Connect with us

В Україні

Фінустанови попереджатимуть клієнтів про можливі ризики

Опубліковано

Національний банк України повідомляє  про запровадження з 2020 року нових заходів захисту прав споживачів фінансових послуг.

Під час круглого столу в НБУ розповіли про створення нового підрозділу у Нацбанку, а саме – управління захисту прав споживачів фінансових послуг, яке займатиметься розвитком клієнтоорієнтованого регулювання.

При цьому, повноцінно функція захисту прав споживачів запрацює на початку 2020 року.

Також наголосили, що можливе встановлення вимог до розкриття інформації банками на їхніх сайтах та у рекламі фінансових відомостей сприятиме конкуренції у банківській системі.

Зокрема перед підписанням договору, клієнт повинен чітко усвідомлювати основні умови отримання та користування фінансовою послугою та мати можливість легко порівняти пропозицію одних з послугами інших банків. Також відкриття даних призведе до нейтралізації оманливих розрахунків відсоткової ставки у договорах.

Водночас, НБУ нагадав, що до 15 серпня 2019 р. проводиться громадське обговорення Концепції захисту прав споживачів фінансових послуг.

Після ухвалення Концепції фінансові установи будуть зобов’язані розкривати на веб-сайтах та у своїй рекламі достовірну інформацію про власні продукти та попереджати клієнта про можливі ризики – запевнили під час круглого столу представники Нацбанку.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.