Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Для кожного об’єкту великої приватизації створять окрему комісію

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Фонду державного майна України № 486, яким затверджене «Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації».

Відповідно до Положення, аукціонні комісії утворюватимуться для забезпечення проведення аукціонів щодо приватизації кожного окремого державного підприємства, що підпадає під визначення об’єкта великої приватизації. Комісія створюється державними органами приватизації впродовж 10 днів з дня прийняття рішення про приватизацію підприємства. Державний орган надає всі необхідні для роботи аукціонної комісії матеріали, організовує комп’ютерно-інформаційне забезпечення, а також приміщення для проведення засідань.

Склад комісії формується з працівників державного органу приватизації та, за потреби, працівників міністерств та відомств, представників профспілок, а також правоохоронців. Аукціонна комісія повинна складатися не менш, ніж з 5-ти осіб. Персональний склад комісії затверджується державним органом приватизації. Голова комісії та відповідальний секретар призначаються із працівників державного органу приватизації. Для участі в роботі комісії можуть залучатись експерти та спеціалісти в різних галузях знань.

Комісія розробляє умови продажу, визначає часта дату проведення аукціону, реєструє учасників, веде протоколи засідань, розробляє текст повідомлення про аукціон, тощо.

Результати аукціону оформлюються наказом державного органу приватизації.

За висновком Фонду держмайна, робота комісій сприятиме конкурентності, справедливості, неупередженості, послідовності та забезпечить високий рівень підготовки та проведення аукціонів з продажу об’єктів великої приватизації.

Законодавство

Біржі, що запроваджують деривативи, мають створити систему управління ризиками

Опубліковано

on

От

Набрало чинності рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку «Про затвердження Змін до Положення про порядок реєстрації змін до правил фондової біржі щодо запровадження в обіг на фондовій біржі деривативів» від 21 червня 2018 р. № 408.

Згідно зі змінами до п. 4 розд. І Положення фондова біржа створює не лише організаційні, технологічні, інформаційні, правові та інші умови для централізованого укладання і виконання договорів щодо деривативів, а й систему гарантій та управління ризиками при укладенні та виконанні деривативів.

Розділ IV доповнено новим пунктом 2, яким передбачено обґрунтування щодо доцільності внесення змін до правил фондової біржі щодо запровадження в обіг на фондовій біржі деривативу на відповідний базовий актив, яке повинно містити, зокрема:

  • опис базового активу, надійність, якість та доступність джерел даних, на підставі яких встановлюються значення/ціна виконання контракту;
  • аналіз динаміки значення/ціни базового активу за попередні 1-3 роки (в разі наявності);
  • оцінку відповідності фінансового інструменту потребам ринку та клієнтів тощо;
  • інформацію щодо програмного продукту та технічних засобів, які використовуватимуться при укладанні та виконанні деривативів, або інформацію про заплановані заходи та строки їх виконання щодо розробки/придбання програмного продукту та/або технічних засобів.

Читати далі

Законодавство

Які недоліки бухгалтерських документів є неістотними?

Опубліковано

on

От

Набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку» від 20 червня 2018 р. № 565.

До пункт 2.4 глави 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, уведено новий абзац, яким визначено що таке неістотні недоліки:

«Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо».

Читати далі

Законодавство

Збільшення статутного капіталу АТ тільки після завершення попередніх емісій

Опубліковано

on

От

Набрало чинності рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку «Про затвердження Порядку збільшення (зменшення) статутного капіталу акціонерного товариства» від 12 червня 2018 р. № 385.

Відтепер акціонерне товариство має право збільшувати статутний капітал після реєстрації звітів про результати емісії всіх попередніх випусків акцій. За наявності викуплених товариством та/або іншим чином набутих акцій збільшення статутного капіталу не допускається (п. 4 розд. І),  так само, якщо розмір власного капіталу є меншим статутного (п. 6 розд. І).

Пунктом 2 гл. 1 розд. 2  встановлено джерела збільшення статутного капіталу акціонерного товариства:

  • додаткові внески у формі грошових коштів та майна,
  • додатковий капітал у частині емісійного доходу (його частина);
  • прибуток (його частина).

Порядком передбачені процедури збільшення і зменшення статутного капіталу акціонерними товариствами, в тому числі певними категоріями АТ, приміром такими, де є всього один акціонер.

Читати далі

В тренді

Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об\\\'єктів великої приватизації
||
№ Документа: 486
Дата прийняття: 06.04.2018
Дата набрання чинності: 15.05.2018
Дата реєстрації в Мінюсті: 27.04.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 530/31982
Внутрішній номер документа: Немає