В Україні
Новий е-сервіс ДФС з оскарження відмови реєстрації податкових накладних
Прес-служба Державної фіскальної служби України повідомила про запровадження нового електронного сервісу з подання скарги на рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
Створити скаргу та заяву про відмову від скарги платник податків має змогу через Електронний кабінет, або безпосередньо на сайті Державної Фіскальної Служби України. Вхід до електронного кабінету: cabinet.sfs.gov.ua.
Окрім того, платник податку має право самостійно обрати програмне забезпечення, за допомогою якого він формуватиме скаргу в необхідному форматі файлу.
Скарга подається за формою J(F)1313201. Разом зі скаргою платник надає документи про підтвердження здійснення операцій по відмовленим податковим накладним. Додатки до скарги оформлюються окремими файлами в форматі PDF та повинні мати розмір файлу не більше 2-х мегабайт.
Якщо платник має намір відкликати скаргу, то має подати заяву про відмову від скарги за формою J(F)1313301.
Пошук форм (бланків) скарги та заяви здійснюється на офіційному веб-порталі ДФС за таким алгоритмом – «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів
Розробка та впровадження нового електронного сервісу стала можливою відповідно до Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
You must be logged in to post a comment Login