Connect with us

Законодавство

Нові стандарти надання державних сервісів

Опубліковано

Міністерство цифрової трансформації наказом від 10 грудня 2021 р. № 173 затвердило єдині стандарти якості державного сервісу – тепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги громадянам, мають відповідати новим вимогам:

– якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;

– уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;

– позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;

Читайте також: Новий сервіс ЦНАПів

– щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;

– підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;

– відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті, а якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.

У наданні послуг розширено деякі вимоги: безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення, адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.

Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги громадянам.

Нагадаємо, все про ЦНАПи – на одній платформі

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.