Connect with us

Законодавство

Особливості примусового виконання рішень під час зупинення системи виконавчого провадження

Опубліковано

Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України від 31 грудня 2024 р. № 3831/5, яким визначено особливості організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) у період зупинення роботи автоматизованої системи виконавчого провадження.

Так, у разі зупинення роботи Системи понад два робочі дні:

1) вхідні документи, які надійшли до органу державної виконавчої служби, приватного виконавця, реєструються в журналі реєстрації вхідної кореспонденції (додаток 1). Відомості про зареєстровані у цьому журналі документи підлягають внесенню до Системи після відновлення доступу до неї;

2) реєстрація вихідної кореспонденції органів державної виконавчої служби, приватного виконавця здійснюється в журналі реєстрації вихідних документів (додаток 2);

3) розподіл між державними виконавцями виконавчих документів, що надходять до органу державної виконавчої служби, здійснюється керівником цього органу в порядку черговості, крім рішень Європейського суду з прав людини, рішень про конфіскацію у справі про порушення митних правил, які розподіляються на державних виконавців, визначених керівником органу державної виконавчої служби;

Читайте також: Накладення державними виконавцями протягом тривалого часу арештів за відсутності відкритих виконавчих проваджень є невиправданим втручанням у права особи

4) зареєстровані в органі державної виконавчої служби документи, у тому числі виконавчі документи, передаються на виконання посадовою особою цього органу, на яку покладені обов’язки з реєстрації вхідної кореспонденції, відповідно до резолюції керівника органу державної виконавчої служби під підпис у журналі реєстрації вхідної кореспонденції;

5) документи, якими державними виконавцями, приватними виконавцями оформлюється вчинення виконавчих дій та прийняття рішень, виготовляються на паперових носіях. У разі якщо виконавче провадження відкрито у період зупинення роботи Системи, номер виконавчого провадження у цих документах не зазначається. Відомості про вчинені виконавчі дії та прийняті рішення підлягають внесенню до Системи після відновлення її функціонування з обов’язковим внесенням сканованої копії документа, яким оформлена виконавча дія (прийняте рішення);

Читайте також: Оспорення акта й постанови державного виконавця про передачу майна боржника стягувачу здійснюється в позовному порядку за правилами цивільного судочинства

6) постанови керівника органу державної виконавчої служби, винесені за результатами здійснення контролю за рішеннями, діями державного виконавця, а також при виправленні граматичних чи арифметичних помилок, та постанови керівника органу державної виконавчої служби вищого рівня виготовляються на паперових носіях з подальшим обов’язковим внесенням їх до Системи після відновлення її функціонування. У разі якщо виконавче провадження відкрито у період зупинення роботи Системи, номер виконавчого провадження у цих постановах не зазначається;

7) копії документів виконавчого провадження доводяться до відома сторін та інших учасників виконавчого провадження, надсилаються адресатам в порядку, визначеному ч. 1 ст. 28 Закону України «Про виконавче провадження».

Визначено й положення, що не застосовуються у період зупинення роботи Системи.

При цьому органи державної виконавчої служби, приватні виконавці не пізніше наступного робочого дня з дня відновлення функціонування Системи зобов’язані вжити невідкладних заходів щодо внесення до Системи відомостей, передбачених абз. 2, 6 та 7 п. 2, абз. 2 п. 3 цього наказу.

Нагадаємо, оспорення акта й постанови державного виконавця про передачу майна боржника стягувачу здійснюється в позовному порядку за правилами цивільного судочинства

Також зверніть увагу на Правові позиції Верховного Суду щодо кримінальних правопорушень, пов’язаних з війною, та збірник Воєнний стан. Всі нормативні матеріали, алгоритми дій, роз’яснення, корисні ресурси.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Деякі питання організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) у період зупинення роботи автоматизованої системи виконавчого провадження
||
№ Документа: 3831/5
Дата прийняття: 31.12.2024
Дата набрання чинності: 29.01.2025
Дата реєстрації в Мінюсті: 01.01.2025
Номер реєстрації в Мінюсті: 2/43408
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Деякі питання організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) у період зупинення роботи автоматизованої системи виконавчого провадження
||
№ Документа: 3831/5
Дата прийняття: 31.12.2024
Дата набрання чинності: 29.01.2025
Дата реєстрації в Мінюсті: 01.01.2025
Номер реєстрації в Мінюсті: 2/43408
Внутрішній номер документа: Немає