Законодавство
Систему державних реєстрів доручили розвивати новій робочій групі
Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про утворення Міжвідомчої робочої групи з питань розвитку системи державних реєстрів та кадастру нерухомого майна» від 28 липня 2021 р. № 822.
Вказана Міжвідомча робоча група є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України, що утворюється з метою узгодження дій центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій щодо розвитку системи державних реєстрів та кадастру нерухомого майна.
Читайте також: Як держреєстратору отримати доступ до «паперових» відомостей БТІ?
Основними завданнями Міжвідомчої робочої групи є:
1) підготовка пропозицій щодо:
- удосконалення внесення даних, забезпечення повноти і достовірності даних у реєстрах нерухомого майна;
- запровадження використання унікальних ідентифікаторів для обміну даними між електронними інформаційними ресурсами;
- удосконалення електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів;
2) підготовка пропозицій (рекомендацій) щодо створення єдиного Державного адресного реєстру і реєстру будівель та споруд.