Законодавство
Які дані про клієнтів зберігають телефоністи електропостачальників?
Набрала чинності постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» від 12 червня 2018 р. № 373.
Мінімальні вимоги встановлено для суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію на провадження діяльності з:
- постачання електричної енергій споживачу та які мають споживачів, кількість яких перевищує 100 000;
- розподілу електроенергії та кількість приєднаних споживачів до системи розподілу яких перевищує 100 000.
Кол-центри операторів систем розподілів (далі – ОСР) повинні працювати цілодобово з надання безоплатних послуг, в той час, як центри електропостачальників можуть працювати за графіком самого постачальника.
Такі суб’єкти повинні забезпечити єдиний багатоканальний номер телефону кол-центру як для стаціонарних, так і для мобільних телефонів. Додатково можуть бути виділені альтернативні номери та адреса е-пошти для зручності чи для отримання повідомлень про технологічні порушення у системі; про передачу показань приладів.
Оператори кол-центру повинні вести електронну базу даних звернень від абонентів, де зазначаються такі дані:
- індивідуальний номер звернення, якщо необхідна подальша реакція на нього;
- дата та час з’єднання / закінчення розмови чи отримання / відповіді на лист;
- автоматично визначений телефонний номер абонента;
- тема звернення (тематика поділяється на категорії окремо для е-постачальника за додатком 1 та для ОСР – додаток 2);
Якщо абонент, наприклад, зателефонував до оператора розподілу, а не до постачальника, як намірявся, йому мають надати вірні контактні дані, або перенаправити звернення до відповідного оператора.
За допомогою автовідповідача надається інформація з таких питань:
- про тарифи;
- про правила розгляду скарг споживачів;
- сповіщення про аварії та приблизний час відновлення постачання;
- щодо порядку підключення до мережі;
- щодо порядку зміни постачальника, тощо.
Бази даних звернень до кол-центрів зберігаються не менше 3 років.
You must be logged in to post a comment Login