Connect with us

Законодавство

Звернення громадян, які потребують допомоги, через «гарячі» телефонні лінії розглядатимуть протягом одного дня

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2020 р. N 287» від 18 листопада 2020 р. № 1129.

Доповненням до пп. 2 п. 7 постанови Кабінету Міністрів України «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення» від 8 квітня 2020 р. № 287 визначено, що реєстрація і розгляд звернень громадян, які потребують допомоги, через «гарячі» телефонні лінії, здійснюються протягом одного робочого дня.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про внесення зміни до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2020 р. N 287
||
№ Документа: 1129
Дата прийняття: 18.11.2020
Дата набрання чинності: 25.11.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення зміни до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2020 р. N 287
||
№ Документа: 1129
Дата прийняття: 18.11.2020
Дата набрання чинності: 25.11.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає