Законодавство
Звернення щодо корупції розглядатимуть 15 днів
Вступив у силу наказ Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Змін до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України» від 5 грудня 2018 р. № 1825.
Підсистема «Звернення громадян» єдиної автоматизованої системи «Діловодство та КВД» у Міністерстві замінена новою Системою електронного документообігу (далі – СЕД). У новій редакції викладено п.п. 2.7 – 2.10, в яких, по суті, лише замінено абревіатури системи.
Крім того, у абз. 2 п. 2.7 вказано, що під час реєстрації паперового звернення шляхом нанесення штрих-коду, у СЕД повинна створюватись електронна копія оригіналу документа, яка також реєструється у системі. За допомогою СЕД здійснюється постійний контроль за станом розгляду звернення (п. 2.13).
Змінами до пп. 3.1.3. п. 3.1 визначено, що до реєстраційно-моніторингової картки документа СЕД автоматично, на підставі накладених резолюцій, вноситься інформація про осіб, відповідальних за розгляд звернень.
Новою редакцією п. 2.14 встановлено, що всі звернення громадян відразу передаються в електронному форматі для розгляду безпосередньо керівникам самостійних структурних підрозділів Міністерства.
Якщо питання є терміновим, його копія в системі відразу передається до керівника структурного підрозділу.
Термінові звернення, які потребують залучення кількох структурних підрозділів Міністерства, передаються для первинного розгляду Міністру, першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, заступнику Міністра з питань європейської інтеграції та державному секретарю відповідно до розподілу обов’язків.
Посадові особи накладають на документ електронну резолюцію, в якій визначається головний виконавець, відповідальний за організацію виконання документа в Міністерстві, та (за необхідності) співвиконавці. На електронну резолюцію посадової особи накладається її кваліфікований електронний підпис (п. 2.15).
Анонімні звернення, направлені до Мінсоцполітики, тобто без зазначення автора тексту, місця проживання, можуть бути розглянуті виключно, якщо вони надійшли відповідно до вимог ст. 53 Закону «Про запобігання корупції». В іншому випадку такі звернення розгляду не підлягають (абз. 1 п. 2.3).
Новим пп. 3.1.8 п. 3.1 визначено дії щодо звернень про корупцію, в тому числі і анонімні. Такі звернення передаються для первинного розгляду Міністру, першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, заступнику Міністра з питань європейської інтеграції чи державному секретарю відповідно до розподілу обов’язків.
За необхідності, таке звернення може бути направлене до уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції для вжиття необхідних заходів.
Звернення щодо корупційних дій підлягають перевірці протягом 15 днів від дня їх отримання. Якщо у зазначений термін перевірити інформацію, що міститься в зверненні, неможливо, термін розгляду такого звернення може бути продовжено також на 15 днів.
Бланки Міністерства для листів-відповідей на запити відтепер автоматично генеруватимуться у СЕД (пп.пп. 3.2.1 та 3.2.4 п. 3.2).
You must be logged in to post a comment Login