Молодих учених класифікуватимуть за етапами розвитку кар’єри - LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

В Україні

Молодих учених класифікуватимуть за етапами розвитку кар’єри

Дата публікації:

Міністерство освіти і науки повідомило, що наразі оновленою робочою групою Національної ради з питань розвитку науки і технологій щодо підготовки пропозицій задля створення системи стимулів для молодих вчених «Молодь» опрацьовується проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», сформований на основі пропозицій попередньої аналогічної робочої групи Нацради.

Читайте також: Плагіаторів і фальсифікаторів позбавлятимуть ступенів вищої освіти

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Ним передбачається:

  • внесення змін до визначення терміну «молодий вчений»;
  • запровадження критеріїв класифікації молодих вчених за етапами розвитку наукової кар’єри залежно від кількості років після отримання наукового ступеня;
  • визначення напрямів державної підтримки наукової діяльності молодих вчених.

Читайте також: Свідоцтво про початкову освіту можна замовити в електронній формі

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Також робочою групою опрацьовано проект постанови Кабінету Міністрів «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 16 серпня 1994 р. № 560 та від 23 серпня 1994 р. № 582», який розміщений на веб-сайті МОН для громадського обговорення.

Нагадаємо, майно ВНЗ може безоплатно передаватися іншому державному або комунальному закладу освіти.

В Україні

Новий порядок організації інклюзивного навчання в школах з 2022 р.

Опубліковано

on

От

Кабінет Міністрів затвердив новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, який набере чинності з 1 січня 2022 р.

«Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти за найкращими світовими стандартами  у школах почнуть впроваджуватися рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів з особливими освітніми потребами. Такий диференційований підхід змінює філософію надання освітніх послуг дітям з ООП на індивідуальну модель підтримки, командне визначення освітньої траєкторії, тісну взаємодію з сервісами інклюзивно-ресурсних центрів, а згодом і фінансування за принципом «за реальною потребою». Це позитивно вплине на підвищення якості інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти та допоможе школам покращити процес організації та якість такого навчання», – прокоментував Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Читайте також: МОН підключило Систему автоматизації інклюзивно-ресурсних центрів

За його словами, умови для здобуття освіти на рівні з іншими здобувачами освіти створюють органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти шляхом:

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
  • належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного, методичного забезпечення закладів освіти;
  • підвезення учнів до закладів освіти і у зворотному напрямку;
  • забезпечення доступності території закладів освіти, будівель, споруд та приміщень для учнів, а також універсального дизайну закладів освіти;
  • забезпечення необхідними допоміжними засобами для навчання, що дають змогу опанувати освітню програму;
  • облаштування та обладнання ресурсної кімнати та медіатеки;
  • залучення фахівців (з-поміж працівників закладу освіти та/або додатково залучених фахівців) для надання корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг (допомоги) відповідно до потреб учнів;
  • забезпечення доступу учнів до інтернету, а також за потреби до термінального та спеціального допоміжного обладнання.

Читайте також: Залишки субвенції 2019 р. на кабінети інклюзивно-ресурсних центрів можна використати у 2021 р.

Порядком передбачено, що за наявності в закладі освіти кількох класів із здобувачами освіти одного року навчання учні розподіляються пропорційно між такими класами з урахуванням обсягу тимчасової або постійної підтримки учнів з ООП (усі рівні підтримки):

  • не більше одного учня, який потребує четвертого чи п’ятого рівня підтримки;
  • не більше двох учнів, які потребують третього рівня підтримки;
  • не більше трьох учнів, які потребують другого рівня підтримки.

Якщо в учнів виникають незначні, поодинокі труднощі, які можна подолати зусиллями закладу освіти, їм може надаватися підтримка першого рівня, а якщо зусиль закладу освіти буде недостатньо, батькам буде рекомендовано звернутися до інклюзивно-ресурсного центру для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи з метою визначення її особливих освітніх потреб.

Центр визначатиме, підтримки якого рівня під час освітнього процесу може бути надано такому учню. Зокрема другий рівень надається учням, які мають труднощі ІІ ступеня прояву (труднощі легкого ступеня прояву), третій – надається учням, які мають труднощі ІІІ ступеня прояву (труднощі помірного ступеня прояву). Відповідно, четвертий – особам з ООП, які мають труднощі тяжкого ступеня прояву, а учням із найважчими ступенями прояву надається п’ятий рівень.

Учні, які потребують першого рівня підтримки, розподіляються між класами без урахування кількості таких осіб.

До з’єднаного класу (класу-комплекту) учні зараховуються без урахування кількості таких осіб.

За наявності в населеному пункті одного закладу освіти учні розподіляються між класами такого закладу освіти без урахування кількості таких осіб.

Нагадаємо, надбавки не менше 25% встановлені педагогам інклюзивно-ресурсних центрів.

Читати далі

В Україні

Нові карантинні обмеження для закладів освіти з 20 вересня

Опубліковано

on

От

На Урядовому порталі оприлюднено зміни до постанов Кабінету Міністрів від 9 грудня 2020 р. № 1236 і від 29 червня 2021 р. № 677, що набирають чинності з 20 вересня 2021 р.

Читайте також: Нові карантинні обмеження з 20 вересня

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Міністерство освіти і науки інформує, що згідно зі змінами у разі введення жовтого рівня епідемічної небезпеки відвідування закладів освіти здобувачами освіти буде дозволено за умови наявності не менше як у 80% працівників закладу освіти документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, чи міжнародного, внутрішнього або іноземного сертифіката. Сертифікат може підтверджувати:

  • вакцинацію від COVID-19 однією дозою дводозної вакцини (жовті сертифікати);
  • вакцинацію від COVID-19 повним курсом однодозної чи дводозної вакцини (зелені сертифікати);
  • негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції;
  • одужання особи від зазначеної хвороби.

Читайте також: Вакциновані в Україні іноземці можуть отримати міжнародний COVID-сертифікат

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

У разі введення червоного рівня епідемічної небезпеки відвідування закладів освіти здобувачами освіти буде дозволено, якщо 100% працівників закладу освіти матимуть документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, чи міжнародний, внутрішній або іноземний сертифікат. Сертифікат може підтверджувати:

  • вакцинацію від COVID-19 повним курсом однодозної чи дводозної вакцини (зелені сертифікати);
  • негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції;
  • одужання особи від зазначеної хвороби.

Строк чинності COVID-сертифікатів, що підтверджують вакцинацію від COVID-19 однією дозою вакцини (жовті сертифікати) від дати введення дози становитиме 120 днів, двома дозами (зелений сертифікат) – 365 днів.

COVID-сертифікат, що підтверджує негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції, діятиме 72 години. Термін дії сертифіката про одужання від COVID-19 становитиме 180 днів.

Нагадаємо, Україна переходить до жовтої епідемічної зони.

Читати далі

В Україні

Сертифікацію вчителів початкових класів проведуть через  відеоконференцзв’язок

Опубліковано

on

От

Міністерство освіти і науки інформує, що з 20 вересня до 12 листопада 2021 р. триватиме третій етап пілотної сертифікації – вивчення практичного досвіду роботи педагогів.

Третій етап сертифікації організовується Державною службою якості освіти України. Цього року процедура його проведення зазнала змін, зокрема, у 2021 р. оцінюванню підлягають мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, рефлексивна та інші професійні компетентності, визначені оновленим Професійним стандартом вчителя.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Читайте також: Успішна сертифікація зараховується як проходження атестації педагогічним працівником

Карантинні обмеження, спричинені пандемією COVID-19, призвели до іншого нововведення: спостереження за навчальними заняттями під час сертифікації буде відбуватися з використанням технологій відеоконференцзв’язку.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Педагоги, які успішно пройдуть сертифікацію, отримають надбавку у 20% до заробітної плати. Окрім того, успішне проходження сертифікації зараховується як проходження чергової або позачергової атестації педагогічним працівником, а також є підставою для присвоєння йому відповідної кваліфікаційної категорії та педагогічного звання.

Нагадаємо, розпочалася реєстрація участі у сертифікації вчителів – 2021

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link