Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Курей, гусей та іншу племінну птицю бонітуватимуть

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства аграрної політики України та продовольства України «Про затвердження Інструкції з бонітування птиці, Інструкції з ведення племінного обліку у птахівництві та зразків форм племінного обліку» від 22 січня 2019 р. № 17.

Інструкція з бонітування птиці визначає порядок проведення бонітування суб’єктами племінної справи у птахівництві (далі – господарства) з метою визначення племінної цінності птиці та її подальшого господарського призначення.

Визначено, що бонітування – це комплексна оцінка племінної і підконтрольної птиці за племінними та продуктивними якостями.

Господарства повинні бонітувати птицю протягом року, окремо кожну групу одновікової птиці порід, вихідних ліній, тощо.

Під час бонітування має проводиться:

  1. огляд птиці, щоб визначити стан її здоров’я та типовість для породи, вихідної лінії, батьківської чи материнської форми;
  2. аналіз показників птиці, яка бонітується, молодняку, отриманого від цієї птиці, та племінної цінності її батьків;
  3. визначення бонітувальних класів відповідно до мінімальних вимог, на основі яких групі птиці присвоюється комплексний клас.

Птиця, у якої є потомство з показниками за господарсько-корисними ознаками, бонітується за власними показниками та показниками потомства. Оцінювані ознаки поділяють на основні та додаткові, які розрізняють за видами та напрямами продуктивності птиці.

Так, для курей яєчного та м’ясо-яєчного напрямів продуктивності (далі – яєчні кури) основними ознаками є несучість та маса яєць, а додатковими – жива маса, вивід та падіж молодняку.

Для птиці м’ясного напряму продуктивності (кури м’ясного напряму, індики, качки, гуси, тощо, далі – м’ясна птиця) основними ознаками є жива маса та несучість, а додатковими – вивід та падіж молодняку.

Зокрема, яєчні кури бонітуються:

  • у віці до 40 тижнів – за власними показниками як вивід молодняку, жива маса самиць у віці 17 тижнів, падіж за цей період життя;
  • у віці 40 тижнів і більше – за вказаними власними показниками: несучості на початкову несучку за 40 або 65 тижнів життя, маси яєць у віці 30 або 52 тижнів, а також за показником виводу молодняку, отриманого від птиці, яка бонітується, за 40 або 65 тижнів її життя.

М’ясна птиця, зокрема гуси, бонітуються:

  • віці до 52 тижнів – за власними показниками: жива маса самців та самиць у віці 9 тижнів, падіж молодняку за 9 тижнів життя;
  • у віці 52 тижні і більше – за такими ж власними показниками, а також показниками щодо несучості за 52 тижні життя.

Водночас втратив чинність наказ Мінагрополітики від 22 червня 2001 р. № 179.

Законодавство

Товар з недостовірними даними вилучатимуть з продажу за два дні

Опубліковано

on

У Верховній Раді України зареєстровано законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав споживачів» від 21 травня 2019 р. № 10315.

Передбачається виключити п. 2 ч. 1 ст. 39 Господарського кодексу України, відповідно до якого споживачі під час придбання, замовлення або використання товарів мають право, зокрема, на гарантований рівень споживання.

Також пропонується в абз. 1 ч. 1 ст. 15 Закону «Про захист прав споживачів» вказати, що споживач має право на одержання, зокрема, повної інформації про продукт, а не лише її певної частини.

Якщо виробник чи продавець виявить недостовірні дані про продукцію, то такий продукт необхідно буде вилучити з продажу протягом 2 робочих днів, а не за тиждень як нині (п. 6-1 ч. 1 ст. 15).

Серед інформації про продукт, пропонується вказувати дані безпосереднього місця виробництва товару (п. 12 ч. 1 ст. 15).

У новій редакції викладено абз. 5 ч. 3 ст. 15 – поруч із ціною за упаковку одного товару (наприклад пляшка молока) необхідно буде зазначати вартість такого товару за одиницю вимірювання у кілограмах чи літрах.

Читати далі

Законодавство

Правила адвокатської етики не мають поширюватися на приватне життя

Опубліковано

on

У Верховній Раді України зареєстровано законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» щодо забезпечення прав адвокатів у дисциплінарних провадженнях» від 16 травня 2019 р. № 10299.

Пропонується уточнити ч. 1 ст. 34 Закону положенням, що адвоката можна притягнути до дисциплінарної відповідальності за вчинення ним проступку лише у разі, якщо правила адвокатської етики порушені безпосередньо під час здійснення адвокатської діяльності.

За пропонованою редакцією ч. 1 ст. 41 рішення про позбавлення адвоката права на заняття адвокатською діяльністю з наступним виключенням з Єдиного реєстру адвокатів може буде прийнято лише двома третинами голосів від загального складу дисциплінарної палати кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури.

Чинне положення  вимагає простої більшості для прийняття такого рішення.

У разі оскарження рішення у дисциплінарній справі до суду, його дія зупиняється (ч. 1 ст. 42). Нині ж оскарження не впливає на чинність прийнятого рішення.

Читати далі

Законодавство

Держрибагентство не вестиме облік виробників консервів

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про Державне агентство рибного господарства України» від 17 квітня 2019 р. № 406.

Серед повноважень Держрибагентства, відтепер немає обліку суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво консервів і пресервів із водних біоресурсів, видання свідоцтв про стабільність і надводний борт судна. Також Агентство не вестиме реєстр гідротехнічних споруд рибогосподарських водних об’єктів щодо їх технічної експлуатації та використання та не проводитиме атестацію педагогічних працівників закладів I рівня зі сфери управління Держрибагентства (виключено пп. пп. 9, 16, 34, 65 п. 4).

За новою редакцією пп. 37 п. 4 Держрибагентство подаватиме на затвердження Мінагрополітики форму та правила ведення списку осіб суднового екіпажу, суднового і машинного журналів на риболовних суднах, правила пожежної безпеки на суднах флоту рибної промисловості, статут служби на риболовних суднах.

Агентство замість обліку зовнішньоекономічних договорів стосовно рибогосподарської продукції проводитиме моніторинг внутрішнього і зовнішнього ринку рибної продукції та здійснюватиме державне регулювання внутрішнього ринку рибної продукції (нова редакція пп. 48 п. 4).

Пропозиції щодо призначення Урядом Голови Держрибагентства тепер надаватимуться Комісією з питань вищого корпусу державної служби. Раніше для цього вносив відповідне подання Прем’єр-Міністр України за пропозицією Міністра аграрної політики та продовольства. (зміни до п. 10).

Також Комісія надаватиме пропозиції щодо заступників Голови відповідно до внесених змін до п. 13.

Читати далі

В тренді

Про затвердження Інструкції з бонітування птиці, Інструкції з ведення племінного обліку у птахівництві та зразків форм племінного обліку
||
№ Документа: 17
Дата прийняття: 22.01.2019
Дата набрання чинності: 12.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 08.02.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 145/33116
Внутрішній номер документа: Немає
 

Підпишись на нашу розсилку.

Юридичні новини 1 раз на день у твоїй поштовій скринці.