Законодавство
«Гаряча» лінія для пошуку активів, одержаних від корупційних злочинів
В Міністерстві юстиції України зареєстровано наказ Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних злочинів від 29 грудня 2017 р. № 250, яким затверджено Порядок проведення «гарячої» телефонної лінії Головою та керівниками самостійних структурних підрозділів Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Порядок передбачає реєстрацію, розгляд та надання відповідей на звернення, що надійшли на «гарячу» телефону лінію. Отримані звернення реєструватимуться в журналі обліку звернень громадян за типовою формою.
При цьому в телефонному режимі заявник має повідомити свої прізвище, ім’я, по-батькові та адресу, куди надіслати відповідь. Анонімні звернення не розглядаються. Якщо питання заявника не належить до компетенції агентства, то йому пояснюють в який державний орган слід звернутися.
Крім того Порядок встановлює правила етикету при наданні відповіді на телефонні звернення, зокрема під час телефонної розмови посадова особа має (пп. 4 п. 21):
- уважно вислухати повідомлення, поставити уточнюючі запитання, якщо необхідно з’ясувати більше обставин;
- надати консультацію чи роз’яснення під час розмови;
- зареєструвати звернення в разі необхідності додаткового вивчення питання та неможливості надання відповіді безпосередньо під час розмови;
- поінформувати громадянина про те, що його звернення зареєстровано;
- подякувати за телефонний дзвінок.
You must be logged in to post a comment Login