Законодавство
Головне управління ПФУ вестиме реєстр платників солідарної системи страхування
Набрала чинності постанова Правління Пенсійного фонду України «Про затвердження Змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2» від 15 лютого 2018 р. № 2-1.
Змінами до абзацу 3 підпункту 3 пункту 4 Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі на Головне Управління Фонду покладається не лише ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр застрахованих осіб), внесення відомостей до нього та їх використання, а й ведення у складі цього реєстру – реєстру платників страхових внесків до солідарної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
А доповненнями до підпункту 7 пункту 4 Положення ГУ ПФУ зобов’язано також контролювати достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому соціальному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсійні виплати.
You must be logged in to post a comment Login