Connect with us

В Україні

Мінюст роз’яснив механізм отримання відомостей з ЄДР

Опубліковано

Міністерства юстиції України роз’яснило алгоритми отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Єдиний державний реєстр).

Відомості, що містяться в реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених Законом «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), за їх надання стягується плата. Інформація з реєстру надається у вигляді:

– безоплатного доступу через портал електронних сервісів до відомостей, які актуальні на момент запиту;

– витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату;

– документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі.

Безоплатний доступ до відомостей з реєстру в електронній формі надається з метою перегляду, копіювання та друку за посиланням. Пошук здійснюється без реєстрації користувача на порталі за кількома критеріями, зокрема за найменуванням або ідентифікаційним кодом юридичної особи.

Витяг з реєстру в паперовій формі – за відповідним запитом заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Єдиного державного реєстру.

Витяг з реєстру в електронній формі – за відповідним запитом через портал електронних сервісів за цим посиланням («Замовити відомості з ЄДР» – «Створити запит») за умови реєстрації користувача на порталі та справляння плати за надання таких відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Документи, які містяться в реєстраційній справі, можна отримати в паперовій формі шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг, утвореного при суб’єкті державної реєстрації, який відповідно до Закону уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання документа в паперовій формі, що міститься у реєстраційній справі, яка справляється за кожен отриманий документ.

Розмір плати за надання відомостей з реєстру регулюється ст. 36 Закону. Частиною 4 ст. 36 Закону визначено, що за надання:

– витягу з реєстру в паперовій формі справляється плата в розмірі – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

– витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі – 75 % плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі;

– документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Реєстраційна справа в паперовій формі щодо юридичної особи (окрім громадського формування та релігійної організації) зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи – у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.