інших економічних умов, податків, обов’язкових зборів та внесків.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.