Звітність страховиків – з кваліфікованим електронним підписом | LexInform - Правові новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Звітність страховиків – з кваліфікованим електронним підписом

Опубліковано

on

Набрало чинності розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг «Про внесення змін до Порядку складання звітних даних страховиків» від 4 вересня 2018 р. № 1521.

Порядок викладено в новій редакції.

Згідно зі змінами фінансова звітність та звітні дані страховика складаються і подаються до Нацкомфінпослуг в електронній формі з використанням доступу до спеціалізованого програмного забезпечення, розміщеного на сайті Нацкомфінпослуг.

Обов’язковими реквізитами пакета звітності страховика є кваліфіковані електронні підписи керівника та головного бухгалтера страховика.

Окрім того визначено, що за неможливості доступу страховика до спеціалізованого програмного забезпечення з технічних опричин в останній день терміну подання звітності, останнім днем подання такої звітності вважається наступний робочий день після дня усунення зазначених технічних обставин. Підтвердженням неполадок та їх усунення є оприлюднення сайті Нацкомфінпослуг відповідних інформаційних повідомлень, у яких фіксується дата виникнення та дата усунення зазначених технічних обставин.

Проміжна відомість складається щокварталу за I квартал, перше півріччя та 9 місяців наростаючим підсумком з початку звітного періоду станом на кінець останнього дня кварталу. Річна звітність складається страховиком станом на 31 грудня звітного року.

В Порядку також вказано, які саме документи мають бути подані страховиком на кожній зі стадій звітності.

У разі допущення помилок, їх виправлення у формах звітності проводиться з дотриманням вимог Положення від 24 травня 1995 р. № 88.

Попри вказану звітність, до 30 квітня року, наступного за звітним, страховики мають оприлюднювати на власному сайті річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом та інформацію про інші показники своєї діяльності, а у термін до 1 червня року, наступного за звітним, страховики разом із супровідним листом подають до Нацкомфінпослуг у паперовій формі:

  • аудиторський звіт щодо проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності;
  • звіт про надання впевненості щодо річних звітних даних страховика.

Законодавство

Авансові рахунки митниць заблоковано

Опубліковано

on

От

Рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами заблоковані.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України, яка зазначила, що з 18 березня 2019 р. всі митниці ДФС працюють з «Єдиним рахунком» – новою системою справляння митних платежів.

Митні процедури спрощено, час митного оформлення товарів скоротився, а суб’єкти ЗЕД можуть вільно обирати місце оформлення, оскільки кошти обліковуватимуться відтепер на одній картці в особовому рахунку.

Проте ДФС зауважує, що цей рахунок не призначений для митного оформлення товарів громадян, а тому авансові платежі так і надалі потрібно зараховувати на рахунки митниць ДФС.

До 16 квітня 2019 р. залишки коштів підприємств на рахунках митниць можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів здійснюється протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок.

Читати далі

Законодавство

Відмову у внесенні змін до кадастру мають чітко пояснити

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку ведення Державного земельного кадастру» від 18 липня 2018 р. № 710.

Державний кадастровий реєстратор з моменту прийняття рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру може видати чи надіслати таке рішення в паперовій формі, а у випадку, передбаченому п. 110-1 Порядку, рішення отримуватиметься заявником в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держгеокадастру. (уточнення в абз. 6 п. 73).

Новим п. 74-1 визначено, що коли підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до кадастру є невідповідність поданих документів, то реєстратор у рішенні має зазначати посилання на положення нормативно-правового акта, з яким виявлено невідповідність поданих документів . Якщо підставою для відмови є невідповідність електронного документа, то до рішення реєстратор має додати протокол проведення перевірки е-документа.

Коли підставою для відмови є нерозбірливий текст документів чи підчищення або дописки, або текст дає змогу неоднозначно тлумачити зміст, – у рішенні має зазначатися назва документа та його частина, в якій написаний нерозбірливий текст, тощо. Якщо підставою для відмови є подання документів не у повному обсязі, то реєстратор у рішенні про відмову зазначає назви документів, яких бракує .

Якщо ж такою підставою є розташування об’єкта у межах іншого об’єкта, то реєстратор має зазначити обліковий номер об’єкта, з яким виникає перетинання та/або кадастровий номер земельної ділянки, якщо таким об’єктом ДЗК є земельна ділянка.

Виключено п. 88 за яким реєстратор під час здійснення певних дій, визначених п.п. 71, 73, 77, 83, мав повідомляти заявника про вчинення відповідних дій шляхом оприлюднення певних фактів на сайті Держгеокадастру.

Новим п. 110-1 визначено, що заявники, визначені у п. 109, мають право надсилати реєстратору документи через уповноважених ними сертифікованих інженерів-землевпорядників в електронній формі за електронним цифровим підписом такого інженера засобами телекомунікаційного зв’язку та отримувати за власним бажанням необхідні документи (визначені у пп. 73, 75, 77, 87) в електронній формі з електронним цифровим підписом реєстратора. Доповненим п. 110-2 встановлено порядок подачі та отримання інформації / документів сертифікованим інженером-землевпорядником.

За оновленим абзацом до п. 183 викопіювання з картографічної основи ДЗК, кадастрової карти (плану), підготовлене та роздруковане її замовником самостійно не засвідчуватиметься власним підписом та печаткою суб’єкта надання адміністративних послуг у сфері Державного земельного кадастру.

Порядок також доповнено новим розділом щодо моніторингу розгляду звернень про внесення відомостей (змін до них) до ДЗК.

Сервіси моніторингу відслідковуватимуть таку інформацію, як внесення відомостей (змін до них) про межі адміністративно-територіальної одиниці (їх зміни),обмеження у використані земель, у т.ч. внесення змін про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, тощо.

Читати далі

Законодавство

Проводити вакцинацію можуть ФОПи, які дотримуються трьох основних вимог ВООЗ

Опубліковано

on

От

Міністерство охорони здоров’я України повідомляє, що лікарі, котрі займаються індивідуальною практикою як ФОП, можуть здійснювати вакцинацію.

Так, наказом МОЗ від 1 лютого 2019 р. № 280 внесено зміни до Положення про організацію і проведення профілактичних щеплень.

Оскільки норми наказу МОЗ від 31 грудня 2009 р. № 1095, які регулювали питання організації роботи кабінетів щеплень, більше не актуальні, то відтепер, відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я, Положенням № 280 регулюються вимоги щодо:

  • забезпечення безпечності медичного імунобіологічного препарату,
  • інфекційного контролю (захист пацієнта та медичного працівника);
  • дотримання правил поводження з епідемічно-небезпечними медичними відходами.

Детальніше про прийнятий наказ № 280 – у нашій попередній публікації

Також у МОЗ наголосили на спрощенні акредитації для медзакладів

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до Порядку складання звітних даних страховиків
||
№ Документа: 1521
Дата прийняття: 04.09.2018
Дата набрання чинності: 09.11.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: 11.10.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1155/32607
Внутрішній номер документа: Немає
 

Підпишись на нашу розсилку.

Юридичні новини 1 раз на день у твоїй поштовій скринці.