Connect with us

Законодавство

Визначено порядок верифікації звіту про викиди парникових газів

Дата публікації:

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» від 23 вересня 2020 р. № 959.

Затверджений Порядок встановлює процедуру та вимоги до проведення верифікації звіту оператора, що подається відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів».

Під час верифікації верифікатор аналізує:

– повноту звіту оператора та плану моніторингу, а також їх відповідність вимогам, визначеним Порядком здійснення моніторингу та звітності;

– відповідність дій оператора затвердженому плану моніторингу;

– наявність або відсутність суттєвих викривлень у звіті оператора;

– можливість надання інформації для вдосконалення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів.

Верифікатор рекомендує оператору подати план моніторингу на затвердження Міндовкіллю в разі, коли:

– план моніторингу не затверджено Міндовкіллям;

– протягом звітного періоду до плану моніторингу були внесені істотні зміни, що не затверджені Міндовкіллям;

– план моніторингу є неповним;

– план моніторингу не відповідає вимогам, визначеним Порядком здійснення моніторингу та звітності.

У разі неповноти плану моніторингу або його невідповідності вимогам, визначеним Порядком здійснення моніторингу та звітності, верифікатор рекомендує оператору внести до плану моніторингу відповідні зміни перед поданням на затвердження Міндовкіллю та зазначає їх у верифікаційному звіті.

Якщо план моніторингу не був затверджений в установленому законодавством порядку до видачі верифікаційного звіту, верифікатор зобов’язаний зазначити це у верифікаційному звіті.

Основними етапами верифікації є:

– переддоговірний етап;

– проведення стратегічного аналізу;

– проведення аналізу ризиків;

– розроблення плану верифікації;

– детальна верифікація з відвідуванням установки;

– формування внутрішньої верифікаційної документації;

– підготовка верифікаційного звіту;

– незалежне рецензування і видача верифікаційного звіту.

Верифікація здійснюється на підставі договору, укладеного між оператором і верифікатором.

Законодавство

Довічне позбавлення волі з конфіскацією майна за колабораціонізм

Опубліковано

on

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «про внесення змін до Кримінального кодексу України та Кримінального процесуального кодексу України (щодо кримінальної відповідальності за побутове, адміністративне, економічне, військове, політичне, військово-політичне та інше співробітництво з державою-агресором – колабораціонізм)» № 5135.

Новою ст. 111-1 Кримінального кодексу України пропонується встановити, що колабораціонізм, тобто умисне і добровільне співробітництво громадянина України з державою-агресором або її представниками у будь-якій формі, в інтересах держави-агресора і на шкоду національній безпеці України чи її союзників, – караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років з конфіскацією майна або без такої.

Ті самі дії, якщо вони вчинені особою, яка є представником влади, або повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або поєднані з розпалюванням національної чи релігійної ворожнечі, – караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.

Ті самі дії, які призвели до загибелі людей або інших тяжких наслідків, – караються позбавленням волі на строк від десяти до п’ятнадцяти років або довічним позбавленням волі з конфіскацією майна або без такої.

Публічні заклики до колабораціонізму, а також виготовлення матеріалів із закликами до колабораціонізму з метою їх розповсюдження або розповсюдження таких матеріалів – караються виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або позбавленням волі на строк до трьох років.

Під формами колабораціонізму розуміються, зокрема:

– участь у збройному конфлікті на боці держави-агресора;

– публічні заклики, спрямовані на підтримку чи співробітництво з державою-агресором та/або окупаційною владою;

– ведення господарської діяльності спільно з окупаційною владою та суб’єктами господарювання, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим, міста Севастополя та на територіях окремих районів Донецької та Луганської областей, незалежно від місця реєстрації таких суб’єктів господарювання;

– організація та проведення під контролем держави-агресора виборів, референдумів, опитувань, плебісцитів та інших форм безпосереднього волевиявлення громадян на тимчасово окупованих територіях;

– організація масових заходів політичного характеру (мітинги, демонстрації, пікетування, страйки тощо), в рамках співробітництва з державою-агресором, з метою сприяння та надання їй допомоги у здійсненні агресивних дій проти України, підтримки органів, самопроголошених чи створених державою-агресором, які виконували чи виконують на тимчасово окупованій території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування, а також активна участь у таких заходах з метою підтримки цих органів тощо.

Читати далі

Законодавство

Запроваджено інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Національного агентства України з питань державної служби «Про впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах» від 16 січня 2021 р. № 6-21.

Як повідомляє Національне агентство України з питань державної служби, наказ регламентує роботу інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS) та створює юридичні умови для подальшого впровадження HRMIS.

Зокрема, наказом затверджено форму:

– Договору про надання доступу (підключення) до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах;

– Згоди на обробку персональних даних в інформаційній системі управління людськими ресурсами в державних органах;

– Заяви про організацію доступу до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах.

Генеральний департамент з питань цифровізації у сфері державної служби має забезпечити розміщення інформаційних та методичних матеріалів щодо функціонування інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах у розділі «Про HRMIS» офіційного веб-сайту підсистеми «Публічний портал» інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах за посиланням: https://public.nads.gov.ua.

Читати далі

Законодавство

Конгрес місцевих та регіональних влад при Президентові України утворено

Опубліковано

on

Набрав чинності Указ Президента України «Про Конгрес місцевих та регіональних влад при Президентові України» від 25 лютого 2021 р. № 73/2021, яким утворено Конгрес місцевих та регіональних влад при Президентові України як консультативно-дорадчий орган.

Керівникові Офісу Президента України доручено внести у семиденний строк проект Положення про Конгрес.

Визнано таким, що втратив чинність, Указ Президента України «Про Раду розвитку громад та територій» від 18 грудня 2019 р. № 909.

Нагадаємо, що Конгрес місцевих та регіональних влад розробить Муніціпальний кодекс.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів
||
№ Документа: 959
Дата прийняття: 23.09.2020
Дата набрання чинності: 20.10.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram
Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів
||
№ Документа: 959
Дата прийняття: 23.09.2020
Дата набрання чинності: 20.10.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає