Connect with us

Законодавство

Україна та Туреччина спільно розвиватимуть туризм, охорону здоров’я і сільгоспвиробництво

Набрав чинності Закон України «Про ратифікацію Угоди про співробітництво у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Турецької Республіки» від 14 січня 2020 р. № 451-IX.

Згідно з цією уряди двох держав співпрацюватимуть над впровадженням проектів (програм) технічного і фінансового співробітництва, спрямованих на підтримку сталого розвитку. Взаємодія Сторін також спрямована на сприяння у забезпеченні гуманітарної допомоги.

Уряд України та Уряд Турецької Республіки приділятимуть особливу увагу співробітництву у таких сферах:

  • сприяння розвитку освітньої інфраструктури в Україні, надання консультаційних послуг і послуг в освітній сфері;
  • розвиток інфраструктури охорони здоров’я;
  • сприяння розвитку системи надання соціальних послуг (соціальне обслуговування);
  • розвиток українознавства в Турецькій Республіці та тюркології в Україні;
  • збільшення обсягів виробництва сільськогосподарської продукції і розвиток сільської місцевості;
  • співпраця, спрямована на розвиток туристичних секторів України і Туреччини;
  • розвиток виробничих секторів;
  • підвищення рівня інституціоналізації в секторі державного управління.

Співробітництво Сторін в рамках цієї Угоди здійснюватиметься у вигляді технічної та фінансової допомоги.

Технічна допомога Українській Стороні надається Управлінням Турецького агентства співробітництва та розвитку (ТІКА) у формі передачі ноу-хау, підготовки кадрів, консультування та надання послуг, постачання обладнання і матеріалів, впровадження нових технологій, необхідних для успішного виконання проектів (програм).

Фінансова допомога Українській Стороні надається ТІКА у формі грантів для фінансування постачання товарів, обладнання та матеріалів, а також виконання робіт та надання послуг, необхідних для успішного виконання проектів (програм).

Угоду укладе строком на п’ять років та автоматично продовжується на наступні п’ять років, якщо жодна зі Сторін не повідомить іншій в письмовій формі дипломатичними каналами про її намір припинити дію.

Законодавство

Прогресивної шкали оподаткування ускладнить діяльність сумлінного бізнесу

Компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації не підтримують запропоноване проектом Закону № 2758 збільшення податкового навантаження на оплату праці, яке матиме негативний вплив саме на законослухняний бізнес.

Зазначеним законопроектом пропонується запровадити прогресивну шкалу оподаткування для нарахування податку на доходи фізичних осіб, зокрема, ввести найвищу серед країн Європи ставку податку на доходи.

На думку експертів Європейської Бізнес Асоціації, у разі впровадження прогресивної шкали витрати бізнесу суттєво зростуть, а негативними наслідками збільшення податкового навантаження можуть бути як збільшення вартості товарів та послуг сумлінних компаній, так і втрата ними висококваліфікованих кадрів. Зросте попит на «тіньову» оплату праці, що дасть додаткові переваги недобросовісним роботодавцям.

Як результат, маємо ситуацію, коли умови діяльності ускладнюються для сумлінного бізнесу, а тіньовий сектор, де використовуються різні схеми ухилення від сплати податку, залишається поза увагою.

Читати далі

Законодавство

Керівників Укрдержархіву тестуватимуть з питань забезпечення прав осіб з інвалідністю

Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Методики оцінювання роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю у Державній архівній службі України та установах, що належать до сфери її управління» від 5 лютого 2020 р. № 388/5.

Методику розроблено з метою захисту та забезпечення дотримання в Укрдержархіві та установах, що належать до сфери його управління, основоположних прав і свобод осіб з інвалідністю.

Оцінювання здійснюється керівниками структурних підрозділів апарату Укрдержархіву та установ, що належать до сфери його управління, шляхом надання письмових відповідей на запитання, які складені у вигляді тестів, керуючись вимогами Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю, Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

У разі відсутності керівників структурних підрозділів Укрдержархіву та установ, що належать до сфери його управління, з поважних причин, оцінювання здійснюється особами, які виконують їх обов’язки.

Оцінювання складається з 9 загальних запитань відповідно до Переліку питань для оцінювання роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю у Державній архівній службі України та установах, що належать до сфери її управління, який наведено у додатку до затвердженої Методики.

Керівники структурних підрозділів апарату Укрдержархіву та установ, що належать до сфери управління Укрдержархіву щороку до 15 січня подають до відділу управління персоналом Укрдержархіву заповнені примірники Переліку питань з відповідями на запитання.

Відділ управління персоналом Укрдержархіву узагальнює отриману інформацію та проставляє кожному структурному підрозділу апарату Укрдержархіву загальну оцінку.

Читати далі

Законодавство

НБУ визначився із завданнями своєї процентної політики

Набрала чинності постанова Правління Національного банку України «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 18 лютого 2020 р. № 20.

Змінами до постанови Правління Національного банку України від 21 квітня 2016 р. № 277 «Про затвердження Положення про основи процентної політики Національного банку України» заголовок постанови змінено на «Про затвердження Положення про процентну політику Національного банку України».

Змінами до Положення про основи процентної політики Національного банку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 21 квітня 2016 р. № 277 заголовок положення викладено в такій редакції «Положення про процентну політику Національного банку України».

Крім цього, розд. I зазначеного Положення доповнено п. 3-1, яким визначено завдання процентної політики Національного банку, а саме:

  • досягнення визначеної в розд. V цього Положення операційної цілі процентної політики Національного банку шляхом визначення ставок за стандартними інструментами регулювання ліквідності банківської системи;
  • посилення дієвості процентного каналу трансмісійного механізму грошово-кредитної політики через установлення процентних ставок за операціями Національного банку, які проводяться з метою розвитку фінансових ринків, що сприяє забезпеченню впливу зміни короткострокової процентної ставки міжбанківського ринку на вартість середньо- та довгострокових фінансових ресурсів.

З метою реалізації процентної політики Національний банк установлює, поміж іншого, процентні ставки за операціями своп та умови їх проведення.

Читати далі

В тренді

Про ратифікацію Угоди про співробітництво у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
||
№ Документа: 451-IX
Дата прийняття: 14.01.2020
Дата набрання чинності: 12.02.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про ратифікацію Угоди про співробітництво у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
||
№ Документа: 451-IX
Дата прийняття: 14.01.2020
Дата набрання чинності: 12.02.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає