Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Вимоги до екодизайну електроприладів не повинні шкодити їх функціональності

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту щодо встановлення системи для визначення вимог з екодизайну енергоспоживчих продуктів» від 3 жовтня 2018 р. № 804.

Технічний регламент визначає вимоги до енергоспоживчих продуктів, на які поширюється дія технічних регламентів з екодизайну за типами продуктів для їх введення в обіг та/або в експлуатацію.

Енергоспоживчими є будь-які продукти, що споживають енергію під час їх використання (холодильник, пральна машина, тощо), а їх екодизайном є інтеграція елементів чи функцій, що можуть впливати на навколишнє природне середовище з метою поліпшення екологічних характеристик продукту.

Перед введенням в обіг та/або в експлуатацію продукту виробник або його уповноважений представник мають нанести на нього знак відповідності та скласти декларацію про відповідність. Якщо неможливо нанести знак на продукт, то він має бути на пакуванні та на супровідних документах.

Регламентом встановлено, що продукт, на який нанесено знак відповідності, на основі презумпції відповідності вважається таким, що відповідає положенням технічного регламенту.

Інформація, яка надається відповідно до п. 30 Технічного регламенту та ч. 2 додатка 1 (зокрема про ефективне використання певного продукту, про екологічний профіль продукту та інформації про переваги екодизайну), може бути наведена однією чи кількома іноземними мовами.

Продукт, що не відповідає вимогам екодизайну, може бути представлений під час проведення ярмарків, виставок та демонстрацій за умови, що на видимому місці буде подано інформацію, що продукт не може бути введено в обіг та/або в експлуатацію до приведення у відповідність до Регламенту.

У випадку виявлення органом державного ринкового нагляду, що продукт, на який нанесено знак відповідності і який використовується відповідно до свого призначення, не відповідає всім вимогам Регламенту (крім формальної невідповідності), виробник чи його уповноважений представник повинен вжити заходи до приведення такого продукту у відповідність протягом певного визначеного строку.

Рішення щодо невідповідності продукту підлягають оприлюдненню на сайті органу ринкового нагляду.

Технічні регламенти за типами продуктів можуть супроводжуватися настановами, що охоплюють особливості малих та середніх підприємств, які провадять діяльність у сфері певного продукту. У разі потреби можливе розроблення додаткових спеціалізованих рекомендацій для полегшення застосування регламентів щодо встановлення вимог за типами продуктів малих та середніх підприємств.

Технічні регламенти за типами продуктів не повинні, зокрема:

  • справляти значний негативний вплив на функціональність продукту з точки зору споживача;
  • справляти несприятливий вплив на здоров’я, безпеку та навколишнє природне середовище;
  • покладати надмірний адміністративний тягар на виробників; тощо.

Законодавство

У разі спалаху кору чи краснухи невакцинованих осіб не допускатимуть до планової госпіталізації

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Порядку проведення епідеміологічного нагляду за кором, краснухою та синдромом вродженої краснухи» від 23 квітня 2019 р. № 954.

Згідно із затвердженим Порядком, елімінація кору та краснухи вважається підтвердженою (верифікованою) у разі відсутності стійкого передавання вірусів кору та краснухи в країні протягом не менше ніж 36 місяців.

У разі виявлення спалаху кору (розділ VII), краснухи у навчальних, оздоровчих закладах, закладах з цілодобовим перебуванням дітей чи дорослих, закладах охорони здоров’я незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування працівники, залучені до епіднагляду за інфекційними хворобами, подають інформацію про спалах до територіальних закладів громадського здоров’я.

Випадки кору/краснухи, для яких доведено наявність епідеміологічного зв’язку мають реєструватися як один спалах, незалежно від місця їх виявлення.

У разі реєстрації спалаху кору, краснухи до навчальних закладів, закладів для дітей чи дорослих з цілодобовим перебуванням з моменту виявлення першого хворого до 21 дня з моменту виявлення останнього хворого до закладу не приймаються особи, що не хворіли на кір, краснуху, або особи, які не отримали щеплення проти цих інфекцій.

Особи, що контактували з хворим на кір або краснуху, які не мають документального підтвердження про отримання необхідної за віком кількості доз вакцини проти кору та краснухи або про захворювання на кір або краснуху в анамнезі, не допускаються до планової госпіталізації до закладів охорони здоров’я, крім інфекційних лікарень та інфекційних відділень лікарень, протягом усього періоду медичного спостереження.

Читати далі

Законодавство

Фінанси об’єктів, пов’язані з держтаємницею, перевірятимуть за невизначеною кількістю порядків

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Державної аудиторської служби України «Про внесення зміни до Порядку проведення заходів державного фінансового контролю Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, що провадять діяльність, пов’язану з державною таємницею» від 23 квітня 2019 р. № 114.

У новій редакції викладено пункт 2 Порядку, згідно з яким  Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють заходи державного фінансового контролю в установах та організаціях, що провадять діяльність, пов’язану з державною таємницею, відповідно до порядків проведення державного фінансового аудиту та інспектування, установлених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням особливостей, визначених Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 р. № 939 та цим Порядком.

Попередня редакція містила конкретний перелік з 5-ти порядків проведення аудиту, установлених КМУ.

Читати далі

Законодавство

Український інститут закуповуватиме товари і послуги для кожного заходу окремо

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі” від 7 травня 2019 р. № 790.

Пункт 17 розділу II викладено в новій редакції, за якою визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення культурно-мистецьких заходів (створення нових постановок, концертів, виготовлення (створення) вихідних фільмових матеріалів, аудіовізуальних творів), а також заходів з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті, популяризації читання та української літератури у світі, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного заходу, якщо такий захід включено не лише до планів роботи на відповідний період Міністерства культури України та Українського інституту національної пам’яті, а й Українського інституту книги.

До цього ж розділу додали пункт 22, яким встановили подібну схему визначення предмета закупівлі і для Українського інституту.

Читати далі

В тренді

Про затвердження Технічного регламенту щодо встановлення системи для визначення вимог з екодизайну енергоспоживчих продуктів
||
№ Документа: 804
Дата прийняття: 03.10.2018
Дата набрання чинності: 06.04.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає
 

Підпишись на нашу розсилку.

Юридичні новини 1 раз на день у твоїй поштовій скринці.