Connect with us

Законодавство

Благодійні телекомунікаційні повідомлення – тільки з відома споживача

Опубліковано

23.03.2018 Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» від 20 вересня 2017 р. № 703.

Згідно зі змінами у Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг, оновлено визначання таких понять, як: зловмисні виклики, несанкціоноване втручання в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж, припинення надання послуг, спам, відмова в обслуговуванні, зациклення трафіку, непродуктивний трафік, рефайл, скорочення переліку послуг та хибний або помилковий автовідповідач.

У розділі «Загальні вимоги щодо надання та отримання послуг» з’явився новий підпункт 9-1 пункту 15, де зазначається, що до укладення договору, провайдер зобов’язаний безоплатно надавати споживачеві для ознайомлення вичерпну інформацію про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг, зокрема, умови виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення, що визначаються на підставі відповідного договору приєднання, із зазначенням телефонного номера, виділеного для збору коштів на цілі благодійної діяльності.

Поповнився перелік зобов’язань споживача, передбачених пунктом 35 Правил. Тепер споживач додатково зобов’язаний не здійснювати несанкціонованого втручання в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж.

Серед нових зобов’язань операторів і провайдерів – відтепер пункт 39 правил передбачає, що вони повинні забезпечити направлення повідомлення споживачам про найменування послуги і розмір коштів, які будуть перераховані оператором з особового рахунка абонента на цілі благодійної діяльності. Оператори, провайдери мають розпочинати направлення благодійного телекомунікаційного повідомлення виключно після отримання згоди споживачів на надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення. Також, оператори, провайдери повинні інформувати абонента про суму коштів, списану з його особового рахунка безпосередньо після надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення.

Важливо, що тепер оператором телекомунікаційних послу безоплатно надаються не тільки послуги з виклику надзвичайних служб (служби газу, поліції і т.д.), а й послуги телефонного зв’язку, передачі текстового повідомлення, якщо вони надаються абонентові для направлення благодійного телекомунікаційного повідомлення.

Безкоштовними, також, стануть послуги з перерахування коштів як благодійної пожертви на користь неприбуткової організації чи послуги з публічного збору благодійних пожертв з використанням благодійного телекомунікаційного повідомлення.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про внесення змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг
||
№ Документа: 703
Дата прийняття: 20.09.2017
Дата набрання чинності: 23.03.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг
||
№ Документа: 703
Дата прийняття: 20.09.2017
Дата набрання чинності: 23.03.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає