Connect with us

Законодавство

Як правильно задекларувати країну походження автомобіля?

Державна фіскальна служба України роз’яснила які документи підтверджують походження транспортного засобу під час переміщення через митний кордон.

Повідомлення стосується заборони з 1 липня 2019 р. ввозити на митну територію України транспорту, що походить з Російської Федерації (позиції 8701-8705 згідно з УКТЗЕД).

За ч.ч. 1, 2 ст. 36 Митного кодексу України країна походження товару визначається з метою оподаткування товарів, застосування заходів нетарифного врегулювання ЗЕД, накладення заборон/обмежень щодо переміщення товарів.

Країною походження є та держава, де товар був повністю виготовлений, чи підданий достатній кількості переробки, критерії чого визначені Кодексом.

Країна походження декларується шляхом подання контролюючому органу оригіналів документів про походження товару.

ДФС вказує, що документом, який однозначно вказує на країну походження, є сертифікат про походження товару, виданий компетентним органом такої країни.

Якщо товар був вивезений з країни виробником, продавцем, експортером, то походження підтверджує декларація про походження товару.

Водночас, відповідно до ратифікованих ВР міжнародних договорів про вільну торгівлю визначено, що крім сертифікату можуть подаватись інші документи про походження товару.

Так, за ч. 9 ст. 43 МКУ до додаткових відомостей про країну походження товару відносяться відомості, що містяться в:

  • товарних накладних;
  • пакувальних листах;
  • відвантажувальних специфікаціях;
  • технічній документації;
  • інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.

У висновку вказано, що для підтвердження того, що авто не заборонено до ввезення в Україну, громадяни можуть декларувати країну походження на підставі ідентифікаційного номера – VIN-код (Vehicle Identification Number), який міститься у технічному паспорті на транспортний засіб, що декларується у графі 31 митної декларації.

Законодавство

Міжнародне усиновлення – через постійно діючу комісію

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей» від 10 липня 2019 р. № 603.

Постановою, з метою забезпечення максимальної відкритості та прозорості процедури усиновлення, введено обов’язкову підготовку (раніше за бажанням або за рекомендацією служби у справах дітей) для громадян України, які виявили бажання усиновити дитину-сироту, дитину, позбавлену батьківського піклування з питань виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за програмою, затвердженою Мінсоцполітики, крім випадків, коли заявники є родичами дитини, її опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями  (п. 25 Порядку).

Передбачено створення постійно діючої комісії з питань міжнародного усиновлення (положення та склад якої затверджується Мінсоцполітики), яка забезпечуватиме розгляд заяв щодо перегляду рішення про відмову у взятті громадян України, які проживають за межами України, та іноземців на облік кандидатів в усиновлювачі, питання щодо доцільності надання згоди (дозволу) на усиновлення дитини громадянами України, які проживають за межами України, та іноземцями (Порядок доповнено п. 2-1).

Регламентовано роботу служб у справах дітей з кандидатами в усиновлювачі в частині ознайомлення з інформацією про дітей, які можуть бути усиновлені (п.п. 48-50, 53-55 Порядку).

Читати далі

Законодавство

Гральний бізнес – тільки в готелях не нижче 3-х зірок

У Верховній Раді України зареєстровано законопроект «Про державне регулювання діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор». № 2285.

Законопроектом  передбачається обмеження кількості ліцензій, гральних закладів та грального обладнання.

Гральні заклади можуть розміщуватись винятково на території готелів (класу 3-5 зірки – для залів гральних автоматів і класу 5 зірок – для казино).

Уводиться обов’язкова верифікація гравців при прийомі ставок/виплати виграшів та реєстрації виграшів у «Системі онлайн-моніторингу», яка адмініструватиметься податковою службою.

Обов’язковою буде сертифікація грального обладнання для проведення азартних ігор відповідно до міжнародних стандартів.

Посилено фінансову і кримінальну відповідальності за діяльність у сфері азартних ігор без ліцензії.

Платежі за ліцензії в сфері азартних ігор спрямовуватимуться на розвиток спорту, медицини та культури в Україні.

Читати далі

Законодавство

Членство в саморегулівних організаціях буде добровільним

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України опублікувало для обговорення проект Закону України «Про саморегулювання господарської та професійної діяльності».

Законопроект стане законодавчою основою для створення саморегулівних організацій і надасть можливість делегувати таким організаціям відповідні повноваження.

Згідно з проектом саморегулівна організація є недержавною неприбутковою організацією, що об’єднує суб’єктів господарювання та/або суб’єктів професійної діяльності для саморегулювання у межах здійснюваної ними господарської або професійної діяльності, яка відповідно до цього Закону набула такого статусу.

Членство суб’єктів господарської або професійної діяльності в саморегулівній організації є добровільним (обов’язковість членства хоча б у одній саморегулівній організації може бути встановлено виключно законом, що регулює господарську або професійну діяльність у певній сфері (галузі)).

Контролю саморегулівної організації за дотриманням її членами статуту, правил саморегулівної організації та відповідальність за їх порушення, здійснюється, зокрема шляхом здійснення моніторингу та перевірки діяльності.

Саморегулівним організаціям делегуватимуться повноваження органів державної влади, Національного банку України з контролю та/або регулювання господарської або професійної діяльності відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

Для захисту прав та законних інтересів саморегулівних організацій та координація її взаємодії з органами державної влади, Національним банком України діє Координаційна рада з питань саморегулювання.

Також законопроектом передбачено, що саморегулівні організації, які діють на день введення цього Закону в дію не потребують повторного набуття статусу відповідно до вимог цього Закону та зобов’язані протягом трьох років привести свою діяльність у відповідність до його вимог.

Долучитись до обговорення проекту Закону «Про саморегулювання господарської та професійної діяльності» можна на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.