Строк повноважень членів Наглядової ради суспільного мовлення збільшено до 5 років - LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Законодавство

Строк повноважень членів Наглядової ради суспільного мовлення збільшено до 5 років

Дата публікації:

Набрав чинності Закон України «Про внесення змін до статті 8 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо усунення колізії в питанні призначення та звільнення членів Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України депутатськими фракціями і групами» від 2 лютого 2021 р. № 1166-IX.

Абзаци 2 і 3 ч. 5 ст. 8 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» замінено чотирма новими абзацами, якими встановлено, що після закінчення строку повноважень членів Наглядової ради НСТУ, обраних депутатськими фракціями і групами, нових членів Наглядової ради НСТУ обирають сформовані на момент обрання депутатські фракції і групи Верховної Ради України поточного скликання.

За 90 днів до закінчення повноважень членів Наглядової ради НСТУ, обраних депутатськими фракціями і групами, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення письмово повідомляє депутатські фракції і групи про необхідність обрання впродовж 45 днів членів Наглядової ради НСТУ від депутатських фракцій і груп.

У разі дострокового припинення повноважень члена Наглядової ради НСТУ, обраного від депутатської фракції чи групи, така депутатська фракція чи група, якщо вона не розформована, ухвалює рішення про обрання нового члена Наглядової ради НСТУ на строк, що залишився до закінчення повноважень члена Наглядової ради НСТУ, повноваження якого достроково припинені.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Депутатські фракції і групи не можуть обирати членів Наглядової ради НСТУ, якщо до дати проведення чергових виборів до Верховної Ради України залишилося 180 і менше календарних днів.

Новою редакцією ч. 6 ст. 8 Закону визначено, що строк повноважень членів Наглядової ради НСТУ становить п’ять років (раніше – чотири роки) з дня офіційного оприлюднення відповідного рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, крім випадків, визначених ч. 5 ст. 8. Після закінчення передбаченого строку повноважень члени Наглядової ради НСТУ, крім тих, чиї повноваження були припинені достроково, продовжують здійснювати повноваження у встановленому цим Законом порядку, за винятком повноважень, визначених п. 2 ч. 2 ст. 7 цього Закону, до обрання нових членів Наглядової ради НСТУ, але не більше шести місяців (передбачений строк повноважень не поширюється на членів Наглядової ради НСТУ, обраних до 19 вересня 2020 р.).

Також установлено, що строк повноважень членів Наглядової ради НСТУ, обраних депутатськими фракціями і групами Верховної Ради України восьмого скликання, закінчується в день затвердження Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення нового складу Наглядової ради НСТУ з обраними членами від депутатських фракцій і груп Верховної Ради України дев’ятого скликання.

Законодавство

Крок аукціону не може бути меншим за 1 % стартової ціни об’єкта приватизації

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до пункту 35 Порядку продажу об’єктів великої приватизації державної власності» від 25 жовтня 2021 р. № 1099, якою передбачено, що крок аукціону не може бути меншим за 1 відсоток стартової ціни об’єкта приватизації. Збільшення учасниками аукціону ціни на суму меншу ніж крок аукціону до уваги не береться.

Читайте також: Підписання акта підсумкової перевірки без його затвердження органом приватизації не є доказом виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації

Раніше ця умова була сформульована інакше: збільшення ціни здійснюється учасниками аукціону згідно з кроком аукціону і не може бути меншим за 1 відсоток стартової ціни об’єкта приватизації; збільшення учасниками аукціону ціни, що не відповідає кроку торгів, до уваги не береться.

Нагадаємо, 2,25 млрд грн отримано від приватизації об’єктів у 2020 р.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
Читати далі

Законодавство

Ліки для МОЗ закуповуватиме підприємство «Медичні закупівлі України»

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я» від 11 жовтня 2021 р. № 1093, якою:

  • визначено державне підприємство «Медичні закупівлі України» централізованою закупівельною організацією, яка проводить тендери (торги) та закупівлі за рамковими угодами лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, засобів індивідуального захисту, медичних виробів та спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги в інтересах Міністерства охорони здоров’я згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» за рахунок коштів державного бюджету в межах бюджетних програм, визначених Міністерством охорони здоров’я;

Читайте також: Закупівля вакцини від COVID-19 – поза процедурою публічних закупівель

  • намічено на період до 1 квітня 2022 р. експериментальний проект стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я в інтересах суб’єктів господарювання, які уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з Національною службою здоров’я, та структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних адміністрацій, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення тендерів (торгів) та закупівель за рамковими угодами лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, медичних виробів, спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, систем постачання медичних газів, засобів індивідуального захисту та послуг (крім поточного ремонту), пов’язаних з їх поставками;

Читайте також: Сама лише наявність надзвичайної ситуації на території Донецької області не була достатньою підставою для застосування переговорної процедури закупівлі у 2019 р.

Нагадаємо, Україна позичила 21 млн фунтів стерлінгів на закупівлю 4 мільйонів ПЛР-комплектів.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
Читати далі

Законодавство

Підслідність ДБР поширять на адвокатів

Опубліковано

on

От

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо посилення авторитету адвокатури» № 6206.

Ним передбачено доповнити ст. 216 Кримінального процесуального кодексу пунктом про те, що слідчі органів державного бюро розслідувань здійснюють досудове розслідування кримінальних правопорушень, вчинених адвокатами, право на заняття адвокатською діяльністю яких не зупинене.

Також новою ст. 482-3 КПК пропонується визначити особливості порядку притягнення до кримінальної відповідальності, затримання, обрання запобіжного заходу, проведення слідчих (розшукових) та негласних слідчих (розшукових) дій стосовно адвоката.

Читайте також: Надаючи правову допомогу особі, яка вчинила злочин, адвокат не стає співучасником

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Так, відомості, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення адвокатом, вносяться до Єдиного реєстру досудових розслідувань Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником.

Клопотання про дозвіл на затримання, обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою чи домашнього арешту, обшук, порушення таємниці листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції, а також про застосування інших заходів, у тому числі негласних слідчих (розшукових) дій, що відповідно до закону обмежують права і свободи адвоката, розгляд яких віднесено до повноважень слідчого судді, мають бути погоджені Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником.

Розгляд таких клопотань здійснюється слідчим суддею апеляційного суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, а в кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, – слідчим суддею Вищого антикорупційного суду.

Читайте також: Вимоги до набуття статусу адвоката змінять

Такі клопотання, крім застосування негласних слідчих (розшукових) дій, розглядаються за обов’язкової участі представника ради адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат. Слідчий суддя зобов’язаний завчасно, але не менше як за три години до початку, повідомити раду адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат, про розгляд зазначеного клопотання, крім клопотання про застосування негласних слідчих (розшукових) дій або обшуку.

Якщо представник ради адвокатів регіону без поважної причини не прибув на судове засідання або не повідомив про причини своєї відсутності, таке клопотання може розглядатися без його участі.

Без дозволу слідчого судді, винесеного на підставі клопотання, погодженого Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником, дозволяється затримання адвоката лише у разі, якщо останнього застали під час вчинення або безпосередньо після вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, пов’язаного із застосуванням насильства, або такого, що спричинив загибель людини.

Читайте також: Новий порядок застосування заходів впливу до адвокатів і нотаріусів в разі порушення вимог фінмоніторингу

Орган або посадові особи, які затримали адвоката, повідомили йому про підозру або застосували до нього запобіжний захід, або здійснили інші слідчі дії (крім обшуку та негласних слідчих (розшукових) дій), зобов’язані негайно, але не пізніше 24 години з моменту вчинення таких дій, повідомити про це раду адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат.

У разі вчинення зазначених дій стосовно членів органів адвокатського самоврядування, орган або посадові особи зобов’язані негайно, але не пізніше 24 години з моменту вчинення таких дій, повідомити про це голову ради адвокатів України або його заступника.

Ухвали за результатами розгляду таких клопотань можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у випадках, передбачених КПК.

Нагадаємо, Lex завершує підготовку Довідника майбутнього адвоката, який не застаріває

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

Про внесення змін до статті 8 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо усунення колізії в питанні призначення та звільнення членів Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України депутатськими фракціями і групами
||
№ Документа: 1166-IX
Дата прийняття: 02.02.2021
Дата набрання чинності: 12.02.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link
Про внесення змін до статті 8 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» щодо усунення колізії в питанні призначення та звільнення членів Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України депутатськими фракціями і групами
||
№ Документа: 1166-IX
Дата прийняття: 02.02.2021
Дата набрання чинності: 12.02.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає