Законодавство
Рішення про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю оприлюднюватимуть на веб-сайті Мін’юсту
Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Змін до Порядку внесення Міністерством юстиції України, територіальними органами Міністерства юстиції або Нотаріальною палатою України подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та його розгляд Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату» від 23 листопада 2021 р. № 4198/5.
Змінами до Порядку, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28 липня 2011 р. № 1904/5, встановлено, що подання Мін’юсту, територіального органу Міністерства юстиції або Нотаріальної палати України про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю вноситься до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату не пізніше сорока п’яти (раніше – тридцяти) днів з дня встановлення підстав для анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю, якщо інший строк не передбачено законом.
Читайте також: 6 500 000 грн – мінімальний розмір страхової суми для приватних нотаріусів з 1 грудня 2021 р.
Копії рішення Комісії про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та відповідного наказу Міністерства юстиції України оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мін’юсту не пізніше двох робочих днів з дати підписання наказу з урахуванням вимог законодавства про доступ до публічної інформації, захист персональних даних та збереження нотаріальної таємниці.