Connect with us

Законодавство

МВС має 1 місяць для відповіді заявнику

Опубліковано

Набрав чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Порядку роботи телефонної «гарячої лінії» Міністерства внутрішніх справ України» від 29 січня 2019 р. № 67.

Для розгляду звернень громадян, які надходять на телефонну «гарячу лінію» Міністерства внутрішніх справ, МВС взаємодіятиме з Національною гвардією та центральними органами влади, діяльність яких координується Міністром внутрішніх справ.

Функціонування «гарячої лінії» забезпечує Управління моніторингу дотримання прав людини МВС.

Працівники «гарячої лінії», приймають звернення за єдиним коротким номером 1536.

Кожному зверненню автоматично присвоюватиметься індивідуальний номер засобами єдиної інформаційної системи МВС та заводиться електронна реєстраційна картка. У цій картці має бути зазначено ПІБ заявника, контактний номер телефону, місце проживання чи знаходження заявника, суть порушеного питання, е-пошта чи інші засоби зв’язку, куди може бути надіслана відповідь. Анонімні звернення не підлягатимуть розгляду.

Щодо звернення довідково-консультативного характеру працівники, які забезпечують діяльність «гарячої лінії», можуть усно надавати необхідні роз’яснення чи довідкову інформацію.

У разі застосування заявником ненормативної лексики чи інших образливих всловів (наприклад щодо розпалювання расової ворожнечі), працівники «гарячої лінії» в праві припинити спілкування з такою особою та заблокувати подальшого приймання звернень від нього.

Картки звернення у день їх реєстрації надсилатимуться працівниками «гарячої лінії» до Управління документування службової діяльності МВС.

У разі надходження звернень про надзвичайні ситуації, кримінальні правопорушення, тощо, працівник «гарячої лінії» негайно передає картку до Департаменту організаційно-апаратної роботи Міністерства внутрішніх справ України (далі – ДОАР) для доповіді керівництву МВС.

Картки зі зверненнями, де питання не належать до компетенції структурних підрозділів апарату МВС, мають передаватись іншому органу виконавчої влади протягом 5 днів із повідомленням про це заявника.

Загальний строк розгляду звернення і вирішення питання – не більше 30 днів з дня надходження. Не більше 15 днів розглядатимуть звернення, що не потребують додаткового вивчення. Крайнім строком вирішення питання є 45 днів, якщо для цього органи державної влади мають отримати додаткову інформацію.

Після інформування заявника за результатами розгляду звернення, інформація про це вноситься до інформсистеми МВС разом з електронною копією листа, надісланого заявнику.

У разі повідомлення заявником про незадовільний результат розгляду питання, працівник «гарячої ліні» реєструє звернення у системі з позначкою «Повторно».

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження Порядку роботи телефонної «гарячої лінії» Міністерства внутрішніх справ України
||
№ Документа: 67
Дата прийняття: 29.01.2019
Дата набрання чинності: 12.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 15.02.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 169/33140
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Порядку роботи телефонної «гарячої лінії» Міністерства внутрішніх справ України
||
№ Документа: 67
Дата прийняття: 29.01.2019
Дата набрання чинності: 12.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 15.02.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 169/33140
Внутрішній номер документа: Немає