Законодавство
Повідомляти про перерву постачання гарячої води – через три години з початку перерви
Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з постачання гарячої води та типових договорів про надання послуги з постачання гарячої води» від 11 грудня 2019 р. № 1182.
Правила регулюють відносини між суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з постачання гарячої води, та індивідуальним і колективним споживачем, який отримує або має намір отримати послугу з постачання гарячої води, та визначають вимоги до якості послуги, одиниці виміру обсягу спожитої споживачем гарячої води, порядок оплати.
Ці Правила не поширюються на відносини в будівлях, у яких виробництво гарячої води здійснюється з використанням наявного у будівлі індивідуального теплового пункту, який не переданий у володіння та/або користування виконавцю.
Послуга надається споживачу згідно з умовами типового договору про надання послуги, що укладається з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про житлово-комунальні послуги», та вимогами цих Правил.
Виконавець забезпечує безпечне та безперервне постачання гарячої води споживачу, рівень температури та величина тиску якої повинні відповідати вимогам законодавства та умовам договору.
Параметри якості гарячої води мають відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду. Рівень температури гарячої води становить не нижче ніж 50° C і не вище ніж 75° C на межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку.
Послуга надається споживачам безперервно, крім часу перерв, визначених ч. 1 ст. 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». У разі перерви в наданні послуги для ліквідації наслідків аварії виконавець зобов’язаний повідомити споживачу через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку перерви. У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні послуги.
Способами, що гарантують доведення інформації до споживача, є оголошення, розміщені на офіційному веб-сайті виконавця (за наявності), у під’їзді, на дошці оголошень (за наявності), в електронній системі обліку розрахунків споживача (за наявності), або повідомлення споживачу за допомогою засобів зв’язку, електронною поштою, номер/адреса яких зазначені споживачем у договорі.
Споживачам у багатоквартирному будинку така інформація додатково доводиться шляхом розміщення відповідних оголошень на дошках оголошень, розташованих у місцях загального користування такого будинку або на його прибудинковій території.
У разі перерв у наданні послуги, визначених цим пунктом, плата за послуги за час таких перерв не нараховується.
You must be logged in to post a comment Login