Connect with us

В Україні

НПУ проаналізувала нові зміни до Правил ведення нотаріального діловодства

Опубліковано

Нотаріальна палата України підготувала для нотаріусів Інформаційний лист «Щодо внесення змін до Правил ведення нотаріального діловодства» та Порівняльну таблицю, у якому аналізуються зміни щодо:

  • нотаріального діловодства;
  • відповідальності за організацію діловодства та архіву;
  • порядку приймання-передавання документів;
  • складання та оформлення нотаріальних, організаційно-розпорядчих документів;
  • порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій;
  • приймання і реєстрації кореспонденції;
  • формування справ (нарядів);
  • особливостей формування спадкових справ;
  • оформлення справ для архівного зберігання;
  • вимог щодо складання описів справ (нарядів) тощо.

Читайте також: Строк для видачі з архіву в тимчасове користування спадкової справи збільшено до 9 місяців

Нагадаємо, наказом Міністерства юстиції України від 22 червня 2021 р. № 2241/5, який набрав чинності 26 червня 2021 р., затверджено зміни до Правил ведення нотаріального діловодства, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 22 грудня 2010 р. № 3253/5.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.