Connect with us

Законодавство

З яких поважних причин нардеп може бути відсутній на пленарному засіданні ВР?

Дата публікації:

Набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України, Закону України «Про статус народного депутата України», Закону України «Про комітети Верховної Ради України» щодо підстав відсутності народних депутатів України на пленарних засіданнях Верховної Ради України та засіданнях комітетів Верховної Ради України» від 2 грудня 2020 р. № 1028-IX.

Новою редакцією ч. 3 ст. 26 Регламенту Верховної Ради України, затвердженого Законом України «Про Регламент Верховної Ради України», визначено, що підставою для відсутності народного депутата на пленарних засіданнях Верховної Ради, які проводяться відповідно до календарного плану роботи сесії Верховної Ради, з поважних причин є:

1) виконання народним депутатом у цей час доручень Верховної Ради, Голови Верховної Ради України відповідно до закону, комітету (за рішенням комітету, до складу якого входить народний депутат);

2) відрядження, участь у заходах, що здійснюються у межах роботи постійних делегацій;

3) тимчасова непрацездатність;

4) отримання послуг у сфері охорони здоров’я (згідно з медичним висновком);

5) відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустка у зв’язку з народженням дитини, відпустка для догляду за дитиною, відпустка у зв’язку з одруженням, відпустка у зв’язку із смертю рідних, інші обставини, коли згідно із законодавством працівнику надається відпустка;

6) документально підтверджені транспортні перешкоди, що унеможливлюють участь у пленарних засіданнях Верховної Ради.

Поважними причинами відсутності народного депутата на пленарному засіданні Верховної Ради є й інші причини, пов’язані з реалізацією прав і виконанням обов’язків, визначених Цивільним процесуальним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кодексом адміністративного судочинства України, Кримінальним процесуальним кодексом України, Законом України «Про Конституційний Суд України», про що народний депутат, у разі якщо він є учасником або іншою особою, яка бере участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, судовому процесі, кримінальному провадженні, судовому провадженні, конституційному провадженні, завчасно, але не пізніше дня проведення наступного пленарного засідання, має повідомити Голову Верховної Ради України шляхом подання заяви (повідомлення), до якої (якого) додається копія документа на підтвердження неможливості бути присутнім на пленарному засіданні.

Також внесено зміни до ч. 5 ст. 33 Закону України «Про статус народного депутата України», ч. 2 ст. 47 Закону України «Про комітети Верховної Ради України».

Законодавство

Спеціальні спрощення для авторизованих економічних операторів – за новою формою дозволу

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження форм заяви підприємства про надання дозволу на застосування спеціального спрощення та дозволу на застосування спеціального спрощення» від 24 лютого 2021 р. № 139.

Відповідно до п. 5 і 6 ч. 9 ст. 12 Митного кодексу України Кабінет Міністрів затвердив форми:

– заяви підприємства про надання дозволу на застосування спеціального спрощення;

– дозволу на застосування спеціального спрощення «загальна фінансова гарантія»;

– дозволу на застосування спеціального спрощення «самостійне накладення пломб спеціального типу»;

– дозволу на застосування спеціального спрощення «процедура спрощеного декларування»;

– дозволу на застосування спеціального спрощення «процедура випуску за місцезнаходженням».

Читати далі

Законодавство

Не всі зможуть бути експертами під час проведення концесійного конкурсу

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку конкурсного відбору незалежних експертів» від 22 грудня 2020 р. № 2721.

Порядок визначає механізм залучення державним партнером (концесієдавцем) незалежних експертів для надання послуг, які полягають у наданні роз’яснень, рекомендацій, консультацій та висновків з питань, що потребують спеціальних знань, під час проведення конкурсу з визначення приватного партнера (концесійного конкурсу).

Незалежними експертами не можуть бути:

– громадяни держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, або особи, які перебувають у трудових чи інших договірних відносинах із такими громадянами;

– засновники, учасники юридичних осіб, які подали заявку або залучені як радники, або особи, пов’язані з ними відносинами контролю, а також особи, які перебувають у трудових чи інших договірних відносинах із такими юридичними особами;

– особи, визначені ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон).

Особи, залучені до роботи конкурсної комісії як незалежні експерти, не можуть залучатися як радники в рамках одного і того самого проекту, що здійснюється на умовах державно-приватного партнерства (концесії).

Незалежні експерти можуть залучатися замовником до роботи конкурсної комісії на підставі договору про надання послуг незалежного експерта з правом дорадчого голосу.

Відбір незалежного експерта для надання послуг замовнику під час конкурсу з визначення приватного партнера (концесійного конкурсу) проводиться із застосуванням процедури відкритих торгів або переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цього Порядку.

Під час відбору незалежних експертів замовник застосовує один або кілька кваліфікаційних критеріїв, установлених ч. 2 ст. 16 Закону, з урахуванням предмета закупівлі.

Переможцем процедури відбору визначається учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про надання послуг незалежного експерта, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про надання послуг незалежного експерта за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у випадках, визначених Законом.

Читати далі

Законодавство

Cпрощено порядок надання гуманітарної допомоги для подолання епідемії

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства соціальної політики України «Про спрощення порядку надання гуманітарної допомоги з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та подолання наслідків надзвичайної ситуації» від 28 січня 2021 р. № 33.

Ним установлено спрощений порядок надання гуманітарної допомоги – Міністерство соціальної політики України прийматиме рішення про визнання гуманітарною допомогою вантажів, визначених Переліком товарів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224, а також вантажів, призначених для подолання інших випадків, передбачених ст. 5 Закону України «Про гуманітарну допомогу», за результатами розгляду позицій центральних органів виконавчої влади та Національного банку України, висловлених членами робочої групи з питань гуманітарної допомоги.

Голові робочої групи в одноденний термін з дати отримання заяв про визнання гуманітарною допомогою зазначених вантажів доручено забезпечити:

– підготовку відповідних проектів рішень і надсилання їх центральним органам виконавчої влади та Національному банку України для опрацювання;

– проведення засідань Робочої групи для прийняття рішень про визнання вантажів гуманітарною допомогою, а в разі неможливості їх проведення – прийняття рішень за результатами розгляду позицій центральних органів виконавчої влади та Національного банку України, висловлених членами Робочої групи за допомогою засобів електронного зв’язку та занесених до протоколу.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

Про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України, Закону України «Про статус народного депутата України», Закону України «Про комітети Верховної Ради України» щодо підстав відсутності народних депутатів України на пленарних засіданнях Верховної Ради України та засіданнях комітетів Верховної Ради України
||
№ Документа: 1028-IX
Дата прийняття: 02.12.2020
Дата набрання чинності: 01.01.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram
Про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України, Закону України «Про статус народного депутата України», Закону України «Про комітети Верховної Ради України» щодо підстав відсутності народних депутатів України на пленарних засіданнях Верховної Ради України та засіданнях комітетів Верховної Ради України
||
№ Документа: 1028-IX
Дата прийняття: 02.12.2020
Дата набрання чинності: 01.01.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає